Top / Flop spelers

DeletedUser6

Guest
Wie heeft er het meeste potentie? We horen graag alle perspectieven!
 

DeletedUser602

Guest
Ik ben benieuwd wie als eerste een "goed" dorp weet over te nemen (dus niet een BB). :p
 

DeletedUser

Guest
Vraag me af of C.Rusher het zelfde gaat doen als in Alnwick.
 

DeletedUser

Guest
Hij staat op dit moment eerste met zo'n 800-900k punten voor sprong op nummer 2. Het was meer, dus hij zal wel weer munten aan het slaan zijn. Hij heeft 2.8m punten en nummer 2 heeft er 1.9m
 

DeletedUser

Guest
Valkorn;n16616 zei:
Hij staat op dit moment eerste met zo'n 800-900k punten voor sprong op nummer 2. Het was meer, dus hij zal wel weer munten aan het slaan zijn. Hij heeft 2.8m punten en nummer 2 heeft er 1.9m

oke dat is vrij veel, maar hij is dan toch gigantisch veel tijd kwijt aan dit spel als hij dat hier ook doe, ... tenzij hij een bot heeft
 

DeletedUser633

Guest
Als je een goed systeem hebt hoef je niet veel tijd kwijt te zijn. Zo kan je gewoon elke dag 25% van je dorpen doen en dan voor 4 dagen dingen aanzetten.. Daarnaast kan je met indelen van dorpen in groepen precies zien waar clears al klaar zijn waardoor je met aanvallen precies naar het goede dorp gaat. Je besteedt zoveel tijd als je zelf wil dus ;)
 

DeletedUser602

Guest
Ligt eraan wat hij uitvreet op dat account.
Als je dorpen eenmaal zijn uitgebouwd begint het pas leuk te worden, massa-aanvallen!! :D
 

DeletedUser602

Guest
Haha prima, dan heb ik niks gezegd xD
Desondanks wel leuk om een lijstje te maken met pro's en con's van spelers, zoals vaak op het TW1 AF wordt gedaan.
 

DeletedUser765

Guest
birdys, Beau Ter Ham, Moneyconnect en Kopzere.

Zo ver ik mensen ken op tribal wars zijn dit toch echt de top spelers op mijn lijstje.

birdys is een fantastische speler waar ik veel respect voor heb. Altijd voor je klaar staat of het nou een clear is die je nodig hebt of support. In wereld #3 heeft die laten zien hoe snel je van de map kan verdwijnen als je in zijn weg staat, zijn OD op wereld 3 is zeer hoog en dat bewijst wel weer dat het een actieve en sterke speler is.
Beau Ter Ham trekt alles uit de kast om een zo goed mogelijk werkende stam te creëren, hij is denk ik de speler met het meeste energie voor het spel zelf. Hij zorgt voor tips & tricks en deelt zijn enorm vele ervaringen uit vorige werelden met de rest.
Moneyconnect is een speler waar je altijd op kan rekenen en een zeer goede sfeer met zich mee brengt. Ook heeft hij veel verstand van het spelletje zelf en valt goed mee samen te werken.
Kopzere is een fanatieke speler die veel ambitie heeft naar het spel zelf en met alles nummer #1 wilt staan (zeer dedicated en gemotiveerd) wat een speler een top speler maakt.
 

DeletedUser

Guest
Er komt wel eens kritiek dat hier altijd dezelfde namen worden genoemd, maar als velen de moeite niet nemen om naar het AF te komen, dan is dat ook niet meer dan logisch. De namen die dus telkens genoemd worden zijn die spelers die het belang van het AF zien als complementair naast de game, en die dus de game overall spelen, en dus gebruik maken van resources als het AF, wat hiermee een geweldig politiek en psychologisch drukmiddel kan zijn.

Dat gezegd hebbende zal mijn lijstje weinig afwijken van het lijstje hierboven, maar wil ik daar toch nog een andere naam in noemen.

In de eerste plaats Beau ter Ham (ofwel ons aller bekende bingokiller). Een gedreven speler en een geweldig medestamleider. Sinds wereld Bastille functioneren we al gezamenlijk binnen één stam, en dat werpt zijn vruchten af. Natuurlijk Jaysome, sinds wereld Castel del Monte mijn buurman, altijd betrokken, en vooral actief in het samenwerken, waarbij gezamenlijk aanvallen tot de specialiteit behoort.

Ik wil in deze dan zoals gezegd toch ook twee hele andere namen noemen. Namen die ik in nog geen enkel AF heb horen vallen, maar wel namen van spelers die van grote waarde zijn. Heel specifiek noem ik Lilyan en Mister.Latino. Waarom? Omdat dit spelers zijn die vanaf dag 1 dat ik met ze samenspeel (en dat is al vanaf Bastille) die altijd dienstbaar zijn aan de stam. Zich dienstbaar opstellen, zich echt willen inzetten voor de stam, en daarmee zichzelf soms ook wegcijferen. En dat mag ook wel eens genoemd worden.
 

DeletedUser

Guest
-splinter-;n16617 zei:
oke dat is vrij veel, maar hij is dan toch gigantisch veel tijd kwijt aan dit spel als hij dat hier ook doe, ... tenzij hij een bot heeft


NL04 zal me meer tijd kosten dan NL01 hoor ;)
Op Alnwick ben ik al meer dan 3 maanden niet meer serieus aangevallen (en de inkomende aanvallen van die periode zijn op 2 handen te tellen), dus kost dat ook minimale tijd. Veel munten slaan en dan eens in de 2 weken een leuke massa doen en dan 10-20 dorpjes binnen slepen wanneer je tijd hebt. Farmen gaat toch totaal niet meer met 300 dorpen. En de meeste zijn al uitgebouwd. Zelfde voor de DEF dorpen. Ik verlies alleen troepen die ik in OS heb staan bij stamgenoten. En dat is zo herbouwd.

Dus, gigantisch veel tijd valt reuze mee hoor!
 
Bovenaan