Toppers en floppers

DeletedUser1202

Guest
Hoe veel ik ook van een goed modder gevecht houd zal ik jullie toch graag willen verzoeken deze discussie te stoppen hier op het forum. Ik denk dat iedereen heeft kunnen zeggen wat die wou zeggen, maar het word nu te persoonlijk en zit geen draad meer in.

Laatste bericht wat ik aan je vuil maak btw. blijft toch op het zelfde neer komen je draait in het rond om maar geen antwoord te geven op bepaalde dingen, en je zelf tegen spreken.
:p zij het al zelf collap
 

DeletedUser1935

Guest
??? waarover? dat jij iedereen zwart loopt te maken achter hun rug omdat je het niet face to face wil doen? dat je bij alles en iedereen een grote mond heb? geef dan is een keer antwoord daarop kan je niet he. dacht ik al.

Ik noem jouw fouten op omdat je een grootsheid waanzin heb, je bent het beste van alles maar bewijs spreekt je tegen.
De rest van de mensen doen de moeite gewoon niet meer, ze vinden je het niet waard om tegen te praten.
Beetje geintjes en je flipt hem al, dat moet genoeg zeggen.

En weetje wat slim is? iemand die je niet kent een tegenstander uit laten schakelen die ik zelf nog niet aan kon, en dan die persoon die hielp half te edelen.

En voordat je weer een leuke reactie heb, nee ik heb eerst ff rond gekeken wie wat over jouw wist. binnen 2 dagen wist ik dat ik je voor me karretje kon spannen, inspelen op je ego en tada!
En dan nog zeggen dat wat was het 4 mensen zouden uit de stam gaan en met jouw mee gaan toch? wie dan? oh das waar niemand ging met je mee.
Toen zat je in EVC, co-op van wat 8/9 mensen? al hun def naar jouw, en dan stoer praten omdat ze 5/6/7 clears dood liepen en je dorp als nog afpakte. sterk hoor def van bijna 10 mensen naar jouw dorpen om 1 speler te stoppen wat niet eens lukte.

Je noemde ze vrienden, maar je heb ze gewoon gebruikt als oud vuil, ik doe het bij mensen die het verdienen, en zeker niet bij vrienden!
Sterker nog als 1 van hun echt een probleem zouden hebben zou ik alles naar hun sturen! maar dat zou jij nooit doen want meneer denkt dat hij god is.

Dus zeg het me maar hoe grappig ik ben, ik kan tenminste tegen een geintje.

Laatste bericht wat ik aan je vuil maak btw. blijft toch op het zelfde neer komen je draait in het rond om maar geen antwoord te geven op bepaalde dingen, en je zelf tegen spreken.

Dus eerst ga je zeggen dat ik het niet face to face durf , en daarna zeg je dat ik tegen iedereen een grote bek heb.
Het is niet dat mensen niet met mij praten , het is zo dat er ook mensen zijn die normaal kunnen praten en niet meteen de /edit/ beginnen uithangen , waaruit meestal een goed respectvol gesprek volgt

Ik maak jou zwart achter jou rug? Want ik durf het niet in je gezicht , is dat wat je wilt zeggen?

Toen ik in EVC had had ik co van 4 mensen
Toen ik in EFC zat had ik meer cos , dus stop /edit/ ;) ik doe co voor mensen die het vragen.

Def van 10 spelers naar 1 dorp? dan ben je echt/edit/ gast , ik heb alles alleen gedeft , ook de eerste aanvallen van Pier , en dit om tijd te gunnen aan de rest om verder uit te bouwen
De eerste aanvallen heeft niemand def moeten sturen
als je 40 clears op 1 dorp stuurt zonder fakes kan ik alles samen zeggen
Maar pierlalaa heeft zijn tactiek aangepast en praat er niet meer over , omdat hij ook weet hoe het werkt

Er zijn niet 5/6/7 clears doodgelopen dat kan je duidelijk zien aan men defpunten schele
Als iemand alleen met bijl aanvalt en ik zet 80k zwaard en 15k ZC in een dorp en met maar 50% moreel , ja dan kan je makkelijk een clear of 20-30 stoppen gast ;) en even voor de duidelijkheid dat is niet eens 10 dorpen aan def

Ik heb mijn def vaker aangeboden aan EVC leden en er stond vrijwel niks van anderen bij mij ;)

Dus het uiteindelijke besluit
nee ik had geen 9 cos
2 cos deed ik niks op buiten hun troepen verplaatsen als ik aangevallen werd
en de andere cos heb ik Jah afgestopt met hun eigen def tot de stam EVC werd opgeheven
Het waren geen 5-6 clears , maar 30-40 clears
ik zeg het even goed recht in je gezicht als tegen iemand anders , ik heb je niet zwartgemaakt , ik heb gesprekken en screenshots van volledige gesprekken doorgestuurd.

@collapster srry ik moest even op dit bericht vol met bullshit reageren ;)

:p zij het al zelf collap
zei* btw
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser280

Guest
Hoe veel ik ook van een goed modder gevecht houd zal ik jullie toch graag willen verzoeken deze discussie te stoppen hier op het forum. Ik denk dat iedereen heeft kunnen zeggen wat die wou zeggen, maar het word nu te persoonlijk en zit geen draad meer in.
Zeg directeur, jij moet zorgen dat er mensen extra hier op fora komen :p Nu is er eindelijk weer een topic waar meer dan 3 reply`s op zijn en dan wordt het al afgekapt? Laat die jongens even lekker moddergooien, het is niet persoonlijk want het gaat nog steeds over de wereld inclusief speelstijl / verhalen/'feiten' etc.

Wellicht handig om je in de topics van oude werelden eens in te lezen in de taverne, dan zie je dat dit nog niet zo erg is :p
 

DeletedUser1935

Guest
Zeg directeur, jij moet zorgen dat er mensen extra hier op fora komen :p Nu is er eindelijk weer een topic waar meer dan 3 reply`s op zijn en dan wordt het al afgekapt? Laat die jongens even lekker moddergooien, het is niet persoonlijk want het gaat nog steeds over de wereld inclusief speelstijl / verhalen/'feiten' etc.

Wellicht handig om je in de topics van oude werelden eens in te lezen in de taverne, dan zie je dat dit nog niet zo erg is :p

Alhoewel ik zelf al persoonlijk ben aangevallen meermaals en door meerdere personen , houd ik het normaal altijd bij het spel
En idd ik heb hier in de vroegere werelden en ook op TW1 veel en veel erger gezien
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Lieve mensen... kappen nu :p

JA, we willen leven op het forum. MAAR, dit gaat allang al niet meer over iemand zijn speelkwaliteiten.

Telkens hameren op punten die bij andere mensen IRL gevoelig liggen, terwijl je weet dat dit ook zo opgevat wordt, wordt hierna NIET meer getoleerd. Beetje moddergooien is prima, maar we vallen nu in herhaling volgens mij.

Met andere woorden, zaken over iemands IQ, iemands moeder, scheldwoorden, vulgaire woorden en andere zaken die op de man af zijn maar nauwelijks meer met het spel te maken hebben, zijn hierbij verboden onderdelen in de reacties :p

Mis je dus een post of is een post veranderd, ga dan even bij jezelf te rade of je het ook anders had kunnen opschrijven <3
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1935

Guest
Queen of Darkness is toch een gigantische flop , en dan gaat het niet om BB-edelen , maar dorpen in de nacht aan EFC geven terwijl je EFC op vijand hebt staan ....

en blijkbaar is dat @Silvanessa ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1202

Guest
Queen of Darkness is toch een gigantische flop , en dan gaat het niet om BB-edelen , maar dorpen in de nacht aan EFC geven terwijl je EFC op vijand hebt staan ....

en blijkbaar is dat @Silvanessa ???

Ze gunt ze niet aan WLS door wat jij zegt, dus de flop ligt bij jouw. Je kan mensen niet eerst kleineren enzo en dan nog is naar de forum komen om ze uit te dagen door ze een flop te noemen en hun naam te linken aan het bericht.
 

DeletedUser1935

Guest
Ze gunt ze niet aan WLS door wat jij zegt, dus de flop ligt bij jouw. Je kan mensen niet eerst kleineren enzo en dan nog is naar de forum komen om ze uit te dagen door ze een flop te noemen en hun naam te linken aan het bericht.

Ga je weer beginnen
Ze gunt ze niet aan WLS xd , dat wilt al zeggen dat ze ze niet kan verdediggen , ik daag niemand uit het is de waarheid
Geen ODA , geen ODD , geen dorpen

Enough said

Ik heb meer aanvalspunten als de stam waar zij leider is , ik heb niemand gekleineerd , mensen in TME stoppen spontaan omdat de leiding het gewoon verknoeit

Ik heb buiten Wolves ook genoeg gesprekken open , die gewoon normaal verlopen
ik heb met Queen niet eens een echt gesprek gehad lol

Jij bent ook een flop btw , je krijgt geen dorp overgenomen dus moet je maar weer internen om toch bij te blijven :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1202

Guest
Jij bent ook een flop btw , je krijgt geen dorp overgenomen dus moet je maar weer internen om toch bij te blijven :)
Yup ik pak nooit dorpen :)
KE8Q91u.png
 

DeletedUser1202

Guest
Kan er nog meer linken hoor, al me dalek dorpen en wolf dorpen om een voor beeld te geven. en dan nog de dorpen die ik aan empty/miro en kingj gaf ;), jaja als een team spelen doen we niet in efc toch :)
 

DeletedUser1935

Guest
Kan er nog meer linken hoor, al me dalek dorpen en wolf dorpen om een voor beeld te geven. en dan nog de dorpen die ik aan empty/miro en kingj gaf ;), jaja als een team spelen doen we niet in efc toch :)

Als EFC goed in team zou werken was deze wereld al afgelopen met dat stamlevel en de voorsprong in dorpen

W26 Krijgers is daar een voorbeeld van
 

DeletedUser1449

Guest
Een kleine herinnering om deze o zo leuke discussie wat kleur te geven: het spel heet tribalwars. Dat betekent dus ook al direct dat het niet werkt om 20 dezelfde spelers in 1 stam te hebben. Het gaat om het team en iedereen heeft daarin zijn eigen krachten/valkuilen, het is dan aan het team om ieders krachten te bundelen en valkuilen op te vangen, dát maakt een team sterk.
 

DeletedUser1935

Guest
Een kleine herinnering om deze o zo leuke discussie wat kleur te geven: het spel heet tribalwars. Dat betekent dus ook al direct dat het niet werkt om 20 dezelfde spelers in 1 stam te hebben. Het gaat om het team en iedereen heeft daarin zijn eigen krachten/valkuilen, het is dan aan het team om ieders krachten te bundelen en valkuilen op te vangen, dát maakt een team sterk.

Ik zou EFC geen sterk team durven noemen ;) en nee zelfs niet toen ik er zelf nog zat
De samenwerking in EFC is nooit goed geweest (met enkele uitzonderingen bijv. Hendrik met Jah of ZinGir met Miro)
Een sterk en goed samenwerkend team had deze wereld al afgesloten
Er zijn leden van EFC zelf die zeggen dat de samenwerking beter kan , en dit is niet om te roddelen , ik zal ook geen namen noemen , maar je hoeft niet in EFC te zitten om dit te zien ;). (niet te vergeten dat jullie in vergelijking met krijgers op W26 veel meer stamlevels hebben en dus veel meer bonus hebben om mee te werken en het nog slechter doen.

Na deze wereld ga ik toch een stop invoeren en als ik dan terugkom zal dat met een team van TW1/Travian spelers zijn van vroeger , een sterk team bouw je niet op in 1 wereld tijd , just saying!
 

DeletedUser1449

Guest
Jij hebt ook altijd wat te zeuren he.. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet zo op zingir moet zeiken en dat het team belangrijker is dan het individu. Je hebt toch wel de fantastische eigenschap dat je mensen het plezier in het spel afneemt door al je gezeur en strontdouches over iedereen heen (en dit is niet om te roddelen, ik zal ook geen namen noemen, maar er zijn er al meerderen binnen en buiten EFC die dit bevestigd hebben).

Dit was het laatste wat ik hier op zal zeggen, vanaf nu ga ik weer over op casual fora lezen, ciao
 

DeletedUser1935

Guest
Jij hebt ook altijd wat te zeuren he.. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet zo op zingir moet zeiken en dat het team belangrijker is dan het individu. Je hebt toch wel de fantastische eigenschap dat je mensen het plezier in het spel afneemt door al je gezeur en strontdouches over iedereen heen (en dit is niet om te roddelen, ik zal ook geen namen noemen, maar er zijn er al meerderen binnen en buiten EFC die dit bevestigd hebben).

Dit was het laatste wat ik hier op zal zeggen, vanaf nu ga ik weer over op casual fora lezen, ciao

hahahahaha , moet je tegen mij vertellen , en dat als EFC lid , jullie gaan ook overal fakeverhaaltjes vertellen
enigste verschil is dat wat ik zeg waar is , en dat ik screens zat heb om veel wat door EFC leden rond verteld wordt helemaal teniet te doen
ZinGir weet goed genoeg wat hij gedaan heeft en waarom ik hem niet mag ;)

om respect te krijgen moet je respect verdienen , strontdouches over iedereen? ik denk dat ik dat bij max 3 personen gedaan heb
en het is hun eigen stront die ik over hen heen kap ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt ook altijd wat te zeuren he.. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet zo op zingir moet zeiken en dat het team belangrijker is dan het individu. Je hebt toch wel de fantastische eigenschap dat je mensen het plezier in het spel afneemt door al je gezeur en strontdouches over iedereen heen (en dit is niet om te roddelen, ik zal ook geen namen noemen, maar er zijn er al meerderen binnen en buiten EFC die dit bevestigd hebben).

Dit was het laatste wat ik hier op zal zeggen, vanaf nu ga ik weer over op casual fora lezen, ciao
gelukkig zie ik de berichten niet meer, zo'n negeer knop is echt een uitkomst :)
 

DeletedUser1935

Guest
gelukkig zie ik de berichten niet meer, zo'n negeer knop is echt een uitkomst :)

Een negeerknop is handig , maar nutteloos als je zelf op berichten die je niet ziet ingaat lol
Hypocriet , Kuch kuch
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan