Top / Flop spelers

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Dat gaat dan zo.. "Pssst... Volgens mij is hij er niet... Laten we in de NB aanvallen, verwachten ze nooit"
Hij zou de schrik van z'n leven gehad hebben die Bandana, nu ja, als hij erbij was geweest om het mee te maken :p
 

DeletedUser1194

Guest
Haha, ja dit werd vandaag opgemerkt via Ahiko en we hebben het hem ook meteen gezegd. Niet iedereen speelt dit spel al langer, al vind ik het wel aardig dat als je na bijna een jaar dit spel speelt nog niet door hebt dat je in de nachtbonus niet moet aanvallen.

Dat hij inactief was, daar weten wij niks van af natuurlijk. Hadden we het wel geweten dan gingen we natuurlijk nog steeds aanvallen. Zoals jullie ook gewoon de inactieve spelers bij ons aanvielen. Waarbij nog eens komt dat er ook geen al te actieve co-op was. Hield dit jullie tegen ? Neen.

Over de zogezegde NAP ga ik nu meer uitleg vragen maar goed, als je een NAP afsluit en elkaar 6 maand niet hoort dan kan je het toch voelen aankomen. Ik zeg niet dat een NAP verbreken juist is, maar er is hier meer aan de hand en daarom ben ik nu extra uitleg aan het vragen aan Tiempie zelf.

Om terug te gaan op het bb edelen.
03de015b731780757474b113bc70040c.png

Dit is nog eens 2 maand daarvoor. En ik geloof best dat het opnieuw gaat om het dichtedelen van provincies maar je vindt echt meerdere van deze pagina's terug. Zoals ik zei, ik heb zelf ook bb's geedeld om enkele provincies veilig te stellen, net zoals iedereen. Dus al die verwijten jegens *A* dat het bb edelaars zijn, zijn niks waard aangezien ik het bij jullie ook gewoon kan terug vinden. Natuurlijk zijn er spelers die enkel BB's edelen, omdat ze geen andere keus hebben. Zijn het de mindere spelers ? Mogelijks, maar daarom is de rest dat niet.

Ik begrijp de sabotages, maar ik begrijp niet dat je achteraf niet online bent om vervolgens clears te sturen. Ik had er def genoeg staan, daar niet van en ik was zoveel mogelijk sabotages aan het verhinderen maar er was geen follow-up vanuit jullie kant. Ik voelde de clears aankomen, vandaar dat ik er zsm een kapel ging plaatsen. Maar dat ik dat zou doen, zouden jullie toch ook moeten weten :p

En over het 10-voudige, dat klopt. Kan ik weinig over zeggen dan dat we ook het 10-voudige aan inactieve/minder actieve spelers hebben. Of actief maar als ze een aanval krijgen plots inactief worden (waar wij, de rest van *A* dus geen controle over hebben).
 

DeletedUser891

Guest
"" En over het 10-voudige, dat klopt. Kan ik weinig over zeggen dan dat we ook het 10-voudige aan inactieve/minder actieve spelers hebben. Of actief maar als ze een aanval krijgen plots inactief worden (waar wij, de rest van *A* dus geen controle over hebben).""
4 *10 = 40

shit 40 van de 49 spelers inactief/minder actief. Dat is zwaar man.
 

DeletedUser1194

Guest
Nog veel de internen dus :D

inactieve/minder actieve spelers hebben
Zoals ik zei, minder actieve spelers ook en het punt gaat eigenlijk wel over het puntenaantal. Wij hebben '40 inactieve dorpjes kunnen overnemen' jullie over de 400 zelfs.
 

DeletedUser855

Guest
De aanval op Bandana (al dan niet inactief) maakt niks uit hoor. Is je volste recht en doel van het spel. Dat het slecht uitkwam voor ons is iets anders :p De nap van Tiempie was idd al zeer lang aan de gang. Ook al hoor je lange tijd niks is het toch netjes even voor de zekerheid een pm te sturen.

Bandana was vroeger een super farmer. vandaar dat die zoveel bb dorpen had in zijn clusters. Nu hij zo aan het front lag was hij stelselmatig bb dorpen aan het edelen om te voorkomen dat jullie zouden jumpen. Ik zeg niet dat wij nooit bb-dorpen edelen en dat jullie dit 'enkel' doen. Ik wil gewoon even het verschil aantonen dat je bb-dorpen edelt om je provincies veilig te stellen aan pakweg max. 3 provincies dik van het front en ergens bb-dorpen liggen edelen 2 dagen lopen van het front gewoon omdat je graag Bob de bouwer speelt (denk aan Mausi en Kikie).

Betreft de sabotages was het uiteraard de bedoeling om clears te laten volgen als de kerk weg was. Maar door onvoorziene toestanden ben ik daar niet toe geraakt (Ik ben dan ook niet 24/24u online hé :p).

Oja Mausi was wel 'actief' en het aantal dorpen dat we daar van overgenomen hebben was bijzonder groot op 1 week. Maar actief en actief + iets van het spel kennen is uiteraard ook een verschil :p
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Dat hij inactief was, daar weten wij niks van af natuurlijk. Hadden we het wel geweten dan gingen we natuurlijk nog steeds aanvallen. Zoals jullie ook gewoon de inactieve spelers bij ons aanvielen. Waarbij nog eens komt dat er ook geen al te actieve co-op was. Hield dit jullie tegen ? Neen.
De aanval op Bandana (al dan niet inactief) maakt niks uit hoor. Is je volste recht en doel van het spel. Dat het slecht uitkwam voor ons is iets anders :p De nap van Tiempie was idd al zeer lang aan de gang. Ook al hoor je lange tijd niks is het toch netjes even voor de zekerheid een pm te sturen.

Ik geloof dat ik de nummer één van jullie stam ooit tegen mij heb horen zeggen "ik moet de eerste keer nog meemaken dat een aanval vooraf wordt aangekondigd." Op mijn (zeer lichte) verontwaardiging dat was overgegaan tot het aanvallen van onze leider, waarvan we hadden aangegeven dat hij in zeer ernstige toestand in het ziekenhuis lag, waardoor wij hadden verzocht om een tijdelijke nap tot nader orde.
 

DeletedUser1194

Guest
Dan is bandanapete niet echt slim geweest met het edelen van bb dorpen. Ipv provincie per provincie veilig te stellen edelt hij over een periode van 6 maanden gewoon hier en daar enkele bb dorpen. (Begint dan verdacht meer te lijken op bob de bouwer niet ?) Maar goed ik begrijp jullie punt en jullie hopelijk dat van mij.

Mausi was inderdaad actief, maar verder dan dat kan je het niet noemen. Hij krijgt aanvallen, vraagt geen OS, wij willen OS sturen omdat we zien dat er toch iets aan de hand is. Vervolgens zegt hij dat het niet nodig is. Dus je hebt praktisch evenveel moeite gehad met Mausi als met een inactieve speler :rolleyes:

Een NAP is ook maar een tijdelijk iets toch, niet iets van een onbepaalde duur verwachten dat alles oke is? Anders konden ze het gewoon een BG noemen wat niet zo was. De nap is in eerste instantie afgesproken bij de val van Next en TGK? Toen joinde Tiempie gewoon *A* ipv FT' en CV!. Bandana zou dit ook gaan doen maar bleef gewoon rustig bij de vijand. Had hij schrik of misschien bleef hij een aanhangertje van jullie ? Hoe dan was hij na maanden uitstellen van *A* te joinen niet meer te vertrouwen. In al die tijd is er volgens mij ook geen contact meer geweest tussen Tiempie en Bandanapete. Dus je voelt het al aankomen dat sinds hij er voor koos *A* niet meer te joinen dat hij wel een 'vijand' voor ons en Tiempie was. Dat Touterraptor nog steeds een NAP met Bandanapete houdt is heel mooi, maar dat is dan ook gewoon zijn keuze om neutraal te blijven terwijl dit niet eens meer zou moeten.
 

DeletedUser891

Guest
Ik geloof dat ik de nummer één van jullie stam ooit tegen mij heb horen zeggen "ik moet de eerste keer nog meemaken dat een aanval vooraf wordt aangekondigd." Op mijn (zeer lichte) verontwaardiging dat was overgegaan tot het aanvallen van onze leider, waarvan we hadden aangegeven dat hij in zeer ernstige toestand in het ziekenhuis lag, waardoor wij hadden verzocht om een tijdelijke nap tot nader orde.
en ondertussen de co ops de muren laten uitbouwen en extra troepen maken xD
en ook internen in de buurt ofc
 

DeletedUser855

Guest
Dan is bandanapete niet echt slim geweest met het edelen van bb dorpen. Ipv provincie per provincie veilig te stellen edelt hij over een periode van 6 maanden gewoon hier en daar enkele bb dorpen. (Begint dan verdacht meer te lijken op bob de bouwer niet ?) Maar goed ik begrijp jullie punt en jullie hopelijk dat van mij.

Mausi was inderdaad actief, maar verder dan dat kan je het niet noemen. Hij krijgt aanvallen, vraagt geen OS, wij willen OS sturen omdat we zien dat er toch iets aan de hand is. Vervolgens zegt hij dat het niet nodig is. Dus je hebt praktisch evenveel moeite gehad met Mausi als met een inactieve speler :rolleyes:

Een NAP is ook maar een tijdelijk iets toch, niet iets van een onbepaalde duur verwachten dat alles oke is? Anders konden ze het gewoon een BG noemen wat niet zo was. De nap is in eerste instantie afgesproken bij de val van Next en TGK? Toen joinde Tiempie gewoon *A* ipv FT' en CV!. Bandana zou dit ook gaan doen maar bleef gewoon rustig bij de vijand. Had hij schrik of misschien bleef hij een aanhangertje van jullie ? Hoe dan was hij na maanden uitstellen van *A* te joinen niet meer te vertrouwen. In al die tijd is er volgens mij ook geen contact meer geweest tussen Tiempie en Bandanapete. Dus je voelt het al aankomen dat sinds hij er voor koos *A* niet meer te joinen dat hij wel een 'vijand' voor ons en Tiempie was. Dat Touterraptor nog steeds een NAP met Bandanapete houdt is heel mooi, maar dat is dan ook gewoon zijn keuze om neutraal te blijven terwijl dit niet eens meer zou moeten.

Er zijn nog wat punten die ik kan bijstellen maar ik ga niet alles op tafel gooien :)

Ik ben in ieder geval wel bij dat er eindelijk actie is! Dat hierbij het forum ook actiever wordt is mooi meegenomen :)
 

DeletedUser1194

Guest
Het forum is juist het beste aan TW !

Daarnaast, het stoppen van Next is al lang geleden, wat het grote plan ook was, ik denk niet dat het verzwijgen hiervan nog veel uitmaakt ?
 

DeletedUser1194

Guest
Breaking news.

tiempie heeft geschreven:
lol, we hadden een Nap afgesloten toen de stam uit een viel met touter en bandana. dat is al wel een half jaar geleden maar sindsdien heb ik helemaal geen contact meer gehad met bandana. Dus ik had hem nu als niet meer actief beschouwt. Zo is het o geveer
 

DeletedUser855

Guest
Naja in dat geval zijn beide standpunten te begrijpen denk ik :)
 

DeletedUser1348

Guest
Wat ik altijd toch mooi vind als er strot aan de knikker is, zijn al die prachtige verhalen over tijden terug in stammen die nu al niet meer bestaan.Heerlijk gewoon
 

DeletedUser925

Guest
Mausi was inderdaad actief, maar verder dan dat kan je het niet noemen. Hij krijgt aanvallen, vraagt geen OS, wij willen OS sturen omdat we zien dat er toch iets aan de hand is. Vervolgens zegt hij dat het niet nodig is. Dus je hebt praktisch evenveel moeite gehad met Mausi als met een inactieve speler :rolleyes:

Ik denk dat we het allemaal eens zijn over Mausi, vriend of vijand :p
 

DeletedUser1187

Guest
Als we oude koeien uit de sloot gaan halen dat kan ik natuurlijk ook.

https://gyazo.com/beabeae641fbb37202a3db9419e3ffd5
wat raar dat hij in de top 5 staat zeg

verder zijn er nog vele paginas erna waar veel bekende dorpnaampjes terugkomen van stamgenoten (uch uch bijna alleen maar) maar helaas is daar alles onbekend dus zeker kan ik er niet van zijn natuurlijk.
 
Bovenaan