2e dorp

DeletedUser790

Guest
Vind het wel wat hebben zon 2de dorp :p anders moet ik zo lang wachten overal op nu blijf je beetje bezig!
GS omhoog, Pakhuis, kazerne.
En weer wat Deff of Off troepen extra, je bouwt sneller een troepenmacht op die je voor beide dorpen kan gebruiken.
Toch of zie ik dat zo verkeerd? xD

Mooie is dat je nog 5 dagen bb erbij krijgt ook LOL!

BB = ANTI-SCOUT Dus geeft de troepen niet weer en dus ook niet de gene die uitgezonden zijn :D toch wel wat pluspunten nog...
 

DeletedUser

Guest
Weet niet zo goed of ik het hier moet plaatsten of bij vragen en hulp,maar dat 2de dorp kun je maar op 1 (aangeven) locatie bouwen zeken?
 

DeletedUser397

Guest
de locatie van dat 2e dorp ligt idd vast
komt op de plek die voor da tijdelijk stukje bouwgrond voor u voorzien werd
 

DeletedUser722

Guest
Ik heb helemaal niks met dat 2e dorp. Heb je een speler gecleard, kan hij gewoon rustig in zijn 2e dorp met beginnersbescherming 200 speer 300 zwaard bouwen en als verrassing naar zijn hoofddorp sturen als OS. Leuk voor beginnertjes, dat 2e dorp om mensen zoals ik te stangen, maar het voegt naar mijn mening niets toe.
 

DeletedUser126

Guest
Jij kan er ook een tweede clear inbouwen en beide dorpen in één slag clearen... Just saying :)
 

DeletedUser397

Guest
+ op dag 6, wanneer BB van dorp 1 gedaan is en dorp 2 ten vroegste vrijgespeeld kan zijn, heeft dorp 2 nog neits van def
dus als off speler veegt ge eerst dorp 1 en houdt ge het klein
dat beetje wat dan in de opvolgende 5 dagen aan troepen in dorp 2 geproduceerd kan worden speelt hij telkens mondjesmaat door, wat heel makkelijk af te slachten is, of hij wacht zen extra 5 dagen BB af om wat op te bouwen, maar ondertussen hebt gij dan idd in uw dorp 1 en 2 ook weer troepen gebouwt
 

DeletedUser602

Guest
Gewoon wat rammen over zijn 1e dorp, en laat die OS maar komen. Gratis ODA.
 

DeletedUser602

Guest
Moet je uiteraard nog wel genoeg troepen overhebben om vervolg aanvallen te doen, 5% overlevend is niet veel :p
 

DeletedUser516

Guest
sanderv11;n18018 zei:
Moet je uiteraard nog wel genoeg troepen overhebben om vervolg aanvallen te doen, 5% overlevend is niet veel :p

5 procent van 100 euro is niet veel maar 5% van 100.000 euro wil ik wel hebben ;) dus ja .... 5 % van van 1000 troepen is niet veel maar 5% van 20k troepen heb je toch nog we lgenoeg over voor een vervolg aanval .. niet dat iemand al 20 k aan troepen heeft maar goed is maar om aan te geven wanneer 5% genoeg kan zijn :p
 

DeletedUser602

Guest
Hahaha doe eens niet zo filosofisch op Koningsdag joh xD
5% is 5%. In een 1 tegen 1 gevecht is 5% overhouden weinig. Wordt het een 1 tegen 2 gevecht is 5% te weinig.
Stel ik heb 50% over in een 1 vs 2 gevecht, dan mol ik die 2e als nog ;)
 
Bovenaan