TOP/FLOP Stammen

DeletedUser1319

Guest
Laat ik dan toch eens mijn waardering voor de massa van IMA uitspreken. Inmiddels heb ik na 7 dagen zeker 6000 aanvallen gehad en sta dankzij IMA op 1 bij de verslagen tegenstanders. Ik had persoonlijke niet verwacht dat de "massa" stam dit zou kunnen doen. Helemaal niet omdat ik van veel ex UWS en WH. leden die naar IMA zijn gegaan geen hoge pet op heb.

Bedankt voor de uitdaging afgelopen week :)
 

DeletedUser662

Guest
Laat ik dan toch eens mijn waardering voor de massa van IMA uitspreken. Inmiddels heb ik na 7 dagen zeker 6000 aanvallen gehad en sta dankzij IMA op 1 bij de verslagen tegenstanders. Ik had persoonlijke niet verwacht dat de "massa" stam dit zou kunnen doen. Helemaal niet omdat ik van veel ex UWS en WH. leden die naar IMA zijn gegaan geen hoge pet op heb.

Bedankt voor de uitdaging afgelopen week :)

Geen dank, je verdiende een kleine motivatie vandaar dat ik gevraagd heb wat amusement naar je te sturen.
Doet me goed dat het in goede handen is ontvangen.
 

DeletedUser1426

Guest
Laat ik dan toch eens mijn waardering voor de massa van IMA uitspreken. Inmiddels heb ik na 7 dagen zeker 6000 aanvallen gehad en sta dankzij IMA op 1 bij de verslagen tegenstanders. Ik had persoonlijke niet verwacht dat de "massa" stam dit zou kunnen doen. Helemaal niet omdat ik van veel ex UWS en WH. leden die naar IMA zijn gegaan geen hoge pet op heb.

Bedankt voor de uitdaging afgelopen week :)

Goed bezig geweest man ;)
 

DeletedUser1319

Guest
Als je jaloers bent moet je het maar zeggen hoor. Schijnt dat we wat clears kunnen missen met 100 man..
En nog minder ver lopen ook!

Waar zou hij jaloers op moeten wezen dan? Jullie rendement qua dorpen pakken ? :)
 

DeletedUser1426

Guest
Ach Tidal ik zie het allemaal wel ;)
Complimentjes geven en krijg meteen geblaf :) Kom maar bijten geen probleem :eek:
 

DeletedUser662

Guest
Ach Tidal ik zie het allemaal wel ;)
Complimentjes geven en krijg meteen geblaf :) Kom maar bijten geen probleem :eek:
Blaffende honden bijten toch niet. Hooguit beetje snuffelen. Niet zo down he het is lekker weer.. euh nog iets ontopics.. IMA is top!

Simba is flop gezien dit nog steeds de cheat stam van Dagothe is.
 

DeletedUser1319

Guest
IMA is top als het gaat om aanvallen dood te laten lopen en om mij aan plek 1 verslagen tegenstanders te helpen! Bedankt jongens dat jullie zo graag op mijn dorpjes de troepen dood wilden laten gaan! :D
 

DeletedUser662

Guest
IMA is top als het gaat om aanvallen dood te laten lopen en om mij aan plek 1 verslagen tegenstanders te helpen! Bedankt jongens dat jullie zo graag op mijn dorpjes de troepen dood wilden laten gaan! :D
Blijkbaar hebben ze geen beter doeleinde. Toch komt er veel ook weer terug met stukjes steen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja ik vind het ook wel wat weinig leden worden, we hebben toch net skillpunt van lvl 50 gebruikt voor 120 leden max?
 

DeletedUser1319

Guest
Top kunnen ze weer terug !


Ima valt uit elkaar.. 94 leden :( Kunnen we niet wat van cv recruten of is daar ook echt iedereen inactief? :(


Sorry CV is te goed voor IMA :) Jullie recruiten toch alleen Noobs? :)
 

DeletedUser662

Guest
Ja ik vind het ook wel wat weinig leden worden, we hebben toch net skillpunt van lvl 50 gebruikt voor 120 leden max?
Yeap zoals elke top stam dat doet!
Gaan we A leeg recruten of? want als je daar nog mensen wil die echt spelen moet je opschieten.
 

DeletedUser1319

Guest
gebaseerd op? Want je hebt ze niet geleerd hoe jij aan je od skills komt zo te zien. Speelt er nog iemand zelf daar eigenlijk (A)

Gebaseerd op het feit dat IMA de mega stam onze stam met 15 leden niet eens aan kan :)
 

DeletedUser662

Guest
Gebaseerd op het feit dat IMA de mega stam onze stam met 15 leden niet eens aan kan :)
Met je prooi spelen of je prooi afmaken.. Wellicht snapte je het als je de activiteit van A zag. Degene die we echt aanvallen stoppen meteen. Dus zolang we lol kunnen beleven in het verre zuiden gaan we ze niet meteen ten dode opschrijven he..
 
Bovenaan