Top/Flop spelers

DeletedUser1578

Guest
Wel, als je hierover wilt doorgaan. Die ruzie met Richard verliep niet volledig zoals jij het beschrijft maar is wel gebeurd, lang voor ik de stam verliet. Zou sterk zijn als dat de stam heeft verpest. Het verlaten ging hem niet om Richard, dat zal je weer fout begrepen hebben, wel om Faffy en IMA. Details ken jij niet, in INF verliep spijtig genoeg erg veel via PM.

Ik weet niet hoe de overstap van INF's leiding naar SvT in zijn werk ging maar ik kan me er één en ander bij voorstellen. Ze hadden dezelfde redenen als mij denk ik, Faffy en IMA. Wat jouw rol was weet ik niet echt, misschien viel je een beetje uit de boot? Ik wil best doorpraten hierover, voor zover ze ons dat toelaten hier, maar stop dan aub met dingen te zeggen die niet waar zijn.
 

DeletedUser924

Guest
Ah ok. het wordt al duidelijker. Dus faffy de oprichter was de reden. tsja. die communiceerde inderdaad weinig. Nou ja ehm..ik heb inderdaad dan niet veel meer te zeggen. flop faffy. speelt die nog eigenlijk?
 

DeletedUser1351

Guest
Niet om het een of ander, maar al m'n stamgenoten zijn niet afhankelijk van Argronas en Hurric. Bestaat niet en zal ook niet gebeuren.
Beetje sturing ok, maar het meeste doen ze toch echt zelf en dan zijn er zelfs nog meer bij betrokken. Balans in het team is nu eenmaal goed.
Voor het geval dat je het niet gemerkt hebben zoeken we juist niet het veilige gebied op. Dan ga je juist naar de buitenkant edelen en we gaan zeker richting het centrum toe. Waar is Tielke trouwens gebleven?
die Tielke en alle andere Noordelijke spelers zijn allemaal gestopt vrees ik .
ik blijf erbij , je kan geen oorlog voeren tegen alle beste stammen zoals IMA deed op w12, wat in feite on IMA was, dat heeft geen zin, vandaar ik ook stop in w12
je kan dan nog koppig alles gaan snipen dag en nacht, maar daar pas ik ook voor .
succes en goed gespeeld svt en CV ! top.
 

DeletedUser925

Guest
die Tielke en alle andere Noordelijke spelers zijn allemaal gestopt vrees ik .
ik blijf erbij , je kan geen oorlog voeren tegen alle beste stammen zoals IMA deed op w12, wat in feite on IMA was, dat heeft geen zin, vandaar ik ook stop in w12
je kan dan nog koppig alles gaan snipen dag en nacht, maar daar pas ik ook voor .
succes en goed gespeeld svt en CV ! top.
Bedankt voor je dorpjes :)
 

DeletedUser1059

Guest
die Tielke en alle andere Noordelijke spelers zijn allemaal gestopt vrees ik .
ik blijf erbij , je kan geen oorlog voeren tegen alle beste stammen zoals IMA deed op w12, wat in feite on IMA was, dat heeft geen zin, vandaar ik ook stop in w12
je kan dan nog koppig alles gaan snipen dag en nacht, maar daar pas ik ook voor .
succes en goed gespeeld svt en CV ! top.
hmpfffff

als spelers geen inzet tonen, of geen tijd/interesse hebben wordt het lastig, zowel onmogelijk :(

wat is nu on IMA ????
Dat we deze keer niet iedereen te vriend hadden ????
Betty wou echt niet hoor :p

IMA heeft de strijd intern gevoerd, wat de prestaties niet ten goede zijn gekomen

IMA stond voor collectief , wat dus never nooit op Leeds heeft plaats gevonden, enkele spelers uitgezonderd.

In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst.
On topic is deze post goed geplaatst :p

Ik zal alleen de lijst van spelers die ik zou willen nomineren achterwege laten :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1319

Guest
hmpfffff

als spelers geen inzet tonen, of geen tijd/interesse hebben wordt het lastig, zowel onmogelijk :(

wat is nu on IMA ????
Dat we deze keer niet iedereen te vriend hadden ????
Betty wou echt niet hoor :p

IMA heeft de strijd intern gevoerd, wat de prestaties niet ten goede zijn gekomen

IMA stond voor collectief , wat dus never nooit op Leeds heeft plaats gevonden, enkele spelers uitgezonderd.

In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst.
On topic is deze post goed geplaatst :p

Ik zal alleen de lijst van spelers die ik zou willen nomineren achterwege laten :D

haha, nee de oorlog van w3 beviel me prima met jullie ondanks dat we daar verloren hebben :) Dus ja dan hier maar verder. Hoop niet dat iedereen van IMA stopt op deze wereld. Zou zonde voor de wereld zijn...
 

DeletedUser1351

Guest
ja als je met 3 topstammen tegelijk tegen 1 stam aanvalt Betty, niet dat jij daar iets aan kon doen , ben je uiteindelijk gezien toch ?
al de rest is in mijn ogen de waarheid niet .
Clarys zag het en maakte zich bezorgd ja ...
ik ook
dan iedereen hier komen klagen dat ima 4 spelers van 50 k punten aanneemt, tsss
ja niveau

dan komt erbij dat er in deze IMA die ik enkel maar vervoegde omdat ik er vele ken van w3 , zeer veel interne wrevel was , soms niet zo gezellig, dan stoppen er idd veel spelers, niks aan te doen, jammer maar helaas pindakaas !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1578

Guest
ja als je met 3 topstammen tegelijk tegen 1 stam aanvalt Betty, niet dat jij daar iets aan kon doen , ben je uiteindelijk gezien toch ?
al de rest is in mijn ogen de waarheid niet .
Clarys zag het en maakte zich bezorgd ja ...
ik ook
dan iedereen hier komen klagen dat ima 4 spelers van 50 k punten aanneemt, tsss
ja niveau

Ik zie steeds meer IMA-spelers zeggen hoe oneerlijk het is dat "iedereen tegen hen vecht". Niet alleen hier, ook in-game. Zijn jullie allemaal vergeten hoe de situatie was vóór jullie plots de oorlog verklaarden aan Authority? Toen was het CV. en M.T tegen IMA, FRX, INF, Fst, C.C en Authority. SvT deed toen nog niet eens mee. IMA omringde zichzelf met bg's, behandelde hen als minderwaardig (herinner ik mij van mijn tijd bij INF) en was vervolgens verbaasd als er problemen waren.

Authority werd door IMA uit de coalitie gestoten, logisch toch dat zij onderdak zochten bij en later zelfs opgingen in CV? FRX en INF vielen allebei uiteen door problemen met IMA. Spelers van FRX gingen dan nog naar IMA maar die van INF waren slimmer en vonden onderdak bij SvT. Ze konden eindelijk beginnen vechten tegen de spelers die hen zo geïrriteerd hadden (dan denk ik aan TovenaarO en bvdb, die waren niet altijd even blij met IMA, net als vele anderen in INF). Enige overblijvende stammetjes zijn C.C en Fst en die stellen niet zo veel voor.

Het feit dat 'iedereen' nu vecht tegen IMA is voor mij dus niet meer dan logisch. Vanaf het begin een grote mond, zichzelf onoverwinnelijk vinden en pas veel te laat beseffen dat je iedereen tegen jezelf aan het opzetten bent. Grote flop in mijn ogen, ik vraag me af hoe jullie ooit een wereld hebben kunnen winnen?
 

DeletedUser1616

Guest
Top: Tsjawat (Zit je nogsteeds in de wereld? En hoe gaat 't met TNN?) & .BadAap, man van zijn woord.
Flop: Tsja wat moet ik hier op zeggen :)
You get the clue? ;p
 

DeletedUser1581

Guest
Ik zie steeds meer IMA-spelers zeggen hoe oneerlijk het is dat "iedereen tegen hen vecht". Niet alleen hier, ook in-game. Zijn jullie allemaal vergeten hoe de situatie was vóór jullie plots de oorlog verklaarden aan Authority? Toen was het CV. en M.T tegen IMA, FRX, INF, Fst, C.C en Authority. SvT deed toen nog niet eens mee. IMA omringde zichzelf met bg's, behandelde hen als minderwaardig (herinner ik mij van mijn tijd bij INF) en was vervolgens verbaasd als er problemen waren.

Authority werd door IMA uit de coalitie gestoten, logisch toch dat zij onderdak zochten bij en later zelfs opgingen in CV? FRX en INF vielen allebei uiteen door problemen met IMA. Spelers van FRX gingen dan nog naar IMA maar die van INF waren slimmer en vonden onderdak bij SvT. Ze konden eindelijk beginnen vechten tegen de spelers die hen zo geïrriteerd hadden (dan denk ik aan TovenaarO en bvdb, die waren niet altijd even blij met IMA, net als vele anderen in INF). Enige overblijvende stammetjes zijn C.C en Fst en die stellen niet zo veel voor.

Het feit dat 'iedereen' nu vecht tegen IMA is voor mij dus niet meer dan logisch. Vanaf het begin een grote mond, zichzelf onoverwinnelijk vinden en pas veel te laat beseffen dat je iedereen tegen jezelf aan het opzetten bent. Grote flop in mijn ogen, ik vraag me af hoe jullie ooit een wereld hebben kunnen winnen?


Zegt de grote Flop.
Stam hopper meer ben je niet.
 

DeletedUser924

Guest
Top: Tsjawat (Zit je nogsteeds in de wereld? En hoe gaat 't met TNN?) & .BadAap, man van zijn woord.
Flop: Tsja wat moet ik hier op zeggen :)
You get the clue? ;p
Lol. ik geloof het wel.;) Ehm..ik moet even denken. .Badaap? , TNN? Ehm..toen Infinity uit elkaar viel, kon ik het niet over mijn hart verkrijgen tegen IMA te vechten. Dus besloot ik toen te stoppen op deze wereld. zeg maar schavuitjes of CV was geen optie. Omdat die tegen IMA vochten. ik had in mij tijd bij infinity samengewerkt met Eddy, Lady, en nog wat anderen van IMA. Dus ehm..toen hield het op. Ehm..heb ik mijn woorde gebroken tegen Badaap? Lol met dat flop kan ik het wel eens zijn hoor. Ik ben op deze wereld en uhm..nog wat anderen behoorlijk geflopt. Als je zegt uitlegt waarom ik mijn woord niet heb gehouden doet dat wel pijn waarschijnlijk.
 
Bovenaan