Top/Flop stammen

DeletedUser712

Guest
De grootste flop stam die er bestaat STS, door co-op maakt ZoZo gebruik van alle accounts of bijna alle accounts om te groeien.
Met alleen zijn eigen account had hij het nooit kunnen redden om 100+ dorpen op minder dan een maand over te nemen.
 

DeletedUser1249

Guest
Zo grappig hoe je het flop zou noemen?
Staat 1ste op de ranking dus zal niet zo zijn denk ik dan?
Mja velen vinden dat ook van -M- wegen x aantal reden (muntjes kopen al dan niet waar).
Ah en, samenwerken in de stam is niet co-op daarvoor hé?

Het verschil is dat vaak de rechtstreekse "vijand" als flop wordt gezien, ipv eerst eens te kijken naar andere dingen ;-)
Een flop is in principe een grote speler die het niet kan halen van iemand kleiner.

Maar ja dat is mijn mening ;-)
 

DeletedUser712

Guest
Zo grappig hoe je het flop zou noemen?
Staat 1ste op de ranking dus zal niet zo zijn denk ik dan?
Mja velen vinden dat ook van -M- wegen x aantal reden (muntjes kopen al dan niet waar).
Ah en, samenwerken in de stam is niet co-op daarvoor hé?

Het verschil is dat vaak de rechtstreekse "vijand" als flop wordt gezien, ipv eerst eens te kijken naar andere dingen ;-)
Een flop is in principe een grote speler die het niet kan halen van iemand kleiner.

Maar ja dat is mijn mening ;-)

Ben blij dat je zelf aangeeft dat een grote speler een flop is als hij niet kan winnen van een kleinere speler. Daarom is hij de allergrootste flop die er bestaat want zonder al zijn coop accounts zou hij nog geen deuk in een pakje boter hebben geslagen. Voor dat het coop systeem er was kon hij niet winnen en pakte soms een dorpje maar nu hij veel coop accounts heeft kan hij ineens wel winnen? volgens mij ben je dan de allergrootste flop speler en als leden van de stam dat toe staan zijn zij dus daarmee verbonden dus een flop stam 1e klas!!!!
 

DeletedUser1249

Guest
Zoals ik al zei, samenwerken is niet coop altijd?
Soms moeten mensen is heel de tekst lezen :)

Gebeurd mss niet in elke stam maar zo graak je wel makkelijk verder


Ben blij dat je zelf aangeeft dat een grote speler een flop is als hij niet kan winnen van een kleinere speler. Daarom is hij de allergrootste flop die er bestaat want zonder al zijn coop accounts zou hij nog geen deuk in een pakje boter hebben geslagen. Voor dat het coop systeem er was kon hij niet winnen en pakte soms een dorpje maar nu hij veel coop accounts heeft kan hij ineens wel winnen? volgens mij ben je dan de allergrootste flop speler en als leden van de stam dat toe staan zijn zij dus daarmee verbonden dus een flop stam 1e klas!!!!
 

DeletedUser167

Guest
Icyke,
Voordat ik op je reageer wil ik eerst even mijn twijfels uitspreken of je toevallig niet ZoZo bent :p Maar dat even terzijde,

- Wij flop wegens verschillende redenen zeg je... En dan 'munten kopen' als enigste reden noemen. Wij hebben nog nooit gehoord dat wij voorop liepen in muntjes kopen? Zal wel een gedachte zijn die uit STS voort komt... Tevens hebben wij vanaf dag 1 gevochten op Bastille en zijn we hier altijd nog mee bezig, en dat zal voorlopig ook zo blijven.

Het is fijn dat je er wel om kan lachen. Misschien ben je dan een van de weinige, respect daarvoor. Dat het niet helemaal zuiver is omtrent ZoZo weet iedereen. Dat jullie de enige zijn die er om kunnen lachen, kan ik begrijpen. Maar ondertussen vraag ik mij wel af of er ooit het besef is geweest dat het spel behoorlijk kapot wordt gemaakt, en sommige mensen zelfs TW2 de rug toe keren...

Ik zeg echt niet dat het met heel STS te maken heeft. Echt niet. Misschien heb jij er verder ook niets mee te maken en verdedig je simpelweg ZoZo omdat hij jullie stamleider is, maar laad het duidelijk zijn dat niet alleen wij, maar ook de support, jullie bondgenoten en vele andere spelers zich irriteren aan dit speelgedrag.
 

DeletedUser623

Guest
Ik wens me absoluut niet te mengen in deze vorm van 'discussie', maar ik heb wel een verzoek aan M4rty.

Zou je voortaan in ieder geval niet voor bondgenoten (in algemene zin) van STS willen spreken? Als leider van een bondgenoot van STS zijnde krijg ik het gevoel geassocieerd te worden met een verwijt omtrent een bepaalde speler die ik zeker persoonlijk geenszins deel. Daarnaast komt jouw visie van kritiek op de betreffende spelers absoluut niet voor als algemene mening inzake deze speler binnen onze stam en betwijfel ik ten zeerste of er zelfs een enkel iemand is binnen onze stam (als bondgenoot zijnde) die deze visie met je deelt. Al zou de aanwezigheid van een individu met deze mening geconstateerd worden binnen onze stam als bondgenootschap van STS, dan alsnog gelieve de exceptie op de algemene opinie te benadrukken i.p.v. de associatie met bondgenoten in algemene strekking te vermelden.
Het verwijt dat 'bondgenoten' van STS zich irriteren aan het gedrag van een bepaalde speler lijkt voor mij een uit de lucht gegrepen idee te zijn m.b.t. onze stam en ik vraag me dus ook af of je onze opinie in zijn algemeenheid überhaupt hebt gepeild inzake deze kwestie alvorens je de betrekking met bondgenoten aanhaalt in je reacties. Mijn mening is inzake dit verwijt in ieder geval niet gepeild en tevens gebruikt ;).
 

DeletedUser167

Guest
Je had ook in 1 zin kunnen zeggen:
'Associeer ons niet met jou opmerking dat de bondgenoten er ook zo over denken.'

Mijn antwoord:
Ik heb het inderdaad niet over iedereen. Lijkt mij ook niet realistisch nee. Ik heb het over een paar individuen wat oprecht fijne spelers zijn. Tevens wil ik je laten weten dat ik ook niet echt op B.L doelde, aangezien jullie persoonlijke relatie met STS toch onbreekbaar is ;)
 

DeletedUser1249

Guest
Om dan even te antwoorden:


- Niet Zozo en nee ik doe ook niet aan co op ;-)
- Ik heb al van x aantal gehoord dat -M- flop is, ik uit mij niet over een stam ik ga dan wel rechtstreeks in persoon. Dat van de muntjes is al vaak gevallen ook van weer x aantal personen.

Ik kan er mee lachen gwn omdat mensen subjectief direct reageren van oooh die dit dat -> flop.. staat wel nr 1. op de ranking en dit in een manier hoe tw2 het toe staat. Iets waar iedereen ook toegang toe heeft.

Mijn gedacht hierover is dat het een zo overhaast is om een "vijandige" stam direct als flop te gaan noemen.
Als een stam nu drastisch zou zakken in eens dan ja.. Maar de top 4-5 zijn een van de meest actieve die er zijn denk ik op de server


Icyke,
Voordat ik op je reageer wil ik eerst even mijn twijfels uitspreken of je toevallig niet ZoZo bent :p Maar dat even terzijde,

- Wij flop wegens verschillende redenen zeg je... En dan 'munten kopen' als enigste reden noemen. Wij hebben nog nooit gehoord dat wij voorop liepen in muntjes kopen? Zal wel een gedachte zijn die uit STS voort komt... Tevens hebben wij vanaf dag 1 gevochten op Bastille en zijn we hier altijd nog mee bezig, en dat zal voorlopig ook zo blijven.

Het is fijn dat je er wel om kan lachen. Misschien ben je dan een van de weinige, respect daarvoor. Dat het niet helemaal zuiver is omtrent ZoZo weet iedereen. Dat jullie de enige zijn die er om kunnen lachen, kan ik begrijpen. Maar ondertussen vraag ik mij wel af of er ooit het besef is geweest dat het spel behoorlijk kapot wordt gemaakt, en sommige mensen zelfs TW2 de rug toe keren...

Ik zeg echt niet dat het met heel STS te maken heeft. Echt niet. Misschien heb jij er verder ook niets mee te maken en verdedig je simpelweg ZoZo omdat hij jullie stamleider is, maar laad het duidelijk zijn dat niet alleen wij, maar ook de support, jullie bondgenoten en vele andere spelers zich irriteren aan dit speelgedrag.
 

DeletedUser167

Guest
Juist ja
1TKCrsy.png
 

DeletedUser50

Guest
Wat is er eigenlijk gebeurd met "-M-, de beste stam op Bastille vanaf dag 1" ?
 

DeletedUser50

Guest
Nog steeds de beste, moet ik je je bril aangeven?
Graag, op mijn laptop staat KWR namelijk bovenaan met 1 lid minder... Maar je hoeft niet zo gebrand te reageren nadat ik gewoon een vraag stel hoor, ik zie dat het een mooie, spannende strijd is.
 

DeletedUser31

Guest
Jij hebt geen idee Grey Worm ;)
Het enige verschil is dat KWR alles en iedereen aanneemt die stamloos is. Je moet alleen even kijken naar de verandering in de afgelopen maanden, dan kun je zien wie er aan het winnen is...
 

DeletedUser731

Guest
Graag, op mijn laptop staat KWR namelijk bovenaan met 1 lid minder... Maar je hoeft niet zo gebrand te reageren nadat ik gewoon een vraag stel hoor, ik zie dat het een mooie, spannende strijd is.

Spannend? Hardly... KWR laat zijn inactieve leden internen door STS, simpelweg omdat ze het aantal inactievelingen niet aan kunnen. Ondertussen rekruteren ze andere inactieve mensen van LOK zodat ze weer bovenaan staan.
Punten zeggen niet alles. Qua ODA en ODD staat -M- dik, maar dan ook dik bovenaan. Met alle stammen tegen ons staan we nog steeds ons mannetje en groeien we stug door. Dus ja, -M- is en blijft de nummer 1 van wereld 2.
Dus ga aub terug naar de steen waar je onder vandaan komt, want je bent hier op W2 niet meer welkom na je naaistreken.
 

DeletedUser50

Guest
Spannend? Hardly... KWR laat zijn inactieve leden internen door STS, simpelweg omdat ze het aantal inactievelingen niet aan kunnen. Ondertussen rekruteren ze andere inactieve mensen van LOK zodat ze weer bovenaan staan.
Punten zeggen niet alles. Qua ODA en ODD staat -M- dik, maar dan ook dik bovenaan. Met alle stammen tegen ons staan we nog steeds ons mannetje en groeien we stug door. Dus ja, -M- is en blijft de nummer 1 van wereld 2.
Dus ga aub terug naar de steen waar je onder vandaan komt, want je bent hier op W2 niet meer welkom na je naaistreken.

Oh, dat bepaal jij tegenwoordig?
Ik observeer gewoon dat -M- op dit moment niet bovenaan staat, dat kun jij ook niet ontkennen. Dat betekent dus dat ze niet de nummer 1 zijn. Juist omdat ik onder een steen heb gelegen, ben ik benieuwd hoe het er in de wereld aan toe gaat. Vandaar mijn vraag. Goed om te horen dat je het nog naar je zin hebt, je komt erg ontspannen over.
 

DeletedUser138

Guest
Even een korte reactie hierop ,
KWR heeft inderdaad inactieve zoals alle stammen op deze wereld . LOK had nog een paar actieve spelers en die zijn over gegaan naar verschillende stammen ( inactieve kunnen niet overstappen )
Dat er dorpen worden overgedragen worden naar bevriende stammen lijkt me hier ook logisch , dit is toch een samenspel anders waren we ook niet bevriend .
Als ik de stats van -M- bekijk en dat kan iedereen is het niet de grote massa die actief is +- 7

Als noot wil ik er wel aan toevoegen dat de actieve van -M- wel mijn volle respect hebben en gaan er echt voor ( op een enkeling na )
 

DeletedUser167

Guest
:) Ik verlies punten, draag daarnaast ook wat dorpjes over aan stamgenoten want heb zelf weinig aan de dorpen. Vervolgens denken mensen dat ik stop of inactief ben, waarna mijn ODD ook nog mooi de lucht in kan gaan ;)

Aan activiteit geen gebrek bij ons, echter zeggen de stats vrij weinig omdat een maand geleden de rollen in de stats volledig omgedraaid zijn. Daarnaast verliezen we in verhouding geen terrein, maar dat is ook bij de andere partijen van belang... Als het zo door gaat zal Bastille pas in 2078 eindigen. :p

Ohja, en natuurlijk zal -M- dan hebben gewonnen :D
 
Bovenaan