Top/Flop Stammen

grandmaster

Casual Lid
wel jammer dat je meteen weer pleite gaat.
iedere keer wel met comentaar naar anderen komen omdat ze iets niet doen wat jij wil (zoals aanvallen wanneer jij online bent) , maar nu vraag je andwoord en ga je zelf meteen weer weg.
dat is net of iedereen je voicemail in moet spreken en dan maar zeuren dat ze je nooit persoonlijk bellen.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Pettie,
Jammer dat je besluit ons te verlaten en ook de manier waarop. Maargoed, wellicht lees je dit niet meer, maar mocht je dit wel doen: ik wens je succes met je verdere studie en carriere. Een tip voor een goed verloop daarvan: probeer in het vervolg niet op basis van enkele feiten een heel karakterprofiel te schetsen en denken dat je precies weet hoe iemand zijn hele leven in elkaar steekt. Het zou weleens kunnen betekenen dat je ernaast zit, en niemand zit op vooringenomenheid te wachten of op een persoon die onjuiste zaken verkondigd met een opvliegend karakter. Een ander in zijn waarde laten is een goede eigenschap en wellicht is dit iets waar je nog een beetje aan kunt werken, een ontwikkelpunt noemen ze dat ook wel in het zakenleven. Succes ermee :)

Edit: oja, topflopstammen. Cv: flop op de punten samenwerken met BG en communicatie.
Top: MT: mensen die wel voor rede vatbaar zijn :)
 

DeletedUser925

Guest
wel jammer dat je meteen weer pleite gaat.
iedere keer wel met comentaar naar anderen komen omdat ze iets niet doen wat jij wil (zoals aanvallen wanneer jij online bent) , maar nu vraag je andwoord en ga je zelf meteen weer weg.
dat is net of iedereen je voicemail in moet spreken en dan maar zeuren dat ze je nooit persoonlijk bellen.
Klinkt als een goede BG...
 

DeletedUser1438

Guest
Pettie,
Jammer dat je besluit ons te verlaten en ook de manier waarop. Maargoed, wellicht lees je dit niet meer, maar mocht je dit wel doen: ik wens je succes met je verdere studie en carriere. Een tip voor een goed verloop daarvan: probeer in het vervolg niet op basis van enkele feiten een heel karakterprofiel te schetsen en denken dat je precies weet hoe iemand zijn hele leven in elkaar steekt. Het zou weleens kunnen betekenen dat je ernaast zit, en niemand zit op vooringenomenheid te wachten of op een persoon die onjuiste zaken verkondigd met een opvliegend karakter. Een ander in zijn waarde laten is een goede eigenschap en wellicht is dit iets waar je nog een beetje aan kunt werken, een ontwikkelpunt noemen ze dat ook wel in het zakenleven. Succes ermee :)

Edit: oja, topflopstammen. Cv: flop op de punten samenwerken met BG en communicatie.
Top: MT: mensen die wel voor rede vatbaar zijn :)
Trump actie :0
 

DeletedUser1563

Guest
Ach ja,
Zo gaat het altijd. Val je een keertje aan dan is het gelijk het einde van de wereld. Je denkt toch bij het starten van een oorlogsspel dat je ook aangevallen kan worden of zit ik er nu naast.
@ Pettie; ik lees al die onzin van je naar mijn co-op spelers. Denk dat je je beter kan focussen op je studie en sociale vaardigheden anders ga je het niet redden in de echte wereld. Je weet namelijk totaal niets over onze spelers, behalve dat ze tactische aanvallen uitvoeren in de nacht. En het werkt en het mag, dus zie het probleem niet. Niemand gaat van tevoren vragen of je on-line bent en of je dan mag aanvallen, toch?

En uiteraard top: SvT (Al in een vroeg stadium gemeld dacht ik zo)
En momenteel flop: C.V.
 

DeletedUser1438

Guest
vooral het begin... val je een keertje aan.. volgens mij ben ik al 2 weken edels aan het killen van svt..... en dan kom je er achter dat je de tijd die je er in steek liever aan iets anders besteed.... my choice en van de andere hetzelfde :0

Flop : mms fuseren en daarna toch weer niet
top: guido Wat een doorzetter is dat :0
 

grandmaster

Casual Lid
Flop : mms fuseren en daarna toch weer niet
top: guido Wat een doorzetter is dat :0[/QUOTE]

is guido een nieuwe stam ?

flop :CV wegens grote bek geven
top : SvT aangezien hun zich wel als BG kunnen gedragen
 

DeletedUser1438

Guest
Flop : mms fuseren en daarna toch weer niet
top: guido Wat een doorzetter is dat :0

is guido een nieuwe stam ?

flop :CV wegens grote bek geven
top : SvT aangezien hun zich wel als BG kunnen gedragen[/QUOTE]

applaus!
svt kon ik niet noemen en een lege vak was ook weer zo zuur dus dan maar guido jongens wat een grap.....

grote bek wist niet dat een paard kon typen en "gamen" is en blijft altijd een mond.....

en buiten dat vindt ik het bijzonder dat je meteen heel c.v. flop vindt door een grote (mond) terwijl dit puur ik alleen was? beetje kort door de bocht :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

grandmaster

Casual Lid
bij mij hebben kleine kinderen nog steeds een grote bek als ze minderwaardig doen tegenover volwassenen.
betty kon er al wat van , maar we wisten via al een beetje dat hij zo uit de hoek kon komen.
maar hoe jij praat tegen mensen , mn grootouders zouden jou met een stuk zeep de mond laten wassen
 

DeletedUser1438

Guest
hahah ja zegt ook veel over jou opvoeding.....

en betty? volgens mij heb ik hem nog nooit een grote mond zien voeren naar een bepaald iemand (clayrs we all know)
en ik weet niet welke zeep hun gebruiken maar ik gebruik elke avond tandpasta en dat werk vervrissend..

maar ik hou wel op met reageren spam bijna het forum...

nogmaals:
flop mss
top speler! (offtopic) guido!
 

grandmaster

Casual Lid
mijn opvoeding was wel goed hoor
maak me zorgen om jou opvoeding
heb het nummer van veilig thuis al opgezocht voor je
als je denkt het nodig te hebben meld het maar
 

DeletedUser1438

Guest
het is grappig dat je puur alleen op 1 ding reageert best wel jammer had graag mening over het andere gehoord....
 

grandmaster

Casual Lid
over welk andere ?
dat sinds jij leier bent bij CV dat het ineens hard achteruit gaat met CV
sorrie hoor maar hierdoor zijn jullie dus nu echt wel de flop na IMA
 

DeletedUser1438

Guest
kan nu wel lullig reageren van hahaha oplichter woord spelling foutje maar de r en de l zitten niet dicht bij elkaar dus hierbij.. hahaha!

maar ik hou het nu echt voor gezien heb medelijden met dus rest excuus <3
 
Bovenaan