Top/Flop Stammen

grandmaster

Casual Lid
en ja tokkie's die ook nog eens veel werken weten het vershil niet meer hoe ze jou moeten noemen
maar een oprichter ben je niet
 

DeletedUser925

Guest
Popcorn :D
tumblr_nq4hpeDKDu1sjc5sqo1_r1_500.gif

Enneuh...

Ik dacht serieus dat we nog wel tegenstand zouden krijgen van CV, maar ik moet concluderen dat we momenteel meer tegenstand krijgen van TNN (wie?? ja dat is een stammetje in het Noord-Oosten die als een soort irritante mug om ons heen vliegt), voor die club heb ik nu een stuk meer respect dan voor CV!

Chapeau Pettie, dat je CV zo enorm de afgrond in heb weten te werken!
 

DeletedUser1438

Guest
dankje dankje!! wel knap dat je mij de schuld geeft terwijl de andere er voor kiezen om te stoppen omdat ze hun tijd aan wat nuttigs willen besteden wist wel dat je raar was maar zo raar had ik nog niet achter je gezocht
 

DeletedUser1574

Guest
Ik snap wel dat er CV spelers stoppen en de stam een beetje aan zijn einde komt.. Jullie doel was immers om IMA klein te krijgen ( "CV, de grote angst van IMA" ). Met een klein beetje hulp van enkele andere stammen is dat mooi gelukt! CV kan terugkijken op een succesvolle wereld! Top stam!
 

Argronas

Tribal Trivia Einstein 2018
Dan dacht je na noway/clarys het ergste wel gehad te hebben qua spelers met 'mogelijk een heel klein beetje' achtergestelde sociale vaardigheden.

Life is full of surprises.
 

grandmaster

Casual Lid
dankje dankje!! wel knap dat je mij de schuld geeft terwijl de andere er voor kiezen om te stoppen omdat ze hun tijd aan wat nuttigs willen besteden wist wel dat je raar was maar zo raar had ik nog niet achter je gezocht
Het was de keus aan anderen om te stoppen, en vervolgens jou keuze om een grote bek op te zetten naar anderen.
Vervolgens vraag je je af hoe het komt dat de helft van deze wereld een hekel aan jullie stam heeft gekregen

Ff weer ontopic
Flop : CV
Top: Ima , blijkbaar starten alle verslagen spelers alsnog om nogmaals de strijd aan te gaan
 

DeletedUser1319

Guest
Top: SVT, die stam die IMA heeft verslagen en met inzet ook CV op zijn knieen heeft gekregen.

Flop: M.T. al een grote stam vanaf het begin maar heeft zich bij elk groot gevecht afzijdig gehouden. Ze zullen snel de nummer 2 stam van de wereld zijn maar houden een BG aan met de nummer 1 stam. Echt dom dat M.T. zich niet beseft dat hun de volgende stam zullen zien die door SVT verslagen gaat worden....
 

grandmaster

Casual Lid
Top: SVT, die stam die IMA heeft verslagen en met inzet ook CV op zijn knieen heeft gekregen.

Flop: M.T. al een grote stam vanaf het begin maar heeft zich bij elk groot gevecht afzijdig gehouden. Ze zullen snel de nummer 2 stam van de wereld zijn maar houden een BG aan met de nummer 1 stam. Echt dom dat M.T. zich niet beseft dat hun de volgende stam zullen zien die door SVT verslagen gaat worden....
denk dat je toch eens met je nieuwe oprichter moet gaan praten wat de reden is dat we de BG opgezecht hebben
en met de grote oorlogen hebben we ons steentje ook wel bijgedragen , het was alleen steeds de zelfde stam die ons terugfloot en dacht ons te kunnen domineren.
 

DeletedUser924

Guest
Henkie. Lol Ik stel me daar een jongetje van 8 jaar bij voor. Oh offtopic. Ehm...bruggetje bruggetje.....Henkies stam is een flopstam.
 

DeletedUser1574

Guest
Top: SVT, die stam die IMA heeft verslagen en met inzet ook CV op zijn knieen heeft gekregen.

Flop: M.T. al een grote stam vanaf het begin maar heeft zich bij elk groot gevecht afzijdig gehouden. Ze zullen snel de nummer 2 stam van de wereld zijn maar houden een BG aan met de nummer 1 stam. Echt dom dat M.T. zich niet beseft dat hun de volgende stam zullen zien die door SVT verslagen gaat worden....

Wat had MT volgens jou beter kunnen doen? Hadden we een kant moeten kiezen in de grote SvT-CV oorlog?
Hadden we MMS hun gang moeten laten gaan en mee moeten doen aan een gevecht tussen twee van onze bondgenoten waarbij we, welke kant we ook zouden kiezen, meer nadelen dan voordelen zouden krijgen?
Zou jij een betere manier weten waarop MT niet "de volgende stam zal zijn die door SVT verslagen gaat worden.."?

Ik snap je argumenten niet helemaal :')
 

DeletedUser1351

Guest
CV is een flopstam
steeds afgeven op een ander (bv zoals op betere stammen als IMA) en als het erop aan komt, beginnen ze 100% def te spelen, dit terwijl ze maar 1 vijand over hadden en toch actief waren ???
een aanfluiting en awoert er bovenop !!!
 

DeletedUser1319

Guest
Als SVT nou zo'n opmerking maakt kan ik dat moeilijk tegen spreken. Maar een speler die zelf is weggespeeld kan moeilijk gaan zeiken over anderen die het veel langer hebben vol gehouden :)

IMA kreeg CV niet klein, SVT wel. Dus ja, wat zegt dat over IMA als CV zo flop is ?

On topic: SVT top, MT flop, kiezen voor de sterkste stam en durven geen gevecht aan met SVT.
Wereld moet nu wel leuk zijn, 2 stammen over die geen oorlog aangaan... boring :)
 

DeletedUser1517

Guest
Als SVT nou zo'n opmerking maakt kan ik dat moeilijk tegen spreken. Maar een speler die zelf is weggespeeld kan moeilijk gaan zeiken over anderen die het veel langer hebben vol gehouden :)

IMA kreeg CV niet klein, SVT wel. Dus ja, wat zegt dat over IMA als CV zo flop is ?

On topic: SVT top, MT flop, kiezen voor de sterkste stam en durven geen gevecht aan met SVT.
Wereld moet nu wel leuk zijn, 2 stammen over die geen oorlog aangaan... boring :)
Daarbij vergeet je wel te vertellen dat IMA het tegen CV EN SVT moest opnemen (gesandwiched werd), maar goed on-topic: SVT top, ze hebben hun skills wel bewezen ;)
 

DeletedUser925

Guest
SVT en MT gaan samen nog ff de andere stammetjes (MMS, ART, TNN, DM4, A7X) opruimen tot we op 80% komen :)

De wereld is gewonnen, we moeten het alleen nog wel uitspelen ;)
 

DeletedUser1351

Guest
ik vond het gewoon vreemd nieuws Betty , een stam als Cv die ineens def begint te spelen
dit met al die ervaring om het wat meer netjes te zeggen
 
Bovenaan