Top/Flop Stammen

DeletedUser1563

Guest
Tja dat krijg je als je het niet meer weet, dan ga je raar praten.
Correctie, moet schrijven zijn natuurlijk. (maar laat wel het origineel ook staan)
 

DeletedUser1563

Guest
Je gebruikt "legend" in je naam en bij mij gaat er geen belletje rinkelen.
Zegt toch al genoeg lijkt me zo.
En ben uit een wat ander hout gesneden en zie de vergelijking even als een goeie grap.
Maargoed, heb liever dat jij het zegt dan iemand die 100% is.:D
 

DeletedUser867

Guest
Was snel dat Clarys een nieuw account heeft gemaakt. :D
je mag geen dubbele accounts hebben.

BTW heb wel wat beters te doen dan te pc'en zoals: houtbewerking, knutselen, fitness,....

Trouwens:
Graag terug on topic jongens.
Over spelers bestaat er al een topic
 

DeletedUser1523

Guest
Je gebruikt "legend" in je naam en bij mij gaat er geen belletje rinkelen.
Zegt toch al genoeg lijkt me zo.
En ben uit een wat ander hout gesneden en zie de vergelijking even als een goeie grap.
Maargoed, heb liever dat jij het zegt dan iemand die 100% is.:D
Hopelijk is je 11e bericht iets beter verstaanbaar.
 

DeletedUser1563

Guest
Je moet ook lezen, waarschijnlijk heb je last van wat anders.
 

DeletedUser924

Guest
Tja dat krijg je als je het niet meer weet, dan ga je raar praten.
Correctie, moet schrijven zijn natuurlijk. (maar laat wel het origineel ook staan)
Ehm...ja ik geloof dat het waar is wat je zegt(schrijft) Al moet ik zeggen dat ik dat niet zeker weet, want je schrijft een beetje raar.
 

DeletedUser

Guest
Je gebruikt "legend" in je naam en bij mij gaat er geen belletje rinkelen.
Zegt toch al genoeg lijkt me zo.
En ben uit een wat ander hout gesneden en zie de vergelijking even als een goeie grap.
Maargoed, heb liever dat jij het zegt dan iemand die 100% is.:D


Komt door de opvoeding van tegenwoordig he :D Je mag alleen je kinderen nog maar de hemel in prijzen en dan krijg je dit :) tot ze op hun bek gaan wss worden dan massaal de spoorboekjes te voorschijn gehaald .
 

DeletedUser925

Guest
Top stam: SvT :) (uiteraard, bovenaan algemene ranking met minder leden dan de nummer 2, hoogste ODA en OD, meeste dorpen, hoogste PPL)

Flop stam: CV. (gaat er heel prat op dat ze hoogste ODD hebben, maar vallen zelf nooit aan, hebben geen enkele offensieve kracht en het rommelt ook nog eens in hun stam, zodra je ze aanvalt gaan ze huilen omdat we wekkers zetten en dan hebben we opeens allemaal geen leven...)
 

Argronas

Tribal Trivia Einstein 2018
'Uitkeringstrekkers en tokkies' dat is hoe SvT bestempeld wordt als het iets doet tegen CV. We vallen altijd 's nachts aan en hebben geen baan noch een leven.

Toch verliest CV voornamelijk dorpen overdag en in het weekend. Het lijkt er bijna op alsof SvT'ers voornamelijk overdag en in het weekend tijd hebben voor een spelletje en doordeweeks druk zijn met studeren/werken. Wat raar.

Flop: CV
 

DeletedUser1438

Guest
lol lol lol lol....

prat doen omdat we de hoogste odd ok? gefeliciteerd.
huilen als we aangevallen worden? huil alleen als een familie lid overlijd
wekker zetten voor aanvallen? zoek maar op wanneer dat gezegd is.... nooit.. bespaar je tijd

altijd? zeg ik altijd altijd knaltijd maaltijd meerdijk merendeels ah ja dat is m merendeels :0

waanneer verloren we dorpen oja vandaag omdat we we we vandaag niks meer doen dus schep maar lekker op verder hoor aangezien week daarvoor zelden een dorpje gepakt werd.... en als die gepakt werd was het een inactieve speler knap hoor

maar voordat jullie happen...... wat kan ik voor jullie bestellen?

reageren mag cute zelfs ben toch weg laturs
 
Bovenaan