Toppers en floppers

DeletedUser1935

Guest
begrijpend lezen is lastig dat begrijp ik, zal volgend schooljaar voor jou aan bod gaan komen

Je zegt dat EVC een noobbende is
En dat de leiding (degene die je geinvite hebt) zegt dat daar sancties op stonden , maw je bekritiseerd hun , daarna zeg je dat ik de enige ben die nog actief is , maw dat de rest niks doet , wat dus weer kritiek is op alle leden die dus niet Deathscythe heten
en dan ga je hun inviten in de stam ;)

Ja dat is en blijft hypocriet en heeft niks met begrijpend lezen te maken

#edit
Je weet dat ik niet eens naar school ga dus ook dit is weer een reactie die nergens op slaat ;)

#edit 2
Voor je begint over leren lezen
Zorg dan op zen minst dat je zinsbouw klopt , zodat mensen makkelijker begrijpen wat je bedoeld

Voor een voorbeeld moeten we niet zo lang terug kijken
Maar of dat het juiste antwoord is dan weer te betwijfelen

Sorry maar als je zinnen zoals dit schrijft is het aannemelijk dat iemand niet precies weet wat je elke keer zegt.

Spelling etc daar kan je nog omheen kijken aangezien je uit de context kan halen wat het betekend , maar als je gewoon zinnen typt die nergens op slaan. En daarna nog wilt gaan beginnen over het volgend schooljaar. Dan ben je toch fout bezig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je zegt dat EVC een noobbende is
En dat de leiding (degene die je geinvite hebt) zegt dat daar sancties op stonden , maw je bekritiseerd hun , daarna zeg je dat ik de enige ben die nog actief is , maw dat de rest niks doet , wat dus weer kritiek is op alle leden die dus niet Deathscythe heten
en dan ga je hun inviten in de stam ;)

Ja dat is en blijft hypocriet en heeft niks met begrijpend lezen te maken

#edit
Je weet dat ik niet eens naar school ga dus ook dit is weer een reactie die nergens op slaat ;)
zal het 1x uitleggen op het juiste niveau

EVC = 1 mans stam, 1 man actief= death

dus conclusie+ uitkomst

EVC=death EVC=bb noobjes stam uitkomst death is een bb edel noob, zeg daar verder niets over de rest van de leden ;)
daar zouden sancties op staan volgens de leiding daar maar waren al inactief geworden door jouw lijpe gedrag en acties, wij hebben hun weer ontwaakt met enthousiasme
dus mijn woorden en conclusies hebben zeker een kern van de waarheid in zich, maar begrijp dat het niet overeenkomt met het beeld wat jij jezelf voor ogen houd
 

DeletedUser1935

Guest
zal het 1x uitleggen op het juiste niveau

EVC = 1 mans stam, 1 man actief= death

dus conclusie+ uitkomst

EVC=death EVC=bb noobjes stam uitkomst death is een bb edel noob, zeg daar verder niets over de rest van de leden ;)
daar zouden sancties op staan volgens de leiding daar maar waren al inactief geworden door jouw lijpe gedrag en acties, wij hebben hun weer ontwaakt met enthousiasme
dus mijn woorden en conclusies hebben zeker een kern van de waarheid in zich, maar begrijp dat het niet overeenkomt met het beeld wat jij jezelf voor ogen houd
Maar of dat het juiste antwoord is dan weer te betwijfelen

Maar EVC = Death is al een false statement
Dus maw is dat hele bericht BULLSHIT

Je noemt letterlijk EVC een noobstam (EVC had 20 leden)
dus je noemt al die 20 leden noob

Mss moet je je woorden beter kiezen , dat zou al veel veranderen
En ik ben anders dorpen aan het edelen laatste dagen die geen BB zijn

Als ik niet werd aangevallen tijdens mijn ban had ik nooit BB geedeld

Actie-reactie ;)

#edit

Maar snap dat je je woorden wilt draaien knul , EFC heeft blijkbaar hulp nodig , anders zou je niet ineens de rest van de wereld in EFC inviten ;)
 

DeletedUser1449

Guest
Nu we toch aan het mekkeren zijn over de juistheid in hetgeen hier geschreven wordt:
Actie-reactie ;)
Onze ouwe heer ome Isaac Newton zou zich omdraaien in zijn graf wanneer hij dit ziet, herinnert u zich allen:

De derde wet van Newton:
Als een voorwerp A een kracht op een voorwerp B uitoefent, gaat deze kracht gepaard met een even grote, maar tegengestelde gerichte kracht van B op A, m.a.w. (dus niet maw):
Actie = - Reactie
 

DeletedUser1202

Guest
Lol Death 2 mensen zijn heel de wereld? En waarom blijf je nu doorgaan?
Je houd ook echt vol dat genoeg mensen graag met je willen samen spelen, en dan spreek sommige van hun en dan zeggen ze heel wat anders.

En je zegt dat ik je niet hoef te trollen, is ook niet nodig je bent je zelf al aan het trollen ;), stop er dan zelf ook mee, in plaats van stam na stam de grond in te werken
 

DeletedUser1935

Guest
Nu we toch aan het mekkeren zijn over de juistheid in hetgeen hier geschreven wordt:

Onze ouwe heer ome Isaac Newton zou zich omdraaien in zijn graf wanneer hij dit ziet, herinnert u zich allen:

De derde wet van Newton:
Als een voorwerp A een kracht op een voorwerp B uitoefent, gaat deze kracht gepaard met een even grote, maar tegengestelde gerichte kracht van B op A, m.a.w. (dus niet maw):
Actie = - Reactie

ooooh nee ik ben de puntjes tussen mijn afkorting vergeten
Zit je toevallig in natuurkundeles ofzo?

Actie-reactie heeft in dit geval niks met een uitgeoefende kracht te maken op een voorwerp , en de wet van Newton heeft hier dus ook geen bal mee te maken.

Kom met relevante argumenten graag ;)
Anders is deze discussie snel voorbij

Lol Death 2 mensen zijn heel de wereld? En waarom blijf je nu doorgaan?
Je houd ook echt vol dat genoeg mensen graag met je willen samen spelen, en dan spreek sommige van hun en dan zeggen ze heel wat anders.

En je zegt dat ik je niet hoef te trollen, is ook niet nodig je bent je zelf al aan het trollen ;), stop er dan zelf ook mee, in plaats van stam na stam de grond in te werken

Stam na stam de grond in werken , grapjas ik was in EFC #1 in gevechtspunten , dat was ik in EVC , en ook in The Wolves
Maar ik kijk niet graag alleen naar mezelf , ik zit nu in een stam die goed samenwerkt en communiceer , en waar wederzijds respect geld , en waar leiders niet hun leden liggen af te dreigen

Zingir wat jij zegt is altijd pure bullshit , dus waarom kom je ook nog op het forum gaan xd
En Zingir , die mensen daar in jou hoek waar je zoveel moeite mee hebt hebben ook een uitnodiging gehad xd En je hoeft het niet te ontkennen hoor want dat is 100% waarheid
dat er nog altijd mensen met mij willen samenspelen is toch vrij duidelijk als ik elke stam op de wereld kon joinen toen flokii besliste om iedereen uit EVC te kicken xd

Waarom stop ik niet? simpel antwoord , omdat ik nog niet klaar ben op deze wereld , en opgeven niet in mijn woordenboek staat
Hasta la vista !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1202

Guest
Lol, wat? alles wat je nu bijna zegt is bs. WLS nu aan het slopen he? gevechts punten eh? ik haal je al in, als je meer op het spel focust en minder bezig bent met mensen zwart maken en onzin verhaaltjes ophangt of letterlijk om geintjes flipt, dan had je miss idd een goede samenwerking kunnen hebben.

Wees blij dat ik naar het forum kom, daar kan je wat van leren ;)

P.S kijk wanneer ik lid ben geworden kom niet speciaal voor jouw naar het forum hoor, zat er allang.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leuk man eindelijk weer een uitdaging, stammen waar we het moeilijk mee zouden hebben
dat gaan we testen ben heel benieuwd waar het straks weer aan heeft gelegen :)
 

DeletedUser1935

Guest
Lol, wat? alles wat je nu bijna zegt is bs. WLS nu aan het slopen he? gevechts punten eh? ik haal je al in, als je meer op het spel focust en minder bezig bent met mensen zwart maken en onzin verhaaltjes ophangt of letterlijk om geintjes flipt, dan had je miss idd een goede samenwerking kunnen hebben.

Wees blij dat ik naar het forum kom, daar kan je wat van leren ;)

P.S kijk wanneer ik lid ben geworden kom niet speciaal voor jouw naar het forum hoor, zat er allang.

Je haalt me in ja , ook alleen maar omdat je 35 dorpen mocht internen en ik een serieuze klap terug heb gekregen , is niet moeilijk als ik een ban had , zonder mij had je nooit bestaan op deze wereld want dan had Captor of sin jou wel weggewerkt
 

DeletedUser1202

Guest
Idd, slim toch? jammer van captor hij leek me een aardige jonge. dat is hoe je speelt het gaat niet alleen om punten.
35 dorpjes gratis lekker toch? jammer dat het zo moest. ik eiste om niets maar jij wel omdat je wat klappen kreeg.
 

DeletedUser1935

Guest
Idd, slim toch? jammer van captor hij leek me een aardige jonge. dat is hoe je speelt het gaat niet alleen om punten.
35 dorpjes gratis lekker toch? jammer dat het zo moest. ik eiste om niets maar jij wel omdat je wat klappen kreeg.

Ik kreeg toen niks klappen lol ik heb captor of sin helemaal alleen opgekuist en dat weet je goed genoeg en dat gaf jou de kans om te groeien ;)
stond toen overigens ook #1 ODA gewoon hoor ;)

Het feit blijft dat EFC al niet meer had bestaan als ik er niet in zat in het begin , heb toen een klein beetje je baasjes hun hachje gered ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg toen niks klappen lol ik heb captor of sin helemaal alleen opgekuist en dat weet je goed genoeg en dat gaf jou de kans om te groeien ;)
stond toen overigens ook #1 ODA gewoon hoor ;)

Het feit blijft dat EFC al niet meer had bestaan als ik er niet in zat in het begin , heb toen een klein beetje je baasjes hun hachje gered ;)
WHHAHAHAAHAHAAHAHAHA
 

DeletedUser1935

Guest
WHHAHAHAAHAHAAHAHAHA

Je weet dat goed genoeg xd
Als ik geen EFC was geweest was je het zelfde lot ondergaan als de krijgers die in mijn provincie gestart zijn

De krijgers waar je op W26 bent van gaan lopen

Je was al bijna je dorp kwijt aan asoa alleen , laat staan moest ik aan zijn kant staan en hem niet uit die provincie geknald hebben ;) en aan zijn kant zou strijden

Maar sommige krijgers waar ik mee gesproken heb , zijn wel eerlijk genoeg om te erkennen dat ik een hele goeie speler ben
Jij doet alsof je 10x beter bent terwijl die krijgers waarmee ik spreek je hebben laten quiten op W26

En nog iets , jij hebt stamlevel 34 omdat empty village een gek is en super veel geld doneert ( nog altijd respect voor die donatie )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je weet dat goed genoeg xd
Als ik geen EFC was geweest was je het zelfde lot ondergaan als de krijgers die in mijn provincie gestart zijn

De krijgers waar je op W26 bent van gaan lopen

Je was al bijna je dorp kwijt aan asoa alleen , laat staan moest ik aan zijn kant staan en hem niet uit die provincie geknald hebben ;) en aan zijn kant zou strijden

Maar sommige krijgers waar ik mee gesproken heb , zijn wel eerlijk genoeg om te erkennen dat ik een hele goeie speler ben
Jij doet alsof je 10x beter bent terwijl die krijgers waarmee ik spreek je hebben laten quiten op W26

En nog iets , jij hebt stamlevel 34 omdat empty village een gek is en super veel geld doneert ( nog altijd respect voor die donatie )
Laat ik nogmaals duidelijk zijn
als je de statistieken bekijkt tot het moment dat ik w26 verliet dan zie je dat ik aan het groeien was en dat degene die de klappen kreeg jij was en dorp na dorp verloor en je weer aan het internen sloeg om je dorpen aan te vullen omdat het bij jou nu eenmaal altijd met de mond is wat jij veroverd.
Daarnaast mijn keuze om 26 te stoppen was omdat ik met vrienden wilde spelen die ik allang ken en goede ervaringen mee heb, jij bent daar jammer genoeg als aanhangsel mee gekomen en daar hadden we in w27 en snel genoeg van en hebben je gekicked.
en geloof mij er dat is geen krijger die jou goed vind heb nog genoeg berichten van 26 waar duidelijk is dat ze echt knettergek van je werden met je geouwehoer.
En met asoa ventje die had mij nooit geedeld daar sdtond genoeg in heb de rapportjes nog wel van zijn wanhoopspoging nadat mijn laatste edel naar hem vertrok :)
het enige wat jij doet is uit je nek lullen en een eigen waarheid creëren voor jezelf om iets te compenseren ben er alleen nog niet achter wat ;)
En als laatste IK heb niet lvl 34 maar WIJ hebben lvl 34 is het verschil van denken tussen ons, jij met je grote ik en ik met het grote ons

dus succes verder bb noob geniet van jouw eigen wereldje en laat de grote mensen spelen
 

DeletedUser1935

Guest
Laat ik nogmaals duidelijk zijn
als je de statistieken bekijkt tot het moment dat ik w26 verliet dan zie je dat ik aan het groeien was en dat degene die de klappen kreeg jij was en dorp na dorp verloor en je weer aan het internen sloeg om je dorpen aan te vullen omdat het bij jou nu eenmaal altijd met de mond is wat jij veroverd.
Daarnaast mijn keuze om 26 te stoppen was omdat ik met vrienden wilde spelen die ik allang ken en goede ervaringen mee heb, jij bent daar jammer genoeg als aanhangsel mee gekomen en daar hadden we in w27 en snel genoeg van en hebben je gekicked.
en geloof mij er dat is geen krijger die jou goed vind heb nog genoeg berichten van 26 waar duidelijk is dat ze echt knettergek van je werden met je geouwehoer.
En met asoa ventje die had mij nooit geedeld daar sdtond genoeg in heb de rapportjes nog wel van zijn wanhoopspoging nadat mijn laatste edel naar hem vertrok :)
het enige wat jij doet is uit je nek lullen en een eigen waarheid creëren voor jezelf om iets te compenseren ben er alleen nog niet achter wat ;)
En als laatste IK heb niet lvl 34 maar WIJ hebben lvl 34 is het verschil van denken tussen ons, jij met je grote ik en ik met het grote ons

dus succes verder bb noob geniet van jouw eigen wereldje en laat de grote mensen spelen

Ik heb anders berichten van krijgers op W26 die iets anders zeggen (en ja dat komt van de grote jongens)
Jij een grote jongen?
je hebt 6 x mijn dorpen zou dat niet gelijk moeten zijn aan 6x mijn ODA?
grote jongen

Ik ben als aanhangsel meegekomen en ik was in EFC al snel de #1 speler knul
#1 ODA , #1 punten ;)
Tijdens een ban aanvallen omdat je in je broek schijt om zo het gevecht aan te gaan , omdat we gelijke middelen hadden ;)
+10 tegen 1
Maar jij alleen ? stelt niks voor , zoals ik al eerder heb gezegd ben jij de minste van alle topspelers in EFC
Sandokans , Snipedd en ja zelfs die eikel van een ganjareaper zijn meerdere malen beter als jou , voeg daar nog kingmichel , ilmagicosahert bij
en dan sta je al redelijk laag in het lijstje pik
En als je uit je doppen keek pak ik al een tijd geen BB-dorpen meer

Als ik niet aangevallen werd tijdens ban , had ik NOOIT BB-dorpen overgenomen ;)
En Btw , als je zo zeker was van je kunnen waarom dan Flokii en warrior inviten , en ook de leden van B-D een uitnodiging sturen?
Juist ja , omdat je weet dat je aan wolves je handen vol hebt
en nee hoor ik denk niet alleen aan mij zelf , heel wolves doet het goed , lvl 20 stam zonder kronen bijv , en blijven groeien ondanks dat jullie 20% sneller eenheden rekruteren , 10% meer aanvalskracht hebben en 3x zoveel dorpen hebben

Elke speler van Wolves doet zijn ding
en ook B-D levert jullie duidelijk problemen op , jullie hebben meerdere spelers erop gezet en ik zie niemand echt verdwijnen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb anders berichten van krijgers op W26 die iets anders zeggen (en ja dat komt van de grote jongens)
Jij een grote jongen?
je hebt 6 x mijn dorpen zou dat niet gelijk moeten zijn aan 6x mijn ODA?
grote jongen

Ik ben als aanhangsel meegekomen en ik was in EFC al snel de #1 speler knul
#1 ODA , #1 punten ;)
Tijdens een ban aanvallen omdat je in je broek schijt om zo het gevecht aan te gaan , omdat we gelijke middelen hadden ;)
+10 tegen 1
Maar jij alleen ? stelt niks voor , zoals ik al eerder heb gezegd ben jij de minste van alle topspelers in EFC
Sandokans , Snipedd en ja zelfs die eikel van een ganjareaper zijn meerdere malen beter als jou , voeg daar nog kingmichel , ilmagicosahert bij
en dan sta je al redelijk laag in het lijstje pik
En als je uit je doppen keek pak ik al een tijd geen BB-dorpen meer

Als ik niet aangevallen werd tijdens ban , had ik NOOIT BB-dorpen overgenomen ;)
tegen jou is het nooit een gelijke strijd :) en jouw lijstje vanuit jouw oogpunt is niet representatief voor de werkelijkheid
en in jouw ban heb ik jou nooit aangevallen heb jou gezegd met open vizier en heb gewacht dat je eruit was, en als jij anders beweert dan moet je een rapportje tonen ventje dan zullen ze hier opnieuw zien dat je enkel een grote bek hebt
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
tenor.gif
 

DeletedUser1935

Guest
tegen jou is het nooit een gelijke strijd :) en jouw lijstje vanuit jouw oogpunt is niet representatief voor de werkelijkheid
en in jouw ban heb ik jou nooit aangevallen heb jou gezegd met open vizier en heb gewacht dat je eruit was, en als jij anders beweert dan moet je een rapportje tonen ventje dan zullen ze hier opnieuw zien dat je enkel een grote bek hebt

Ohnee jij hebt mij niet aangevallen , maar meerdere andere leden van EFC wel , ik heb je toen ook gezegd dat ik respect heb daarvoor , maar daarna met openvizier strijden tegen iemand die al zijn off kwijt is (was toen 80% off) met 9 tegen 1
terwijl er al door andere aangevallen is tijdens ban , en dan doen alsof je zo goed bent ...

En mijn lijstje is vrij accurate , dan kijk ik naar de offensieve acties die ik heb zien gebeuren ;)
ow en trouwens , nu flokii en warrior daar zitten ben je op dat lijstje nog verder gedaald ;)

#edit
Inactieve leden moeten geinternd worden binnen een bepaalde periode , niet zoals EFC ze gebruiken om aan te vallen ;)


Smakelijk
 

DeletedUser1202

Guest
Als ik niet aangevallen werd tijdens ban , had ik NOOIT BB-dorpen overgenomen ;)

Muhahahahaha, ben net een beest val de zwakke aan wanneer het kan :), en bs death je was bb dorpen aan het edelen vlak voor je ban, je weet dat mensen dat kunnen opzoeken :). Je noemt mij niet eens ff een dikke noob enzo, gemeen zeg je durft het anders wel achter me rug te zeggen hahaha.
 
Bovenaan