Top/Flop spelers

DeletedUser1616

Guest
Lol. ik geloof het wel.;) Ehm..ik moet even denken. .Badaap? , TNN? Ehm..toen Infinity uit elkaar viel, kon ik het niet over mijn hart verkrijgen tegen IMA te vechten. Dus besloot ik toen te stoppen op deze wereld. zeg maar schavuitjes of CV was geen optie. Omdat die tegen IMA vochten. ik had in mij tijd bij infinity samengewerkt met Eddy, Lady, en nog wat anderen van IMA. Dus ehm..toen hield het op. Ehm..heb ik mijn woorde gebroken tegen Badaap? Lol met dat flop kan ik het wel eens zijn hoor. Ik ben op deze wereld en uhm..nog wat anderen behoorlijk geflopt. Als je zegt uitlegt waarom ik mijn woord niet heb gehouden doet dat wel pijn waarschijnlijk.

Haha ^^ Succes met de nieuwe werelden, misschien zien we elkaar nog eens. Ik zit nu ook niet in IMA, Cv of Svt dus verwacht dat ik binnenkort een nieuwe wereld kan starten. En badaap sloeg niet op jou ;)
 

DeletedUser1517

Guest
Ik zie steeds meer IMA-spelers zeggen hoe oneerlijk het is dat "iedereen tegen hen vecht". Niet alleen hier, ook in-game. Zijn jullie allemaal vergeten hoe de situatie was vóór jullie plots de oorlog verklaarden aan Authority? Toen was het CV. en M.T tegen IMA, FRX, INF, Fst, C.C en Authority. SvT deed toen nog niet eens mee. IMA omringde zichzelf met bg's, behandelde hen als minderwaardig (herinner ik mij van mijn tijd bij INF) en was vervolgens verbaasd als er problemen waren.

Authority werd door IMA uit de coalitie gestoten, logisch toch dat zij onderdak zochten bij en later zelfs opgingen in CV? FRX en INF vielen allebei uiteen door problemen met IMA. Spelers van FRX gingen dan nog naar IMA maar die van INF waren slimmer en vonden onderdak bij SvT. Ze konden eindelijk beginnen vechten tegen de spelers die hen zo geïrriteerd hadden (dan denk ik aan TovenaarO en bvdb, die waren niet altijd even blij met IMA, net als vele anderen in INF). Enige overblijvende stammetjes zijn C.C en Fst en die stellen niet zo veel voor.

Het feit dat 'iedereen' nu vecht tegen IMA is voor mij dus niet meer dan logisch. Vanaf het begin een grote mond, zichzelf onoverwinnelijk vinden en pas veel te laat beseffen dat je iedereen tegen jezelf aan het opzetten bent. Grote flop in mijn ogen, ik vraag me af hoe jullie ooit een wereld hebben kunnen winnen?

Volgens mij waren er weinig van IMA die hier een grote mond kwamen opzetten, denk niet meer spelers dan bij andere stammen. Onoverwinnelijk hebben we ook nooit in de mond genomen (hoewel we Immortal Avengers heten). Wat betreft de INF spelers die "ZO ontevreden" waren, daar hebben ze nooit openlijk iets over gezegd of aan gedaan, de enige moment waarop ze aangaven dat ze niet blij waren was toen wij de speler flavello opgenomen hadden (grote fout achteraf gezien). Als ze dit niet aangeven, dan weten wij dat ook niet. We hebben er alles aan gedaan om de BG met INF te laten werken, we hebben ze opgenomen in onze clusters en de "sfeer" leek goed te zitten (blijkbaar niet dan voor sommigen). Authority werd door IMA uit de coalitie gestoten doordat ze spelers hadden die banden hadden met spelers van CV (lijkt me logisch dat we dan niet happig waren om ze op te nemen in de coalitie...).
Verder geef ik toe dat IMA veel fouten gemaakt heeft (kunnen we alleen uit leren, en dat doen we zeker!). IMA van wereld 12 was/is het niet waard om IMA genoemd te worden.
Ik ben niet te beroerd om respect te betuigen aan spelers van andere stammen, dus om on-topic te blijven:
TOP-spelers: Betty Blue, The Mysterious One, Argonas, Njord, Hurric, maar zeker mijn maat Guido10 niet te vergeten!
 

DeletedUser1319

Guest
uhuh Je hebt gelijk meid. Met hoeveel accounts? OOOWWWWWW nee dat heet samenwerken..ga weg man

Dit spel heet TRIBALwars 2 ? Meneer ik weet niet wat samen spelen inhoud en ga daarom op het forum zeuren :)
Wel mooi dat je nu eindelijk toegeeft dat je no way bent ^^
 

DeletedUser1581

Guest
Dit spel heet TRIBALwars 2 ? Meneer ik weet niet wat samen spelen inhoud en ga daarom op het forum zeuren :)
Wel mooi dat je nu eindelijk toegeeft dat je no way bent ^^
Laat dat nu mijn pa zijn . Die speelt niet meer die kan niet zo goed tegen dat zgn samenwerken van jou. Met andere woorden jij verziekt het spel echt voor anderen.. Dus als je wat roept weet even wat je roept.
 

DeletedUser1527

Guest
Knots,

Je hebt ook al je dorp namen verandert ingame, zit iedereen uit te schelden. als noway/jezelf.
Ga gewoon een ander spel zoeken en kom hier niet meer terug. je hebt het er zelf allemaal naar gemaakt dat je verloren hebt met je gedrag.

gegroet
 

DeletedUser1497

Guest
Iedereen een gezellige kerst gewenst. Ben ik een topdpeler als ik jullie alvast een heel mooi en gezond nieuwjaar toewens?
 
Bovenaan