TOP/FLOP Stammen

DeletedUser615

Guest
Hoe bedoel je "niets te zeggen"? Boven het stuk van de grammatica zei ik toch iets anders?
Ik zal het anders zeggen: wat je daar hebt neergezet heeft geen inhoud. Je hebt inhoudelijk ook niets te zeggen, en in een poging om neerbuigend te doen begin je over grammatica.

Waarom antwoord ik zelfs op trolls...?
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het anders zeggen: wat je daar hebt neergezet heeft geen inhoud. Je hebt inhoudelijk ook niets te zeggen, en in een poging om neerbuigend te doen begin je over grammatica.

Waarom antwoord ik zelfs op trolls...?
Dat is precies waarom ik hier reageer en jij antwoordt er op, daar geniet ik van :)
 

DeletedUser662

Guest
Hij heeft een punt ik zeg we accepteren iedereen tot we vol zitten. Bedoel als het nu zo spel bedervend is zou het toch niet mogelijk zijn zoveel leden te hebben?

*Cheats
*De beste (grijze)leden
*Erg grote mond

En daarna weer snoeihard gaan janken.. Met zo'n besmeurde naam zou ik ook de stamnaam veranderen ja.
Waarom verlagen tot het niveau van een ander, wij hebben niets te bewijzen. Als je zo iets tegen massa hebt merk ik hier dat het enkel het probleem is van de persoon in de spiegel. Als je zo je ongenoegen hebt over het spelbederf doe er dan ingame eens wat aan en ga hier niet roepen tegen de muur. Enige echo die je hoort komt van je eigen dode clubje.
 

DeletedUser1059

Guest
Ik heb werkelijk geen idee, maar jij weet wel wie wel over willen komen.. Lijkt me een beetje flauw om mensen buiten te sluiten als ne toch al 95 leden hebt :p
Geef me je Ingame naam dan ff meneer Anoniem :D
mss heb je mazzel en mag je hier ook heen maar wel eerst een kusje d r op :p
 

DeletedUser1426

Guest
Hmm nee bedankt voor je aanbod maar blijf lekker in .A. :p
Als ik stamleden die weg willen nog een laatste dienst kan bewijzen is ze bij de stam waar ze heen willen erin proberen te praten ;)
 

DeletedUser230

Guest
Jongens, gaan we even lekker weer on-topic? Dank u.

Praten over random troep kunnen jullie in de taverne doen. ;)
 

DeletedUser662

Guest
Geef me je Ingame naam dan ff meneer Anoniem :D
mss heb je mazzel en mag je hier ook heen maar wel eerst een kusje d r op :p
Geloof dat je niet ver hoeft te gaan in het alfabet.

Wellicht om op het topic te komen de nieuwe stam A beoordelen.
Ze dalen in score. Stoten steeds meer leden af door middel van barbarendorpen.

Kanshebber dit!
 

DeletedUser867

Guest
top stam: IMA blijft zijn eigenheid bewaren en krijgt altijd het gezaag dat ze massastam zijn met het resultaat als het zo ver komt willen de 'zagers' er ook in (oja zoveel meegemaakt wordt een beetje afgezaagt)

Flop stam: eigenlijk geen: Alleen de spelers in bepaalde stammen die niet tegen hun verlies kunnen omdat bovenstaande hun eigenheid bewaard en zo nooit uit elkaar vallen TIP deal whit it
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dus als ik nu heel veel ga zagen op een stam is dat een top stam? volgens mij krijgt iedere stam wel gezaag over zich heen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel mooi dat IMA zich als massastam op de Nederlandse servers uniek mag noemen. Onze strategie om de wereld te veroveren mag dan onorthodox zijn, het lukt ons wel eventjes :) Ik ben trots op IMA (en op alle spelers die de naam met ere dragen). En andere servers mogen best lachen hoor, maar wij lachen als laatst met de serverwinst in handen.
 

Jordi379

Actief Lid
Ik vind het wel mooi dat IMA zich als massastam op de Nederlandse servers uniek mag noemen. Onze strategie om de wereld te veroveren mag dan onorthodox zijn, het lukt ons wel eventjes :) Ik ben trots op IMA (en op alle spelers die de naam met ere dragen). En andere servers mogen best lachen hoor, maar wij lachen als laatst met de serverwinst in handen.

is de winst voor IMA al binnen? dam ik dacht nog even dat ik eens kans maakte met mijn stam:D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Nee hoor Jordi want er was een klein clannetje diep in het hart van de wereld dat nog steeds standhoud.... Toverdrank zeg ik je!
 

DeletedUser

Guest
Wat hebben .A. en een lekke band met elkaar gemeen? Het zit vol hete lucht, het loopt langzaam leeg en als het langskomt hoor je flop flop flop flop
 
Bovenaan