TOP/FLOP Stammen

DeletedUser1319

Guest
Met je prooi spelen of je prooi afmaken.. Wellicht snapte je het als je de activiteit van A zag. Degene die we echt aanvallen stoppen meteen. Dus zolang we lol kunnen beleven in het verre zuiden gaan we ze niet meteen ten dode opschrijven he..

Ooit gehoord van TWstats waar je kan zien waar de meeste verslagen tegenstanders gemaakt worden en waar je dus kan zien waar de echte aanvallen zijn geweest? Beetje domme opmerking van je, dat jullie CV niet echt aan het aanvallen zijn geweest :D
 

DeletedUser662

Guest
Ooit gehoord van TWstats waar je kan zien waar de meeste verslagen tegenstanders gemaakt worden en waar je dus kan zien waar de echte aanvallen zijn geweest? Beetje domme opmerking van je, dat jullie CV niet echt aan het aanvallen zijn geweest :D

als je bij dezelfde site even naar A gaat kijken dan kan je zien waar we bezig zijn ;)
Restjes ruimen we daarna wel op. cv is geen gevaar dus kan wel wachten.
 

DeletedUser1319

Guest
als je bij dezelfde site even naar A gaat kijken dan kan je zien waar we bezig zijn ;)
Restjes ruimen we daarna wel op. cv is geen gevaar dus kan wel wachten.

Inactieve accounts als de zandman zijn wel een gevaar? Gek :D
 

DeletedUser1319

Guest
Volgens mij ben ik top 10 spelers aan het edelen. Heb jij nog nooit gedaan zeker?

Zoals algemeen bekend maar blijkbaar bij jou niet.. punten vechten niet, troepen wel. Daarom faalde jou aanvallen op mij blijkbaar ook zo hard :D TOP 10 speler betekend dus niet dat het goede spelers zijn, farmen en internen kan elke idioot toch?

Wanneer komt het grote IMA weer op bezoek bij CV? En laten ze dan zien dat ze wel dorpen kunnen pakken?
 

DeletedUser867

Guest
Hey, daar hebben we die speler die niks gepresteerd heeft op deze wereld.
ach niets gepresteerd daar zegt ze het dan... Zonder mij kwam IMA er niet, de spelers die nu in IMA zitten maken IMA wat het nu is dus heb ik wel een grote gepresenteerd heel groot zelfs iets waar je niet tegen kan betty: IMA
 

DeletedUser1319

Guest
ach niets gepresteerd daar zegt ze het dan... Zonder mij kwam IMA er niet, de spelers die nu in IMA zitten maken IMA wat het nu is dus heb ik wel een grote gepresenteerd heel groot zelfs iets waar je niet tegen kan betty: IMA

Dus het enige wat je gepresteerd hebt is een stamnaam? Knap hoor!
 

DeletedUser867

Guest
Dus het enige wat je gepresteerd hebt is een stamnaam? Knap hoor!
ach veel meer maar daar hoef ik niet veel over te zeggen enkel de spelers die me kennen weten het en dat is goed genoeg .

Betty vertel eens wat jij bereikt hebt deze wereld
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Om te beginnen heeft ze een veel mooier ODA/ODD bereikt dan jou op deze wereld en zo te zien in verhouding tot je stamleden ook, Verder staat ze ook eerste op totaal aantal verslagen vijanden. Lang niet gek voor iemand die in de top 30 staat.

Betty blue
ODA: 51 701 704
ODD: 41 502 178
Totaal: 93 203 882

Clarys
ODA: 1 325 175
ODD: 5 172 959
Totaal: 6 498 134
 

DeletedUser1055

Guest
HAHA, BANG in tha face :p
flash-slowmo-joke-small.gif
 

DeletedUser19

Guest
En nu gaan we terug naar TOP/FLOP-stammen.
Over flop/top-spelers is er een ander topic.
 

DeletedUser1319

Guest
Om te beginnen heeft ze een veel mooier ODA/ODD bereikt dan jou op deze wereld en zo te zien in verhouding tot je stamleden ook, Verder staat ze ook eerste op totaal aantal verslagen vijanden. Lang niet gek voor iemand die in de top 30 staat.

Betty blue
ODA: 51 701 704
ODD: 41 502 178
Totaal: 93 203 882

Clarys
ODA: 1 325 175
ODD: 5 172 959
Totaal: 6 498 134

Best knap met 1 post Clarys de mond gesnoerd :D
 

DeletedUser1319

Guest
niet hoor, Ik doe wat de moderator zegt dus als je wil verder gaan ga dan naar TOP/Flop spelers waar jij opperflop bent ;)

Kom eens met argumenten (feiten) dan om je stelling te onderbouwen.... In welk opzicht ben ik een slechtere speler dan jij bent?
 

DeletedUser1055

Guest
Correctie,
"In welk opzicht ik een slechtere speler ben dan jij bent?"
Ik een slechtere speler ben dan jullie hele stam.
 

DeletedUser867

Guest
wel wat ik van CV zie is dat jij de enige speler bent die nog speelt, als dit niet zo is moeten ze maar een fake of een echte aanval sturen naar me.
het verschil ODA is kennelijk groot kunnen we niet omheen kijken.

Maar hoe komt dat?
Zou het kunnen omdat IMA een teamworkstam is?
Als je met 10 op 1 speler opgaat verdeelt het je ODA ook he want de een zijn aanvallen komen rapper aan dan de ander waardoor een dorp al kan leegstaan of niet.
Is een teamspeler een slechtere speler?
 
Bovenaan