2e dorp

DeletedUser691

Guest
Ik ben zeer beniewd hoe het spel zich gaat ontwikkelen met 2 dorpen, Ik denk dat vooral de actievere spelers veel voordeel hebben omdat zij sneller het tweede dorp hebben.
Mijn tweede dorp heeft nu 19/50 punten. Ik moet nu 20 uur wachten voordat ik weer opdrachten kan doen.
 

DeletedUser602

Guest
Inmiddels heb ik de wachttijd van 18:28:30 alweer te pakken...
Benodigde punten: 19/50
 

DeletedUser

Guest
tardis;n16577 zei:
Ik ben zeer beniewd hoe het spel zich gaat ontwikkelen met 2 dorpen, Ik denk dat vooral de actievere spelers veel voordeel hebben omdat zij sneller het tweede dorp hebben.
Mijn tweede dorp heeft nu 19/50 punten. Ik moet nu 20 uur wachten voordat ik weer opdrachten kan doen.

same problem
 

DeletedUser761

Guest
je kan elke dag maximaal 10 opdrachten uitvoeren, dus na vijf dagen heb je jouw tweede dorp
 

DeletedUser602

Guest
Betekend dit dat spelers die pas vandaag zouden beginnen geen 'cooldown' hebben en gewoon kunnen doorbeulen tot 19/50 punten?
 

DeletedUser397

Guest
is nog niets mee gewonnen, want die zou na dag 3 gewoon gelijk met de rest komen
maar snap u punt, bv iemand die na dag 5 begint, of die dan op een paar uur tijd kan knallen naar een 2e dorp

echter denk ik niet dat het zo werkt, maar gewoon: vanaf startdag dat de teller begint te lopen met dan de eerst volgende ochtend om 06:00:00 afloop van elke 10e opdracht en dat de 9 nieuwe vrijkomen
 

DeletedUser602

Guest
Ik ben een aantal uur later begonnen dan splinter. Maar het blijkt dat onze wachttijd precies gelijk loopt op dit moment.
Spelers die later beginnen kunnen er hun voordeel mee behalen, de vraag is alleen of wij dit erg vinden of niet...
 

DeletedUser50

Guest
Nee, spelers die later beginnen, krijgen dezelfde opdrachten en kunnen dus niet in 1 dag alle opdrachten afronden.
 

DeletedUser602

Guest
Grey Worm Hoe is het dan mogelijk dat ik als speler een halve dag later begin dan de rest, toch gelijk loop met de spelers die meteen vanaf minuut al met hun 2e dorp zijn begonnen?
 

DeletedUser

Guest
Ik begon ook pas om 6 uur 's avonds ofzo. Je krijgt gewoon 10 "missies" per dag en als je die gedaan hebt op de eerste dag dan loop je niet achter.
 

DeletedUser602

Guest
Kennelijk was ik dan net op tijd.
Ik moet zeggen, de kosten zijn tot nu toe nog erg laag. Hier en daar eens 50 hout betalen ofzo...
 

DeletedUser

Guest
sanderv11;n16721 zei:
Kennelijk was ik dan net op tijd.
Ik moet zeggen, de kosten zijn tot nu toe nog erg laag. Hier en daar eens 50 hout betalen ofzo...

Je krijgt er meer grondstoffen en eenheden uit dan die je er in moet stoppen.
 

DeletedUser602

Guest
Klopt, je steekt er 50 in en krijgt 150 als beloning terug.
Ik heb inmiddels mijn wachttijd van 21 uur alweer te pakken...
 

DeletedUser397

Guest
never mind die habbekratsen aan GS, de troepen die ge krijgt kunt ge voor microfarmen nog beter gebruiken
scheelt hun productiekost en tijd maar leverd wel direct extra plunderinkomsten op :p
 

DeletedUser6

Guest
Het is niet dat je 21 uur o.i.d. moet wachten, je moet wachten tot de nachtelijke reset. En hoe ver jij voor die reset je laatste opdracht doet is het x- aantal uur dat je moet wachten.
 

DeletedUser

Guest
Wat me vooral interesseert is hoe het 2e dorp eruit zal zien vanaf het moment dat deze gereed is, en dus vanaf het moment dat de 50 punten zijn behaald. Is het dan een basisdorp net zoals je startdorp, of is het al deels uitgebouwd op basis van de opdrachten?
 

DeletedUser

Guest
Moneyconnect;n16730 zei:
Wat me vooral interesseert is hoe het 2e dorp eruit zal zien vanaf het moment dat deze gereed is, en dus vanaf het moment dat de 50 punten zijn behaald. Is het dan een basisdorp net zoals je startdorp, of is het al deels uitgebouwd op basis van de opdrachten?

Volgens mij zullen alle dorpen basis dorpen het zelfde uitgebouwd zijn als het een tweede dorp wordt. De vraag is alleen hoe ver is het uitgebouwd. Volgens mij is echt een standaard dorp met 33 punten.
 

DeletedUser516

Guest
mooiste zou zijn als het gelijk stond aan je huidige eerste dorp
 

DeletedUser397

Guest
bingokiller;n16740 zei:
mooiste zou zijn als het gelijk stond aan je huidige eerste dorp

Dit zou dan aan mijnen uitbouwers een enorme boost geven :p
Nee gok dan toch op ergens een ietwat beginnend uitgebouwd dorp, paar gs levels (5-10), kazerne gebruiksklaar voor speer en zwaard (lvl 3 dus), boerderij en opslag en par met wat nodig is
 
Bovenaan