Top/Flop spelers

DeletedUser1571

Guest
Top spelers: Alle SVT spelers en @Guido10 pfff mooie stats :D
Flop spelers: Alle spelers die hun dorpen zomaar laten overnemen en zelfs niet durven aan te vallen als reactie.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Top: @Hurric en @Argronas. Moet eens gezegd worden. Zonder deze twee was SVT al een vroege dood gestorven in de beginfase van de wereld (voor ons ruim een maand later dan de rest v/d wereld). Met name Argro kan wonderen doen als hij onder vuur ligt en samen zijn ze vrijwel volledig verantwoordelijk voor de ineenstorting van IMA.

Moet wel gezegd worden dat IMA nog énige strijd leverde, wat van CV niet gezegd kan worden: 100% def, poe poe.
 

DeletedUser925

Guest
Top: @Hurric en @Argronas. Moet eens gezegd worden. Zonder deze twee was SVT al een vroege dood gestorven in de beginfase van de wereld (voor ons ruim een maand later dan de rest v/d wereld). Met name Argro kan wonderen doen als hij onder vuur ligt en samen zijn ze vrijwel volledig verantwoordelijk voor de ineenstorting van IMA.

Moet wel gezegd worden dat IMA nog énige strijd leverde, wat van CV niet gezegd kan worden: 100% def, poe poe.
Volledig mee eens :)

En nadat Betty gestopt was en Njord en Pettie ook niks meer deden, is er eigenlijk nooit echt een strijd geweest tussen SvT en CV :(
 

DeletedUser1351

Guest
Heel de kern van IMA waren toppers, Proudm, Ferschellekes, Repo, Kappas,Guido, NLC en nog wat .
 

DeletedUser452

Guest
Flop : alle kroonspelers zoals bijv. Guido10 die zijn muur in 2 minuten van 0 naar 20 gooit omdat een heel klein spelertje hem aanvalt ,duur grapje :D en veel clears zonder ram sturen (bedankt voor de def punten nog ;) )
Top : alle spelers die ZONDER kronen spelen.

Als je 24/7 online bent en kronen gebruikt kom je heel ver, alleen verdient geen respect.
 

DeletedUser1517

Guest
Flop : alle kroonspelers zoals bijv. Guido10 die zijn muur in 2 minuten van 0 naar 20 gooit omdat een heel klein spelertje hem aanvalt ,duur grapje :D en veel clears zonder ram sturen (bedankt voor de def punten nog ;) )
Top : alle spelers die ZONDER kronen spelen.

Als je 24/7 online bent en kronen gebruikt kom je heel ver, alleen verdient geen respect.
Grappig dat je zo hoog van de toren blaast en zelf niets voorstelt op deze wereld, dat ruikt hier naar een mooie nominatie!
FLOP: stalker (pas maar op, straks geraak je er niet meer van af :p)
TOP: Guido10
 

DeletedUser452

Guest
Ik speel voor de lol en ben zeker geen top en/of fanatieke speler :) dus flop helemaal goed :D
Maar een speler van 2 miljoen die aanvalt zonder ram en kronen nodig heeft is zeker geen top :cool:
 

DeletedUser1327

Guest
Stalker, het is niet mijn gewoonte, om hier aan een robbertje moddergooien te doen.
Vandaag heb ik vastgesteld, dat je muur op 2 dagen van lvl 8 naar lvl 19 is gegaan......? Geen kronen gebruikt dan???
Wat ik nog vastgesteld heb is, dat je meer dan één account van je stam beheerd en je al deze eenheden gebruikt om jezelf te verrijken, ondanks dat deze leden gestopt zijn, maak je steeds nieuwe troepen aan??????
Als je hier niet mee stopt, weet ik wat mij te doen staat.

Graag jou reactie aub.
 

DeletedUser1543

Guest
Ik moet ook wel @Cinexio nog noemen. Op meerdere werelden meespelen in de top, een echte teamplayer, onvermoeibaar, altijd aardig, en kan bijzonder goed doorknallen. Zonder hem zou het er ook heel anders uitzien :)
Ben ik het helemaal mee eens @Dutch Pirate ;)
Top spelers: mensen die wat terug durven te doen tegen ons
Flop spelers: spelers die alleen maar verdedigen en daarna het hoofd laten hangen of stoppen omdat ze niet kunnen winnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze wil ik toch zeker meegeven omdat het best een mooie was, ook al heb ik daarnet net wel effe gevloekt:
de topmove van een topspeler, de coop van atag (ik gok op cinexio): de truk met met de kerk en de kapel.
 

DeletedUser1325

Guest
Deze wil ik toch zeker meegeven omdat het best een mooie was, ook al heb ik daarnet net wel effe gevloekt:
de topmove van een topspeler, de coop van atag (ik gok op cinexio): de truk met met de kerk en de kapel.
Haha, kapel vrijgemaakt en in je provincie binnen gedrongen?
Dat doe je toch niet @Cinexio :cool:
 
Bovenaan