Toppers en floppers

DeletedUser854

Guest
Welke spelers maken de wereld een stuk beter? Welke stammen maken er een puinhoop van?

Praat er hier over!

Topper: ikzelf natuurlijk, heb nu al langer 2 dorpen dan op mn vorige wereld dus vooruitgang:cool:
 

DeletedUser1935

Guest
Flopstam : Krijgers
Topspelers : GanjaReaper , Snipedd , Jah (voor de mooie offensieve acties)

Honorable Mention : Asoa (Niet meteen stoppen maar gewoon blijven proberen , respect!)
 

DeletedUser854

Guest
Flopstam : Krijgers
Topspelers : GanjaReaper , Snipedd , Jah (voor de mooie offensieve acties)

Honorable Mention : Asoa (Niet meteen stoppen maar gewoon blijven proberen , respect!)
Ik had er meer van verwacht toen je vroeg om dit topic xD
 

DeletedUser280

Guest
Flopstam : Krijgers
Topspelers : GanjaReaper , Snipedd , Jah (voor de mooie offensieve acties)

Honorable Mention : Asoa (Niet meteen stoppen maar gewoon blijven proberen , respect!)

Flopspeler deathscythe96 even de items op een rijtje:
  • Eerst grote mond aan topspelers geven over kronen, volgens mij heb je zelf de gehele geldautomaat ook al aan TW uitgegeven.
  • Vervolgens met 3 accounts terug aanvallen (ja we weten dat je ook ten tijde pushen was)
  • Hiermee alle clears verliezen, je verlies maar weer in beklaag doen via de PM`s want je moet het even kwijt.
  • Daarna finaal weggespeeld worden in een paar dagen
  • In de eerste 80 berichten niet verder komen dan de woorden: "Lul,noob,holmaatje,bitchboy"
Succes op de volgende werelden Benjamin, wellicht zijn er daar minder kroners behalve jijzelf dan :)

Groetjes,
~blzdpeter
 

DeletedUser897

Guest
Ik had er meer van verwacht toen je vroeg om dit topic xD
Ook weinig verrassend he, hij moet gewoon weer even huilie huilie kunnen doen.
@deathscythe96 Laat het toch gaan, je verloor eens een strijd, get over it... Zoek niet steeds nieuwe manieren om te doen alsof je niet gewoon weggespeeld bent.

Toppers: elke stamgenoot ooit die het volhoudt om in dezelfde stam te zitten als deathscythe96. You must all be going crazy :p
Top van de toppers: Ganja, staat bovenaan op w27 en leeft op w26 ook gewoon nog! Droogkloot^^
 

DeletedUser1935

Guest
Ook weinig verrassend he, hij moet gewoon weer even huilie huilie kunnen doen.
@deathscythe96 Laat het toch gaan, je verloor eens een strijd, get over it... Zoek niet steeds nieuwe manieren om te doen alsof je niet gewoon weggespeeld bent.

Toppers: elke stamgenoot ooit die het volhoudt om in dezelfde stam te zitten als deathscythe96. You must all be going crazy :p
Top van de toppers: Ganja, staat bovenaan op w27 en leeft op w26 ook gewoon nog! Droogkloot^^

Je zit op het forum voor de verkeerde wereld ;)
Krijgers hebben ook hier gespeeld , kwamen met 4 in mijn provincie zitten bij de start ;)
allee het eerste weekje toch ;)

W26 ben ik idd weggespeeld , maar huilen? nah
Dat ik veel geld heb uitgegeven is algemeen bekend , en heb ik ook altijd gezegd , daarentegen ga ik niet op een famprofiel zetten dat ik No pay to win ben ;)
Ik werd weggespeeld? Ik wou verder gaan maar de stam besloot van wereld te veranderen en ben dus ook gewoon niet meer ingelogd ;)

#Edit
Jullie stamleider kwam meerdere x smeken om dorpenuitbouwer te worden voor me :)
En Ganja staat idd bovenaan , maar dat heeft ook met gwendoline te maken
Ik heb meer munten geslaan , en ben zeker niet van plan die voorsprong af te geven ;)

Flopspeler deathscythe96 even de items op een rijtje:
  • Eerst grote mond aan topspelers geven over kronen, volgens mij heb je zelf de gehele geldautomaat ook al aan TW uitgegeven.
  • Vervolgens met 3 accounts terug aanvallen (ja we weten dat je ook ten tijde pushen was)
  • Hiermee alle clears verliezen, je verlies maar weer in beklaag doen via de PM`s want je moet het even kwijt.
  • Daarna finaal weggespeeld worden in een paar dagen
  • In de eerste 80 berichten niet verder komen dan de woorden: "Lul,noob,holmaatje,bitchboy"
Succes op de volgende werelden Benjamin, wellicht zijn er daar minder kroners behalve jijzelf dan :)

Groetjes,
~blzdpeter

- Topspelers? Je noemt liched een topspeler? met zen nu al 20+ dorpjes tegenover de 50+ van Number201
Er is daar maar 1 topspeler en ik ben maar weggespeeld door 1 speler en dat is number201

- nooit commentaar gegeven op de kronen , meer over de titel op het stamprofiel
- met 3 accounts , komop man , hun clears waren niks waard + was idd een goeie verdedigingsactie , maar ik weet ook waar ik toen in de fout ben gegaan
- Finaal weggespeeld worden? Niet meer inloggen bedoel je? De stam veranderde van wereld dus ik ben mee gegeaan , Ik focus maar op 1 wereld tegelij
- Pushen? tis wat je pushen noemt ;)
- In de eerste 80 berichten? Dat is dan ook weer fout , want in de eerste 80 berichten ben ik niet begonnen met schelden , daar is liched mee begonnen , en wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.

Maar bedankt voor het duwtje in de rug
nu weet ik dat ik op w27 nog harder moet gaan en van mijn ambities als stamoverwinning , wat breder gaan en ook voor een persoonlijke positie gaan ;)

Niet dat het momenteel slecht gaat hoor ;)
Heb nu al meer gefarmd daar als op W26 omdat ik ook echt serieuzer aant spelen ben nu ;)

Ik heb deze gwen overgeslagen omdat Krijgertjes het hier al snel opgaven en ik dus geen edelvoer had , buiten die paar dorpjes die gecleard werden
en de andere word meteen BB als ik 1x clear
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
Flop: ZeBig, 7 dorpen en 624 aanvalspunten, zegt genoeg
Top: Alle slachters van EFC ;)

Ow ook een topper jij btw , goede co-op das iets anders als wat ik vorige wereld had , die lieten het gewoon ineens afweten en deden niks meer , je bent trouwens de eerste co-op die ik heb gehad die uit zichzelf farmt voor me <3
 

DeletedUser1647

Guest
Ow ook een topper jij btw , goede co-op das iets anders als wat ik vorige wereld had , die lieten het gewoon ineens afweten en deden niks meer , je bent trouwens de eerste co-op die ik heb gehad die uit zichzelf farmt voor me <3
Kwijl kwijl.
 
Bovenaan