Toppers en floppers

DeletedUser1449

Guest
Zien jullie deze draad?
schermafbeelding-2017-10-09-om-13.42.48.png

Deze draad is zoals jullie discussie: langdradig...

Oh ik dacht dat je bedoelde dat de rode draad ontbreekt o_O
 

DeletedUser854

Guest
Je bent ook wel heel wanhopig, kan je het forum niet leven inblazen zonder te triple-posten? Of met korte en bondige antwoorden?

Also, on-topic: ik ben wel een flopper, speel hier niet eens, en weet niet eens meer of ik hier ooit gespeeld heb xD
 

DeletedUser1935

Guest
Je bent ook wel heel wanhopig, kan je het forum niet leven inblazen zonder te triple-posten? Of met korte en bondige antwoorden?

Also, on-topic: ik ben wel een flopper, speel hier niet eens, en weet niet eens meer of ik hier ooit gespeeld heb xD

mevrouw , tussen die posts zit telkens 2 weken , dat is niet dubbelposten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
Ik wilde al gaan zeggen, gast of dude dekt toch de lading niet helemaal. Maar mevrouw klinkt ook weer zo oud.. :p
sorry for assuming your gender , please dont call LGBT+ , im scared xd
sorry als dit een misplaatst grapje is , maar kon het niet laten
 

DeletedUser1935

Guest
I present to you, Deathscythe96 de Flopper.


Op 5 uur tijd, iemand een flopper noemen omdat hij strategisch bb-dorpen edelt en er vervolgens strategisch 14 clears op doodlopen inclusief 4 edels.
Van 44Hendrik de flopper naar 44Hendrik de clearsTopper.


Says it all.

Vraag is de nieuwe rapportjes , en dan weet je ook meteen waarom ik het gedaan heb xd
ik wist dat de enige def (met tacticus) die optijd konden komen in een bepaalde provincie stond , en guess what? ik had gelijk ;)
soms moet je wat clears opofferen om def weg te trekken , zodat de rest van de stam die andere provincies kunnen aanvallen

Mission succesvol
Dus voor je zegt dat een aanval mislukt moet je altijd verder nadenken , je moet stappen vooruit denken

En dit is het laatste wat ik erover zeg , we zullen wel zien over enkele maanden hoe het uitgedraaid is ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben een boek aan het schrijven @Sniped. Het gaat over dit verhaal. Het heeft 5129 pagina's en ben er nog steeds mee bezig :) :)
 

DeletedUser1935

Guest
Jezus, ik ben een paar maanden weggeweest en je bent nog steeds bezig?
Ik wel snipedd , jou geweldige stam die je hebt opgestart , en zo stoer was voorheen in dit topic , niet meer ;)
Er is veel gebeurd in de tijd dat je weg was , bijv EFC gaat W27 niet winnen , zoals ik je beloofd had nadat je me kickte ;)
 
Bovenaan