Top / Flop spelers

DeletedUser1187

Guest
zie dat het bij jou net zo is thi thi veel intern werk veel bb en af en toe vijanden denk ik
 

DeletedUser1194

Guest
Ik heb nooit iets anders gezegd ? Het intern werk is er nu eenmaal, enkele bb's ja, hoe heette dit volgens test ? O ja, provincies vullen. Daarnaast van zodra ik op volle sterkte ben val ik gewoon aan. Kom ik er niet altijd door, tjah mijn probleem dan maar.

Je hebt 2 mil ODA meer, wil dit zeggen dat jij de grote aanvaller bent dan ?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit iets anders gezegd ? Het intern werk is er nu eenmaal, enkele bb's ja, hoe heette dit volgens test ? O ja, provincies vullen. Daarnaast van zodra ik op volle sterkte ben val ik gewoon aan. Kom ik er niet altijd door, tjah mijn probleem dan maar.

Je hebt 2 mil ODA meer, wil dit zeggen dat jij de grote aanvaller bent dan ?
Ondertussen is die 2 mil zo'n 15,7 mil.

In de top 10 van ODA staan trouwens ook 8 spelers van DTW en 2 van FT'.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Then again: als je tot nu toe bewust overduidelijk zwakkere spelers hebt aangevallen zal je oda harder gaan dan wanneer je wel een goede tegenstander hebt
 

DeletedUser1194

Guest
Ondertussen is die 2 mil zo'n 15,7 mil.

uhm, geen idee waar jij je cijfers haalt, maar een verschil van 15,7 mil is wat fout gerekend. Misschien wanneer ik mijn volgende offensief doe, dat chrunc zo'n 15,7 mil ODA opeens achter staat hehe.

83dd9c1c4b50b3e4fe7da0104c8cbf2a.png

b72300ab16c139ac588af6d049eef759.png
 

DeletedUser891

Guest
Then again: als je tot nu toe bewust overduidelijk zwakkere spelers hebt aangevallen zal je oda harder gaan dan wanneer je wel een goede tegenstander hebt
zeg nu toch niet dat de spelers die in het zuiden lagen betere tegenstanders hadden waardoor niemand wat redelijk ODA heeft ?

en als jullie tegenstanders beter waren zou de OD nog hoger moeten zijn omdat jullie constant tegenmekaar moesten vechten voor de dorpen :D

Betere tegenstander vertraagt je dorpenaantal niet de gevechtspunten...
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
zeg nu toch niet dat de spelers die in het zuiden lagen betere tegenstanders hadden waardoor niemand wat redelijk ODA heeft ?

en als jullie tegenstanders beter waren zou de OD nog hoger moeten zijn omdat jullie constant tegenmekaar moesten vechten voor de dorpen :D

Betere tegenstander vertraagt je dorpenaantal niet de gevechtspunten...
Nee, ik doel op waar pjotrv het over heeft he xd met zn free oda :D
En wie was jouw grote tegenstander Anil? Porky, Leipie, Mausi? :p

Maar even zonder gekheid: ik denk dat dtw ook de beste spelers heeft, daarom snap ik het huilie huilie ook niet zo goed. Mensen als @Hellraiserx en @Ditiseentest zijn ook gewoon heel goed (hoewel ik denk deze laatste beter, staat inmiddels ook 1 / 2, terwijl hij toch een baan heeft én nog mod is, per saldo weinig speeltijd zou je denken).

Wel jammer dat de hele goede spelers dan nooit tegen elkaar willen strijden voor wat extra uitdaging, maar liever samenwerken tegen de mindere goden :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
uhm, geen idee waar jij je cijfers haalt, maar een verschil van 15,7 mil is wat fout gerekend. Misschien wanneer ik mijn volgende offensief doe, dat chrunc zo'n 15,7 mil ODA opeens achter staat hehe.

83dd9c1c4b50b3e4fe7da0104c8cbf2a.png

b72300ab16c139ac588af6d049eef759.png
Oh haha, ik dacht dat het ging tussen jou en anil vs plebs :eek:. /facepalm :p.
 

DeletedUser1194

Guest
Kan ik mezelf niet mee vergelijken. Hij heeft meer punten en meer OD.

En ook 2 maandjes vroeger begonnen :confused:
 

DeletedUser855

Guest
Ik ben ook in de rim begonnen op deze wereld en sta momenteel eerste met rank 2 oda :p
 

DeletedUser

Guest
Kan ik mezelf niet mee vergelijken. Hij heeft meer punten en meer OD.

En ook 2 maandjes vroeger begonnen :confused:
Haha klopt, ik weet ook niet hoe ik bij anil vs plebs kwam :eek:. Maar je kunt zeker wel meer ODA hebben dan iemand die meer punten heeft hoor. Had ik op W10 tijd lang ook, rank 100 nog wat en ODA rank in de top 15 :p.
 

DeletedUser1194

Guest
Ik ben ook in de rim begonnen op deze wereld en sta momenteel eerste met rank 2 oda :p

Ik zit ook nog een maandje achter op jou, dus ik zou maar gaan vrezen voor die 1e plaats.

ODA zal wel nog stijgen hoor Xangretor, wees gerust :)
 

DeletedUser891

Guest
Nee, ik doel op waar pjotrv het over heeft he xd met zn free oda :D
En wie was jouw grote tegenstander Anil? Porky, Leipie, Mausi? :p
Van mausi heb ik max 40 dorpen gepakt : leipie 15 ish en Porky zijn we maar recent begonnen
De helft van mijn ODA heb ik vooral gehaald aan de front met AEG heel lang geleden en de rest van Theedge en zijn buren . Theedge was misschien op het einde niet zo actief maar was wel beter en actiever dan veel Alliance leden die ik gezien heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser925

Guest
Porky is meer internwerk dan dat het echt een tegenstander is, maar dan wel met free ODA :rolleyes:
Ik heb ook zwaardere tegenstanders gehad in het verleden dan dat ik nu heb :p
Overigens verzette Leipie zich wèl in het begin, daar hadden we nog wat moeite voor moeten doen. Maar toen we eenmaal alle edels van hem hadden gesnipet en daarna weer 500 clears hadden gestuurd was hij toch gestopt :p
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden

DeletedUser537

Guest
lachen...
character_b470dfb9fa.png
(Europese Centrale Bank) had een barbaren dorp in de def gezet, echter was mijn overname net daarvoor al gerealiseerd.. dus zag ik dat 2 dorpen van hem leeg stonden,,
report_1d6cc49b44.png
report_1d6cc49b44.png
.. daar heb ik een paar edels op af gestuurd.. blijkbaar was hij vroeg genoeg wakker om deze dorpen van def te voorzien.. echter niet wakker genoeg om mijn dorpje aan te vallen zonder zijn troepen eerst te verwijderen..
report_1d6cc49b44.png
report_1d6cc49b44.png
report_1d6cc49b44.png
hihi.. dat heeft hem dus een hoop troepen gekost.. LOLOLOL. Het heeft hem 60K troepen gekost en het kleine dorpje heb ik nog steeds.... is dat lachen of niet :D
 
Bovenaan