Top/Flop spelers

DeletedUser867

Guest
Hahaha gaan we weer...

Oke
Top: alle ervaren rotten en nieuwe spelers die van deze ervaren rotten van IMA zullen leren
Flop: alle spelers die niet tegen hun verlies kunnen

BTW jordi jij behoordt er ook bij de flop, leuk dat je niet aan samenwerking bent maar liever een ego speler bent
 

DeletedUser1059

Guest
top: is nog even af wachten wie dat worden.

flop:alle leden van IMA omdat ze achter het aantal moeten schuilen aangezien ze niks solo kunnen
Jij hebt gewoon geen vrienden he, IMA is een Collectief die Werelden uitspeelt en jullie zijn al meteen zinloos bezig :p

Een groot aantal spelers hier kunnen betere stats overleggen dan jij droomt :oops:

Om meteen van de start van Leeds Castle mot gaan zoeken met de Rank 1 als underdog getuigt niet echt van Diplomatieke skills

Denk dat de eersten die de sjaak zijn bij bv CV zitten , of jullie BG ^^

We wilden gewoon een IMA onderonsje hier :cool:
lolzzzz
 

Jordi379

Actief Lid
Jij hebt gewoon geen vrienden he, IMA is een Collectief die Werelden uitspeelt en jullie zijn al meteen zinloos bezig :p

Een groot aantal spelers hier kunnen betere stats overleggen dan jij droomt :oops:
-waarom laten ze dat niet zien? als ze echt goed zijn kunnen ze met een elite stam of misschien een normale massa stam winnen en hebben ze geen 90 leden nodig toch? ik bedoel laten we zeggen dat er nu 520 actieve spelers zijn op leeds(wat in werkelijkheid nog wel minder is) dan hebben jullie 10% van alle spelers in de stam. als je goed kan presteren waarom dan meteen zoveel procent rekruteren en dan nog veder richting de 100 willen ook?

ps je kan weer met hoop excuses komen maar de eerste keer wouden ze het puur om een keer een wereld te winnen zeiden sommige ook echt.
en oke kan ik begrijpen, maar dan zou een nieuwe wereld een mooi moment wezen om te laten zien dat ze het dan zonder de massa(of zoals jullie zeggen het collectief) kunnen,met een normaal aantal leden toch?

Om meteen van de start van Leeds Castle mot gaan zoeken met de Rank 1 als underdog getuigt niet echt van Diplomatieke skills
-ik heb persoonlijk even navraag gedaan in bericht na clarys was benieuwd of jullie hetzelfde gingen doen of nou eens met normaal aantal leden kwamen en dan lieten zien wat jullie waard zijn daarop heeft clarys cv de oorlog verklaard. aangezien ik geen leider of wat dan ook ben en gewoon nieuwsgierig was(zei ik ook tegen clarys) komt dat toch echt bij jullie vandaan. (niet dat ik het erg vind:))

Denk dat de eersten die de sjaak zijn bij bv CV zitten , of jullie BG ^^
waren jullie toch al van plan al moet ik jullie forum geloven;)

We wilden gewoon een IMA onderonsje hier :cool:
lolzzzz
 

Jordi379

Actief Lid
Hahaha gaan we weer...

Oke
Top: alle ervaren rotten en nieuwe spelers die van deze ervaren rotten van IMA zullen leren
Flop: alle spelers die niet tegen hun verlies kunnen

BTW jordi jij behoordt er ook bij de flop, leuk dat je niet aan samenwerking bent maar liever een ego speler bent

-wie zegt dat ik ego ben? ik werk wel samen met mijn stamgenoten alleen kan zelf ook wel wat en heb daarom geen 90 stamgenoten nodig waar achter ik moet schuilen(is nu nog 52 maar na ons gesprek heb je al laten weten dat het wel weer meer word);)

aangezien jij ook denkt dat ik flop ben aangezien ik niet tegen me verlies zou kunnen heb je het mis,was ook ondanks de manier waarop een van de eerste die jullie op forum feliciteerde alleen de manier hoe jullie het vierde en wel even lieten zien hoe goed jullie waren was ik het mee on eens net als vele anderen maar dat heeft niks met slecht tegen verlies te maken.
over dat laatste gesproken te hebben is het nu eenmaal zo dat jullie maar ook andere met dit soort stammen het dynamiek van het spel veranderen en vandaar dat er commentaar op is(jij als oud tw1 speler zou dat ook moeten begrijpen in principe).
in plaats van een spel waar veel gestreden word en veel wisseling is en wie volhardend won aangezien de stammen allemaal even groot/sterk waren en er veel bg's werden gemaakt en eventueel verbroken om zo weer omhoog te komen. nu is het zo een stam met (een aantal goeie spelers heb dat ook altijd erkend) met nog een groot aantal in een stam gaan zoals jullie hier maar heb het ook al op andere werelden gezien).
waarvan ik persoonlijk denk dat een deel dat doet uit angst omdat ze anders weg geedeld worden maar dat terzijde.
wat houd je over zeker als het zo als nu van het begin af aan gebeurt dat de verhoudingen totaal oneerlijk zijn dus veel spelers/stammen al niet tegen jullie in gaan en zelf proberen aan te sluiten. in dat opzicht moeten jullie juist blij zijn met ons aangezien wij tenminste nog voor wat actie zorgen anders was het al echt net als tribalhugs geworden.
helaas is het nog zo dat er weinig op durven te staan tegen dit soort stammen en ze dus ook waarschijnlijk winnen waardoor ze ook blijven zullen komen(is ook deels aan inno te danken die hadden het moeten aanpassen). dus de tijd van veel strijden en eerlijke kans waarbij de meeste actieve en degene met de beste skills winnen lijken daarbij voorbij. is ook een reden waarom veel spelers gestopt zijn.
fijn voor jullie dat jullie er zo trots en blij om zijn maar of het spel er nou leuker van word in het algemeen... (ik denk als je kijkt naar het aantal spelers per wereld van oud naar nieuw je daar ook wel de conclusie uit kan trekken ook al heeft dat ook deels met andere dingen te maken)
 

DeletedUser1517

Guest
Het verschil tussen jullie en ons is dat jullie met verschillende stammen een BG aangaan. Het uiteindelijke resultaat hiervan als je de leden optelt van die stammen, je aan evenveel of zelfs meer spelers komt als wij. Op zich komt het dus op hetzelfde neer, alleen zorgt dat bij ons voor betere interne communicatie en samenwerking en dus meer slaagkans.
 

Jordi379

Actief Lid
Het verschil tussen jullie en ons is dat jullie met verschillende stammen een BG aangaan. Het uiteindelijke resultaat hiervan als je de leden optelt van die stammen, je aan evenveel of zelfs meer spelers komt als wij. Op zich komt het dus op hetzelfde neer, alleen zorgt dat bij ons voor betere interne communicatie en samenwerking en dus meer slaagkans.

is anders,dat veranderd veel(meer stammen die vallen waardoor er weer paar spelers naar andere stam gaan,of bg's die opgeheven woorden en dan juist tegen elkaar eindigen etc.) waardoor het spel draaiende/spannend blijft waardoor ook meer blijven spelen aangezien er meer kansen zijn ook al was de start niet zo en het dus niet doodvalt net als wat er op bijvoorbeeld w3 gebeurde(al komt dat ook nog steeds deels door andere daar) daarnaast verwacht ik IMA ook wel weer voor een bg gaat met een of paar stammen.
 

DeletedUser867

Guest
is anders,dat veranderd veel(meer stammen die vallen waardoor er weer paar spelers naar andere stam gaan,of bg's die opgeheven woorden en dan juist tegen elkaar eindigen etc.) waardoor het spel draaiende/spannend blijft waardoor ook meer blijven spelen aangezien er meer kansen zijn ook al was de start niet zo en het dus niet doodvalt net als wat er op bijvoorbeeld w3 gebeurde(al komt dat ook nog steeds deels door andere daar) daarnaast verwacht ik IMA ook wel weer voor een bg gaat met een of paar stammen.

Op deze fase hebben wij geen BG nodig.
Wij hebben al vernomen dat jullie een BG willen met PRI om tegen ons te vechten.
Ik denk dat we nu deze wereld wel anders starten dan W3 waar IMA pas 2-3 maand na de start van de wereld door mij werd opgericht en er toen veel grootte stammen waren al.
Toen zocht je idd voor BG's en andere manieren.
Logisch toch.
Maar oorlog moet je nu eenmaal niet alleen in kracht maar ook diplomatiek goed aanpassen.
Hoe slimmer je speelt hoe rapper je wint
 

DeletedUser

Guest
Deze wereld is nu al 1 grote flop. Je sluit het 1 om door te gaan op de ander.
Ik zie precies dezelfde namen en hetzelfde domme geneuzel. Had gewoon dan daar door gegaan.
 

DeletedUser1517

Guest
Het is heel simpel, iedereen stopt met zagen en we spelen gewoon het spel. Het is en blijft een spel voor ontspanning, als je alleen kan zagen dan moet je iets anders gaan spelen.
 

DeletedUser867

Guest
Flop: de meeste van CV want ze hebben geen troepen en hadden genoeg tijd om deze aan te maken zonde.
Er is nogmaar 1 speler die positief gescout is qua troepen...
 

DeletedUser1319

Guest
Flop: de meeste van CV want ze hebben geen troepen en hadden genoeg tijd om deze aan te maken zonde.
Er is nogmaar 1 speler die positief gescout is qua troepen...

Flop Clarys, scout 3 spelers en gaat dan conclusies trekken.
 

DeletedUser867

Guest
haha zijn er al meerdere hoor.
Btw jullie BG heeft al veel verloren
 

DeletedUser1432

Guest
Flop: de meeste van CV want ze hebben geen troepen en hadden genoeg tijd om deze aan te maken zonde.
Er is nogmaar 1 speler die positief gescout is qua troepen...

Ben je toch nog ergens goed voor toen ik je dorpje scoute moest ik gelijk glimlachen. Beetje hypocriet om over troepen te zeuren terwijl je zelf ook bijna niks hebt gerekruteerd :)

Flop: Clarys
 

DeletedUser867

Guest
Wat ik heb is idd ondermaats in vergelijking bepaalde hier in de stam al hebben geef ik toe.
Maar dat laat mij niet van te zeggen dat heeeel veel spelers van jullie stam een erg laag troepenaantal heeft
 

DeletedUser

Guest
Nounou deze speler gaat ver komen, Richard11 is een pro.

7IYDlL.jpg
 
Bovenaan