TOP/FLOP Stammen

DeletedUser

Guest
Diyony moet gewoon naar een kliniek....... God van de drank ,is zoals gewoonlijk weer bezopen :D
( niet op letten :p
Degene die mijn naam niet eens normaal kan typen noemt mij dronken :rolleyes:

Maar nee drank is niet het probleem, ik ben gewoon niet goed bij mijn hoofd. Dat is niet meer te verhelpen.
 

DeletedUser662

Guest
Slow Down Brother.

Zeg eens Aaaaaa. ( vet on topic dit want we hebben een stam A!)
Interesse in een recruit stam A? Noemen we die B.
Wil je best helpen met recruten want ik zag ingame.. Dat gaat je nog niet heel goed af.
 

DeletedUser1340

Guest
Ik moest komen modder gooien? maar wellicht wat aan de late kant.

Hé jammer..
 

DeletedUser19

Guest
Klopt. Oftewel gaan jullie gooien en beginnen jullie verder over stammen, oftewel mag de discussie over modder stoppen.
Mocht je echt geïnteresseerd zijn in modder, maak je daar maar een topic over aan. Maar niet hier. Dank :)
 

DeletedUser662

Guest
Weetje ik zou graag al die stammen bekritiseren maar heb echt geen enkel idee waar sommigen vandaan komen. Wellicht handig als iedereen die hier komt even zijn ingame meld en zijn stam zodat we gezamenlijk modder erheen kunnen gooien :)
 

DeletedUser662

Guest
Alle modder gaat toch richting IMA? :p
Makkelijk doelwit. Zijn en zitten overal.. Daar heb je een punt. Enkel is de schade zo klein. Daarentegen elk ander doelwit wat je raakt kan wel eens dodelijk zijn. Dus wel goed mikken he!
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Weetje ik zou graag al die stammen bekritiseren maar heb echt geen enkel idee waar sommigen vandaan komen. Wellicht handig als iedereen die hier komt even zijn ingame meld en zijn stam zodat we gezamenlijk modder erheen kunnen gooien :)

wil je ze ook van w9 weten? aangezien ik hier soms toch modder kom gooien ondanks ik er vrij weinig mee te maken heb :D:p
 

DeletedUser1426

Guest
En ik ga wel weer ff on topic :cool::p
Floperdeflop: IMA
TOPPERDANTOP: WH., zij verdienen ook om hier te staan (op het forum als top stam :rolleyes:)
 

DeletedUser662

Guest
En ik ga wel weer ff on topic :cool::p
Floperdeflop: IMA
TOPPERDANTOP: WH., zij verdienen ook om hier te staan (op het forum als top stam :rolleyes:)
Je gaat nu toch niet slijmen om daar de restjes van op te kunnen pikken he? :D
 

DeletedUser1426

Guest
Nee,
had verwacht dat jij ze al in de stam zou hebben opgenomen..
 
Bovenaan