Top/Flop Stammen

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik zie toch echt een auto op onze oprit staan, en zit toch echt achter mn pc.... en dat als fries... wonderbaarlijk of niet kaasje?
 

DeletedUser924

Guest
In Friesland heerst nog steeds slavernij zeker, het is ook wel handig als je paard weggelopen is wanneer je met paard en wagen naar het internetcafe gaat
nee alleen in Friesland heeft nooit slavernij geheerst. Dat was alleen in de rest van nederland. vooral Holland is zeer slaafs. hmm...de rest van de zin snap ik niet helemaal. Ehm...was je weer naakt in het zwembad gedoken vies kaasje?
 

DeletedUser

Guest
jaaa ik zeg DOEN becry

ennuh tsjawat jank niet zo joh.. je hebt een poging gedaan en gefaalt. Oh en niets tegen kaasje hoor !
 

DeletedUser1523

Guest
3.0
NotLikeThisBoys..
 

DeletedUser1055

Guest
Haha bedankt voor het aanbod :p maar ik ben druk. Ik troll een beetje met jullie
kan helaas niet in iedere wereld spelen he :(
 

DeletedUser924

Guest
Welke stam? Hmm..of bedoel je de eigen stam die ik geprobeerd heb op wereld 7? Volgens mij was het die wereld waar AoB ook zit waar ik geprobeerd heb een eigen stam op te richten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Welke stam? Hmm..of bedoel je de eigen stam die ik geprobeerd heb op wereld 7? Volgens mij was het die wereld waar AoB ook zit waar ik geprobeerd heb een eigen stam op te richten.
wait whut? jij zat op w7? welke stam was dat dan?
Ik had het over INF jij was toch oprichter daarvan of heb ik dat verkeerd begrepen?
 

DeletedUser924

Guest
wait whut? jij zat op w7? welke stam was dat dan?
Ik had het over INF jij was toch oprichter daarvan of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ah vandaar. lol. Nee hoor ik was niet oprichter van Infinity.
 

DeletedUser1319

Guest
Ik zie toch echt een auto op onze oprit staan, en zit toch echt achter mn pc.... en dat als fries... wonderbaarlijk of niet kaasje?

Ik woon ook in fryslan ^^
en heb ook geen paard met wagen maar een auto :eek:
 
Bovenaan