Top/Flop spelers

DeletedUser1099

Guest
top spelers: die van Schavuitjes mijn kameraden
flop spelers: vul zelf maar in :p
 

DeletedUser1578

Guest
Eindelijk kunnen registreren, dus ik kan nu mee komen zeveren op het forum!

Top: .Njord
Flop: Noway :D
Als er 1 ding vaststaat in W12 is het dat noway een flopspeler is, toch? Een grote mond tegen alles en iedereen, vaak ook vlakaf liegen en steeds opscheppen over "hoelang hij al meegaat" en hoe goed hij is op het spel.. Uiteindelijk pijnlijk spartelend ten onder gaan, wenend tegen iedereen die hem aanvalt. En zijn stam lijkt ook echt nergens op.. Zieligste persoon die ik ooit op TW ben tegengekomen denk ik.
 

DeletedUser1319

Guest
Eindelijk kunnen registreren, dus ik kan nu mee komen zeveren op het forum!

Top: .Njord
Flop: Noway :D
Als er 1 ding vaststaat in W12 is het dat noway een flopspeler is, toch? Een grote mond tegen alles en iedereen, vaak ook vlakaf liegen en steeds opscheppen over "hoelang hij al meegaat" en hoe goed hij is op het spel.. Uiteindelijk pijnlijk spartelend ten onder gaan, wenend tegen iedereen die hem aanvalt. En zijn stam lijkt ook echt nergens op.. Zieligste persoon die ik ooit op TW ben tegengekomen denk ik.


Ow nee he, nog zo,n cv hier op het forum :eek:
 

DeletedUser1581

Guest
Eindelijk kunnen registreren, dus ik kan nu mee komen zeveren op het forum!

Top: .Njord
Flop: Noway :D
Als er 1 ding vaststaat in W12 is het dat noway een flopspeler is, toch? Een grote mond tegen alles en iedereen, vaak ook vlakaf liegen en steeds opscheppen over "hoelang hij al meegaat" en hoe goed hij is op het spel.. Uiteindelijk pijnlijk spartelend ten onder gaan, wenend tegen iedereen die hem aanvalt. En zijn stam lijkt ook echt nergens op.. Zieligste persoon die ik ooit op TW ben tegengekomen denk ik.


Flop: Oxyz. >Njord > Betty Bleu >Schepper 44. Dus heb ik heel CV wel te pakken nu toch?

De heren en trans dame Betty. Hebben een groter ego dan goed voor hun is. Ik heb heel wat aanvals rapporten voorbij zien komen waar jullie "die Flop Noway " hebben aangevallen. Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er weinig aanvallen tussen zitten die van echt lef getuigen. 6:02:01 uur ? Dat zijn eigenlijk de enige tijdstippen waarop hij dorpen is kwijt geraakt.

Wat betreft Oxyz ben ik helemaal snel klaar ....Wat heb jij nu helemaal alleen gedaan ? CouCou "weggespeeld" ook dat kon je niet alleen en had je Richard11 voor nodig. Soort zoekt soort zullen we maar zeggen niet vergeten comes arround go's arround Richard11 inschattende ben jij zijn volgende target. Hij heeft je immers mooi gepaaid en heeft geloof in "jou" provincie. Dus als je het over zielig hebt :) .
"Zijn stam" ? Hoeveel stammen heb jij gehad ? 3 toch ? Als een klein kind weg lopen als je je zin niet krijgt dus voor je mensen zielig gaat noemen zou het je sieren eens aan een stukje zelf reflexie te gaan doen.
 

DeletedUser1578

Guest
Zo, krijg ik weer hetzelfde noway-gezever te horen. Heeft hij dat er bij jou ingedrild of is dit gewoon noway zelf onder een andere naam? Zou me niets verbazen, zoiets heeft hij al eens geprobeerd :D
Nogmaals, om 6u aankomen gebeurt al sinds het begin van TW. Het is gewoon erg logisch dat je wilt aanvallen wanneer je tegenstander niet online is, zo loop je geen clear(s) en edels dood door os. Lijkt me vrij logisch en het wordt gebruikt door heel veel spelers.
Ik doe niets 'helemaal alleen' op dit spelletje, ik vind het namelijk leuk om samen te werken met goede spelers. Dat ik Richards volgende target ben zou gerust kunnen, wie zal het zeggen? Hij zit niet in mijn stam en is geen BG (of wel, who knows?) dus zullen we ooit tegenover elkaar staan. Momenteel is samenwerken nog handig, om gezamenlijke vijanden uit te schakelen. Vreemd dat ik dit moet uitleggen..
Ik zit momenteel in mijn 4e stam. C.C (nu MTF) trok op niets en had een belachelijke leiding dus was ik er snel weg. Bij INF voelde ik dat het niet lang meer ging duren en kijk, 2 weken later had de rest het ook door. De overstap van Authority naar CV. was beslist door de leiding van beide stammen, had ik niet veel in te zeggen. Maar ik klaag niet, een betere stam dan CV. kan ik me niet inbeelden ;)
 

DeletedUser1581

Guest
Zo, krijg ik weer hetzelfde noway-gezever te horen. Heeft hij dat er bij jou ingedrild of is dit gewoon noway zelf onder een andere naam? Zou me niets verbazen, zoiets heeft hij al eens geprobeerd :D
Nogmaals, om 6u aankomen gebeurt al sinds het begin van TW. Het is gewoon erg logisch dat je wilt aanvallen wanneer je tegenstander niet online is, zo loop je geen clear(s) en edels dood door os. Lijkt me vrij logisch en het wordt gebruikt door heel veel spelers.
Ik doe niets 'helemaal alleen' op dit spelletje,


Er worden hier geen wachtwoorden uitgewisseld . Dus Sorry voor jou. Al schijnt dat hier bij tw gewoon;) te mogen.

Dat om 6 uur aankomen prima hoor. Maar ga niet lopen opscheppen over hoe goed je bent. Dat ben je nl niet.Anders loop je er op normale tijden naar binnen en ga je de strijd aan.
Samen werken ?? je beheert 3 accounts minimaal. Incl dat van schepper. Ga nu niet zeggen dat jij dat niet was .

Maar ik heb geen zin in welles/nietes spelletjes .
 

DeletedUser1578

Guest
Waar heb ik opgeschept dat ik goed ben? En waarom zou ik riskeren om edeltreinen dood te lopen als ik het evengoed veel veiliger kan doen? Ik snap je denkwijze niet, jij vindt het dus beter om troepen dood te lopen omdat dat van 'meer lef' getuigt.. Nu weten we dus waarom MTF niet vooruit geraakt :D
En omdat schepper en ik op hetzelfde moment een dorp van je pakken zijn wij 1 persoon op 2 accs? Jullie hebben dus echt nog nooit gehoord van samenwerking..
 

DeletedUser1578

Guest
Discussies mogen in de taverne van w12, hier houden we het op top en flop spelers :)

Ja snap ik, maar op opmerkingen naar mij gericht ga ik wel reageren. En als hier iedereen enkel iets mag zeggen over wie hij top/flop vindt dan wordt het hier al snel saai vrees ik.
 

DeletedUser1432

Guest
Flop: Oxyz. >Njord > Betty Bleu >Schepper 44. Dus heb ik heel CV wel te pakken nu toch?

De heren en trans dame Betty. Hebben een groter ego dan goed voor hun is. Ik heb heel wat aanvals rapporten voorbij zien komen waar jullie "die Flop Noway " hebben aangevallen. Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat er weinig aanvallen tussen zitten die van echt lef getuigen. 6:02:01 uur ? Dat zijn eigenlijk de enige tijdstippen waarop hij dorpen is kwijt geraakt.

Wat betreft Oxyz ben ik helemaal snel klaar ....Wat heb jij nu helemaal alleen gedaan ? CouCou "weggespeeld" ook dat kon je niet alleen en had je Richard11 voor nodig. Soort zoekt soort zullen we maar zeggen niet vergeten comes arround go's arround Richard11 inschattende ben jij zijn volgende target. Hij heeft je immers mooi gepaaid en heeft geloof in "jou" provincie. Dus als je het over zielig hebt :) .
"Zijn stam" ? Hoeveel stammen heb jij gehad ? 3 toch ? Als een klein kind weg lopen als je je zin niet krijgt dus voor je mensen zielig gaat noemen zou het je sieren eens aan een stukje zelf reflexie te gaan doen.

Geef nou is een echte reden waarom ik flop ben en niet, omdat ik aanval op tijdstippen dat iemand als noway er niet is en gelijk kinderachtige PMs van hem krijg of dat we allemaal accounts beheren waar we de wachtwoorden van weten. Ik snap sowieso niet waar jullie dat tweede vandaan halen?
 

DeletedUser1319

Guest
Geef nou is een echte reden waarom ik flop ben en niet, omdat ik aanval op tijdstippen dat iemand als noway er niet is en gelijk kinderachtige PMs van hem krijg of dat we allemaal accounts beheren waar we de wachtwoorden van weten. Ik snap sowieso niet waar jullie dat tweede vandaan halen?

Njord. flop, omdat je boven me staat op de ranglijst :eek:
 

DeletedUser924

Guest
Flop. Oxyz sowiezo. eigenlijk alle spelers die constant van stam wisselen. Volgens mij heet dit spel tribalwars. voor mij kun je dit spel alleen winnen als je vanaf het begin in dezelfde stam zit. argumenten als het is slim om over te stappen als de stam waar je in zit "slecht is", is voor mij geen argument. dan doe je het dus niet goed. Dan stop je er weinig energie in om je eigen stam beter te maken. Hmm..is net zoiets als omkoping bij boksen. Of doping bij wielrennen. <- Met als argument; iedereen doet het. Ik zou dom zijn als ik het niet doe etc...
Daarom is Betty voor mij een top speler. Startte in C.V. Zei gelijk dat hij tegen IMA ging vechten. En maakt het waar. Hmm..hetzelfde geldt voor Njord. Ook een topspeler.
 

DeletedUser1578

Guest
Die mening deel ik niet maar ik heb er wel respect voor. Jij zag zelf ook dat INF niet veel meer voorstelde maar jij bent mee ten onder gegaan. Dat is mooi, maar je speelt nu niet meer mee. Dat heb ik niet echt over voor een stam waar ik nooit veel aan heb gehad en waarvan ik de meningen niet deelde.

Kleine opmerking, mijn argument voor het wisselen van stammen is niet 'iedereen doet het', ik weet niet waar je dat vandaan haalt. En je weet best dat ik er energie in heb gestopt, als ik er niets voor terugkrijg is het voor mij gewoon de moeite niet waard. Het spel moet leuk blijven he :)
 

DeletedUser924

Guest
je hebt gelijk. Ik heb wat argumenten verwisseld. komt ook omdat ze me neit echt aanspreken. Die van iedereen doet het', is gaat meer over ';s ochtends aanvallen. Dat is om geen legers te verliezen. waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Het argument om van stam te wisselen is; het spelletje moet wel leuk blijven.

trouwens ik heb gezien hoeveel energie je in infinity had gestopt. Zeuren en zaniken over Richard. Nadat je terugkwam van een week vakantie en erachter kwam dat Richard niet genoeg voor je had gefarmt. Deze nagativiteit was het eerste scheurtje wat ik zag in onze stam. Jij ging vervolgens weg uit de stam. Zoals ik begreep vanwege Richard. Infinity viel een paar weken later uit elkaar, omdat de 4 grootste spelers, die ook de leiding waren naar Schavuitjes overstapten. In die zin had je gelijk over Richard. Hmm..ik begrijp uit de opmerkingen op het forum dat je nu samenwerkt met Richard. Tsja het spelletje moet wel leuk blijven (lees voor mij. ik wil geen legers verliezen en het moet wel makkelijk gaan) <-dikke flop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser924

Guest
Wel on topic blijven <silvanesse. <dit is het top flop forum. <spelers doen hier heel veel moeite om het forum een beetje gaande te houden. Dus ;)
 
Bovenaan