Toppers en floppers

DeletedUser1935

Guest
Dacht dat het jouw dorpen waren zie het verschil niet meer tussen bb dorp en jouw dorpen.
BB dorpen verdediggen zichzelf niet , mijn dorpen zijn dorpen waarop je doodloopt remember ;)
Je dacht even sneaky te zijn en liep meerdere clears dood op een stack met 9 tegen 1 en nog was jij de meest nutteloze ertussen ;)
 

DeletedUser1517

Guest
Wanneer komt deze soap uit op DVD? Zal wel een driedubbele DVD-box moeten zijn.
 

DeletedUser1935

Guest
al die drama voor bb's ppffft

Tis hypocriet gewoon als je zegt dat je alleen BB pakt als er geen enkele andere mogelijkheid in de provincie is , maar ze doen zelfs geen poging niemeer om er zo in te geraken
 

DeletedUser1935

Guest
Flopstam/stamleiding EFC ,

Op iedereen maar kappen over bb-dorpen mogen niet en bb dorpen edel je niet die zijn voor het farmen , dit terwijl er maar 1 iemand zit in heel EFC die nog geen BB heeft overgenomen , of toch zover ik kan zien

@TheMenace proficiat , het gaat over jou ;)
 

DeletedUser1935

Guest
ogisvgcpfxh.png


De stam die eerst zat te bleiten omdat ik BB dorpen edelde

Ik kan je ook meteen zeggen dat er nog veel meer BB zijn geedeld , maar 1 voorbeeld is wel genoeg zeker ;)

Ik denk dat jij de makkelijkste weg gekozen hebt door jezelf te laten edelen. Inactief zijn en dan de schuld op anderen steken kan misschien op andere werelden werken bij minder ervaren spelers, maar niet bij mij.

Ik denk dat ik niet per se de gemakkelijkste heb gedaan hoor ;)
http://prntscr.com/kc33l3 rank 1 punten, dorpen & overwinningspunten
http://prntscr.com/kc33r9 rank 2 oda
http://prntscr.com/kc33vs rank 3 odd

Zodus weeral: get your facts straight.

En nu niet meer aanwezig op de wereld?
Auwtch
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed begrijp mogen 3(2) van de 4(3) overgebleven stammen( EFC,WLS,B-D,TRM) alle provincies in dicht edelen en EFC in de end-game niet? Hmmmm
 

DeletedUser1935

Guest
Dus als ik het goed begrijp mogen 3(2) van de 4(3) overgebleven stammen( EFC,WLS,B-D,TRM) alle provincies in dicht edelen en EFC in de end-game niet? Hmmmm

Wij hebben anders nog genoeg provincies open
de enige provincies die dicht zijn zijn de provincies die HK leden dicht hebben ge-edeld schat

Maar als je ligt te bleiten over BB-dorpen edelen constant , dan moet je het zelf niet doen en het goeie voorbeeld geven
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ze enkel wel eens gepakt om alleen geloof te kunnen krijgen voordat ik mijn waves stuurde naar de vijand, dat weet je. Nooit om zomaar te edelen of prov dicht te metselen ;)
 

DeletedUser1935

Guest
Ik heb ze enkel wel eens gepakt om alleen geloof te kunnen krijgen voordat ik mijn waves stuurde naar de vijand, dat weet je. Nooit om zomaar te edelen of prov dicht te metselen ;)

Ik weet dat jij het niet doet , is ook niet specifiek naar jou gericht zals je ziet is dit een screen van hendrik op TW-tools , niet alles draait om jou schat , maar je mag ook op het andere topic reageren hoor ;)
Vind het onderwerp daar grapigger
kan je me uitleggen hoe ik edels kan sturen van een co waar ik geen co van ben ;)
 

DeletedUser2002

Guest
I present to you, Deathscythe96 de Flopper.


Op 5 uur tijd, iemand een flopper noemen omdat hij strategisch bb-dorpen edelt en er vervolgens strategisch 14 clears op doodlopen inclusief 4 edels.
Van 44Hendrik de flopper naar 44Hendrik de clearsTopper.


Says it all.
 

Bijlagen

  • Deathscythe skilled..PNG
    Deathscythe skilled..PNG
    306,8 KB · Weergaven: 11

DeletedUser1935

Guest
I present to you, Deathscythe96 de Flopper.


Op 5 uur tijd, iemand een flopper noemen omdat hij strategisch bb-dorpen edelt en er vervolgens strategisch 14 clears op doodlopen inclusief 4 edels.
Van 44Hendrik de flopper naar 44Hendrik de clearsTopper.


Says it all.

Ik heb geen bang om cleartjes dood te lopen heb er nog zat over ;)
Strategisch BB dorpen edelen?
er zijn er weinig die strategisch ge-edeld zijn van die BBs
Maar als je die ene bedoeld , achja , toch weer 25k ZC extra weggetrokken uit een andere provincie lijkt me ;)
Dus omdat je 14 clears doodloopt ben je meteen een flopper?

Wel Jah Hendrik en Ilmagic liepen er van de week 16 dood op DamianD , maar dat post je niet he schat

Shit happens en volgende x beter toch , wacht even , ik ga nu ook wat screens trekken van acties van EFC , brb
 

DeletedUser2002

Guest
Ik heb geen bang om cleartjes dood te lopen heb er nog zat over ;)
Strategisch BB dorpen edelen?
er zijn er weinig die strategisch ge-edeld zijn van die BBs
Maar als je die ene bedoeld , achja , toch weer 25k ZC extra weggetrokken uit een andere provincie lijkt me ;)
Dus omdat je 14 clears doodloopt ben je meteen een flopper?

Wel Jah Hendrik en Ilmagic liepen er van de week 16 dood op DamianD , maar dat post je niet he schat

Shit happens en volgende x beter toch , wacht even , ik ga nu ook wat screens trekken van acties van EFC , brb

Het verschil tussen de 2 is dat Jah, Hendrik en ilmagic niet 5u ervoor hun tegenstander een flopper hebben genoemd, je maakt jezelf (zoals gewoonlijk) ronduit belachelijk door je grote mond. Daarom ben je een flopper.

haha hoeveel er ook strategisch van zijn, deze telt zeker mee, 1 afgelegen bb-dorp edelen en er vervolgens 14 clears mee opvangen zonder een druppel zweet.
 

DeletedUser1935

Guest
https://www.mupload.nl/img/3lplvs7.png
https://www.mupload.nl/img/2vlck97u32.png
https://www.mupload.nl/img/abz1dw8.png

Clears sturen zonder geloof
Waren ook ergens treinen zonder geloof gestuurd
of andere massieve doodloopacties van Jah en Hendrik
En dan niet te spreken over de 30+ clears die zijn doodgelopen op zanotti , maar die heb ik gestopt natuurlijk als co-op misbruik , want ik ben ook echt zijn co-op , grappig dat je wel het andere topic leest maar er niet op reageert
Het is ineens stil daar , mondje vol tanden? dus ga je hier maar verder zeiken en weer met valse argumenten beginnen gooien

Ik heb nooit gezegd dat hendrik een flopper is , en toch beweer je dat het zo is

Btw kan je even quoten waar ik heb gezegd in mijn bericht dat hendrik een flopper is?

+ in de lijst van BB die hij ge-edeld heeft in mijn post staat die BB niet eens bij ;)

En het enige wat je kan zeggen is dat ik een noob ben omdat ik clears stuur LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
 

DeletedUser2002

Guest
Dit is ook meteen het laatste dat ik hierover ga reageren, tijdverspilling om met jou te lullen.
Volgende keer gewoon je mond houden tot na je actie succesvol afloopt ...
 

Bijlagen

  • Death insinueert dat 44Hendrik een flopper is.PNG
    Death insinueert dat 44Hendrik een flopper is.PNG
    624,7 KB · Weergaven: 9

DeletedUser1935

Guest
Dit is ook meteen het laatste dat ik hierover ga reageren, tijdverspilling om met jou te lullen.
Volgende keer gewoon je mond houden tot na je actie succesvol afloopt ...

Hetgene wat Snipedd zegt heeft niks te maken met wat ik zeg , het gaat erover dat jullie mij een flopper noemen omdat ik bb edelde , maar het nu zelf doen , maar dat wilt niet zeggen dat ik dezelfde mening heb als snipedd hierover heb toch?

Nogmaals ik heb niemand een flopper genoemd , en heb het ook nooit over mijn offensieve actie gehad , en ik wist dat de kans erin zat dat als hij het opttijd zou zien dat ik zou doodlopen , dat hoort er nu eenmaal bij , maar aangezien EFC mij nooit aanvalt kan ik gewoon lekker terug opbouwen ;)

Dus even voor de duidelijkheid
Nee ik heb Henk geen flopper genoemd
Nee ik heb niet gezegd dat ik erdoor zou geraken , maar het was de poging waard

Ik heb nergens geinsinueerd dat Hendrik een flopper is , dat deed snipedd al tijden terug toen hij Bb-edelen voor floppers vond
Mijn post hier had niks te maken met mijn offensieve actie

Mss moet ik nog wat clears sturen vanop mijn co-op Zan? ow wacht fuck dat gaat niet als je geen co-op bent van die persoon

Jullie proberen constant met leugens mij zwart te maken , hier weer een voorbeeld ;)
Net als het Pushen op mijn Co-op waarvan ik niet eens co-op ben in de andere post , en dat dat het laatste is wat je zegt is goed , want je argumenten kloppen niet en er komen alleen maar leugens en onwaarheden uit ;)

Behalve het feit dan dat ik 14 clears ben doodgelopen (Maar mss moet je terug naar het kleuterklasje als je niet eens kan tellen , het waren er 13)

Maar ik geef toe dat het een goeie defactie was , dat ontken ik ook niet , heb ik ook al in een pm gezegd naar Henk toe

Maar thx om mij ook meteen te vertellen dat jij co-op bent van Henk ;)
 

DeletedUser1935

Guest
Jammer dat De Krijgers niet op deze wereld spelen:p

Van de spelers die op deze wereld speelden waren er maar 2 die volgens mij echt in mijn provincie zijn gekomen om mij aan te vallen
Liched en Legendhero
Maar aangezien die op W26 bezig waren had ik een snelle start gemaakt en hun van de kaart geveegd aangezien ik op w26 gestopt was

De Krijgers is een heel georganiseerde stam en had deze wereld er ook heel anders uit laten zien moesten ze deze wereld echt willen spelen
Maar jullie kunnen ook niet overal zijn toch xd

Maar in Krijgers zitten idd veel betere spelers als in EFC , dus dat was wel intressant geweest

die waren al heel snel afgehaakt :);)

Idd zoals jij op W26 ;)
wees blij dat krijgers niet speelt op deze wereld , anders was EFC nu ook geen #1 geweest wss
 
Bovenaan