Top / Flop spelers

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
lachen...
character_b470dfb9fa.png
(Europese Centrale Bank) had een barbaren dorp in de def gezet, echter was mijn overname net daarvoor al gerealiseerd.. dus zag ik dat 2 dorpen van hem leeg stonden,,
report_1d6cc49b44.png
report_1d6cc49b44.png
.. daar heb ik een paar edels op af gestuurd.. blijkbaar was hij vroeg genoeg wakker om deze dorpen van def te voorzien.. echter niet wakker genoeg om mijn dorpje aan te vallen zonder zijn troepen eerst te verwijderen..
report_1d6cc49b44.png
report_1d6cc49b44.png
report_1d6cc49b44.png
hihi.. dat heeft hem dus een hoop troepen gekost.. LOLOLOL. Het heeft hem 60K troepen gekost en het kleine dorpje heb ik nog steeds.... is dat lachen of niet :D
1. pics or it didn't happen :p
2. durf je alleen barbaren te edelen of pak je ook weleens gewoon een speler rechtstreeks aan?
 

DeletedUser537

Guest
Shazza, vind je de opmerking van Ditiseentest nog steeds leuk nadat hij voor de tigste keer een stam heeft verraden en verlaten... hahah. ok.. het is een manier om te winnen..
 

DeletedUser1523

Guest
Shazza, vind je de opmerking van Ditiseentest nog steeds leuk nadat hij voor de tigste keer een stam heeft verraden en verlaten... hahah. ok.. het is een manier om te winnen..
Je hebt altijd van die spelers.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt altijd van die spelers.

Liefje please..

@Kikie jazeker nog steeds lachen gieren brullen.
Ik verwijt @Ditiseentest 0,0 sterker nog heb liever 10 keer een "naaierd" als hem dan een gevalletje als jou.
Het mooie is.. je kan over hem zeggen wat je wilt echter maakt ie zijn woord waar. Hij wou winnen en dat gun ik hem dan ook ongeacht waar ik me bevind. Mijn doel was nooit winnen wel een leuk spelletje spelen en zorgen dat geen enkele kerel maar ook 1 dorpje van mij kan pakken.
Mijn missie is gelukt. Test was/is als een muur en al zou die nou opeens mij gaan aanvallen dan nog ga ik niet zoals 3kwart van w4 goed kan, een potje zitten huilen. Get over it.. de enige die je naait is je partner en anders gebruik je wat anders.

DTW is eigenlijk de eerste redelijke pro actieve stam waar ik in w4 ben beland en daar ben ik dankbaar voor. Heb er veel waardevolle contacten opgedaan en zeker ook inzichtelijk kennis verder van het spel daar opgepikt. Op deze wereld heb ik geen interns gehad ( tot op het end dan) en heb ik me er letterlijk een weg uit gevochten. Toen iedereen boos was pakte ik mijn kans... waar is mijn sticker verdorie :p
Ben meer stamloos geweest dan dat ik echt in 1 heb gezeten... dus denk je nou echt dat ik hiermee zit? nahhhhhhh

En van jou vind ik het helemaal zonde.. je doet een mislukte poging om te stoken terwijl niemand op jou zit te wachten. Want je praat zonder inzicht, taktisch maak je er een zooitje van en in zowel alleen als in groepsverband bak je er niets van. Daarnaast ben je ook niet de meest vriendelijke speler en je humor is zeker apart te noemen. Mevrouw kikie ik wens u nog een fijne tijd op w4 van wat er nog over is van deze wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan