Top / Flop spelers

DeletedUser602

Guest
Stammen die onderdak bieden aan spelers die al gecleared zijn, zijn echt triest. Mocht dat ooit voorkomen bij Bashed, stuur me dan even een PM, kick ik hem meteen :p (Niet alles kan ontdekt worden tijdens een solli; verduistering)

Hangt er een beetje vanaf met de reden die ze vertrekken. Als het zeg maar puur is om in een stam te zitten die veel punten heeft waardoor andere mensen je niet gaan aanvallen dan weet je wel hoe laat het is :p.
Maar ik zou het wel kunnen begrijpen als er veel interne conflict is in een stam en dat je daar geen last van wilt hebben. Maar als je in veel van die stammen beland moet de persoon misschien wat beter werk doen om een goede stam voor hem uit te zoeken?
De hoofdreden: "Hij kon zich niet vinden in ons beleid". Dit beleid houdt in dat er minimaal aantal BB-dorpen wordt geëdeld. Nja als jij ze liever overneemt ipv farmt kun je beter wieberen. Puur eigen belang dus. We hebben ook al spelers gehad die bang werden van andere stammen en daarvoor overstapte, losers...! :D
 

DeletedUser790

Guest
Het ging hier echt om puur eigen belang. Sommige spelers worden aangesproken op het totaal negeren van ons beleid, 'minimalistisch bb-dorpen edelen'. Je mag ze zeer zeker bij ons edelen, maar leg dan even uit waarom. Verder zijn er ook spelers die de stam verlaten, omdat ze bang worden van andere stammen en spelers (dus joinen ze die partijen). LOSERS, never run for a fight! :)

Idd! Een bb edelen moet een rede hebben zo niet, is het een farm!
 

DeletedUser602

Guest
Als je C.Rusher wilt stoppen, ga je natuurlijk alleen maar BB-dorpen edelen :cool: :eek:
 

DeletedUser516

Guest
Rusher is inmiddels mijn buurman, zal eens kijken of er nog barbarendorpen liggen ;)

neem mijn laatste dorp eens over :p want ik zit er mee in me maag en kan niet account deleten anders heb ik op w3 probleem haha :p
 

DeletedUser816

Guest
De meeste die ik daarvan tegen kom zijn gecleared en zoeken dus snel onderdak. Meerendeels van de stammen die ze joinen proberen ze dat dan ook te geven. Vindt t jammer maar aan de andere kant snap ik het ook weer wel :)
SHWASTED! <- topspeler ^^
 

DeletedUser855

Guest
Mausi die in 2 dagen tijd meer dan 1miljoen punten verliest aan ons. En dat voor een (ex-)rank 2 speler :eek:
 

DeletedUser925

Guest
Mausi flop, van rang 2 naar 80 in een week tijd :p
verder zitten er wel heel veel defnoobs in *A*
en het elite TAX wat FT' werd is ook niet zo elite meer ^^

Ik kan iemand van mijn eigen stam als top benoemen, maar het is leuker om juist iemand te noemen van concurrentstammen
Van *A* vind ik Madmax de beste
Van FT' heb ik respect voor Argronas
 

DeletedUser1187

Guest
madmax is zeker een goede speler maar hij heeft 2 kanten.
Deffen kan hij zeer goed heb een lang conflict met hem gehad en hopenlijk spoedig weer.
Aanvallen daar in tegen kan hij beter door een ander laten doen het moment dat je 200 clears stuurt en dan nog geen dorpje kan edelen gaat er iets flink mis.
 

DeletedUser1187

Guest
voor de rest valt de top 10 van deze wereld wel mee denk ik . zo'n 4/5 spelers in de top 10 zijn groot geworden door internen
 
Bovenaan