Top/Flop Stammen

DeletedUser

Guest
Ik zit het andere topic eens door te spitten. Kom maar op..... Wie trapt eraf.....

___________________________​

Update, om nog even kort te schetsen wat dit topic inhoudt;

In dit topic gaat het erom dat je andere stammen kan beoordelen. Een stam die iets goed doet, kan je als een topstam gaan zien. Een stam die dan weer op een andere punt de mist in gaat of ergens iets heel slecht doen, kan je dan weer een flopstam gaan noemen.

In dit topic kunnen die 2 zaken besproken worden. Dit gebeurt met argumenten. We proberen ons ook zo respectvol te gedragen en gaan ons niet over personen uitwijden. We houden het puur over de stammen. Je mag natuurlijk als stamlid ergens nog wel commentaar over geven. Maar we blijven ten allen tijde over de stammen bezig. Zoniet, kan je reactie verwijderd worden.

Groetjes,
Het forumteam.
 

Jordi379

Actief Lid
flop infinity,probeerde me tijdje terug te versassen en zo met 3 leden mij te clearen(in samenwerking met nog een stam:rolleyes:) wat faalde en lieten me daarna gewoon een van de leiders clearen die geen os kreeg en niet dodgde. daarna niks meer na ze vernomen ook niet na wat scouts en fakes dus stamprofiel is ook niet erg accuraat:rolleyes:
(IMA weten we ondertussen wel dat die flop zijn dus vandaar dat ik voor een ander koos)
 

DeletedUser

Guest
Dat is een makkie he .... IMA de flop van tw2. Laf stammetje uiteraard een massa stam die het hebben voorzien op kleine stammen . Zijn alleen op ODA uit edelen kunnen ze namelijk niet zo heel goed......jaaaaaaaaaaaa internen. Mooi voorbeeld 1 speler van hun gaat onderuit en wat gaan we doen als dappere tegen prestatie juist. We pakken met 8 man een speler van 3500 punten.

Dat noem ik FLOP in hoofdletters.
 

DeletedUser867

Guest
och schattig
Als top mag je uw eigen stam niet noemen, ik vind dat dit een regel moet zijn!

Om het dus op die regel te zetten:
Top: C.V. : de enige stam die nog overbleef op W3 en hier ook iets wil proberen bereiken tegen ons, succes
Flop: nja PRI de BG van C.V.(wss is die BG al stopgezet na al de verliezen van Pri) een niet capabele stam die zonder nut opgericht is wss
 

DeletedUser

Guest
och schattig
Als top mag je uw eigen stam niet noemen, ik vind dat dit een regel moet zijn!

Om het dus op die regel te zetten:
Top: C.V. : de enige stam die nog overbleef op W3 en hier ook iets wil proberen bereiken tegen ons, succes
Flop: nja PRI de BG van C.V.(wss is die BG al stopgezet na al de verliezen van Pri) een niet capabele stam die zonder nut opgericht is wss
o_O o_O o_O o_O o_O

Dit gaat over w 12......W3 is old news. En daar heb jezelf ook niet bijster veel bijgedragen geloof ik.
 

DeletedUser867

Guest
en sinds wanneer bepaal jij dat? kan me niet herinneren dat jij forum mod bent:rolleyes:

omdat het echt saai is als je uw eigen stam neemt want iedereen vind de stam waar hij inzit top.
Vandaar.

o_O o_O o_O o_O o_O

Dit gaat over w 12......W3 is old news. En daar heb jezelf ook niet bijster veel bijgedragen geloof ik.

wacht ik verlaag je tot je niveau: Ik niet lezen kan....

Lees beter en reageer dan.
Het is niet omdat er W3 staat dat heel mijn antwoord daarom draaid
 

DeletedUser1442

Guest
wacht ik verlaag je tot je niveau: Ik niet lezen kan....
Lees beter en reageer dan.
Het is niet omdat er W3 staat dat heel mijn antwoord daarom draaid
ach, als we gaan spreken over 'lees beter'.. schrijf jij dan ook wat beter?
je antwoord draait in het geheel niet om w3, wel om w12.. maar toch heb je weer de neiging om met die wereld te pronken
 

DeletedUser76

Guest
Top: TMS, voor een redelijk recente stam hebben ze een prachtig en ruim cluster.
 

DeletedUser1523

Guest
Sommige mensen misbruiken volgens mij de flop/top topics. Waarom kan je niet op een normale manier zeggen topspeler: X reden: x
flopspeler: X en indien nodig reden: x. Het enigste wat ik altijd lees is een beetje haat posts die steeds doorgaan. Ik snap zelfs niet dat zoiets is toegelaten op een forum. Ofwel moet je als forummod duidelijke afspraken maken hierover ofwel moet je het maar afsluiten en er enkel een topspeler / topstam van maken. (dit als suggestie dan, he :D)
 

DeletedUser19

Guest
Goed, dit is het top/flop stammen topic. Omdat het blijkbaar inderdaad voor velen nog niet duidelijk was, heb ik nu mooi in de eerste post een duidelijk overzicht gezet over dit topic. Gelieve je ook daar aan te houden. Vanaf nu neem ik aan dat jullie allemaal mooi op de hoogte zijn, en zullen er indien nodig ook sancties vallen. Gebekvecht mag ergens anders, dat hoort niet in dit topic thuis.

Ik heb nog niet vaak topics moeten sluiten. Maar als jullie het na een tweede waarschuwing niet kunnen, zal het topic gesloten worden. Jammer voor het forum, maar helaas moet het wel zo.
 

DeletedUser1319

Guest
zaken van een topstam kan jij niet snappen schat.
om dat te doel moet je uit je flopstam gaan

Tja je kan moeilijk melden dat IMA een Topstam is, je hebt dan ook Topspelers nodig, en als jij de boel daar moet beheren. Jou stats zijn als gewoonlijk weer geweldig (sarcasme).

Daarnaast blijft het humor, r3po die jou helemaal afbrand in prive chats en daarna weer in IMA gaat zitten.
 
Bovenaan