2e dorp

DeletedUser602

Guest
Ik kan me vaag herinneren dat Inno bij de aankondiging in zo'n lang filmpje al heeft laten zien hoe je dorp eruit komt te zien.
 

DeletedUser397

Guest
sanderv11;n16758 zei:
Ik kan me vaag herinneren dat Inno bij de aankondiging in zo'n lang filmpje al heeft laten zien hoe je dorp eruit komt te zien.
idd
[video=youtube;JdlbJYA94aM]https://www.youtube.com/watch?v=JdlbJYA94aM[/video]
en komt neer op een 59 puntendorpje lijkt het, dus zoals verwacht, enkel basic gebouwen en wat gs levels xs
 

DeletedUser516

Guest
pff weet ik niet of ik dat dorp wel afmaak , moet ik nog eens over nadenken , zit ik met een 59 punten dorp in me maag :(
 

DeletedUser

Guest
bingokiller;n16776 zei:
pff weet ik niet of ik dat dorp wel afmaak , moet ik nog eens over nadenken , zit ik met een 59 punten dorp in me maag :(

Op zich een mooi GS lvl dorp van te maken? Weet anders ook niet goed wat ik er mee moet.
 

DeletedUser397

Guest
bingokiller;n16776 zei:
pff weet ik niet of ik dat dorp wel afmaak , moet ik nog eens over nadenken , zit ik met een 59 punten dorp in me maag :(
doet me op iets denken: hoe zit dat met goudmunten???
moeten we dan direct 3 munten slaan om dan pas een edel te kunnen maken? 1 munt voor de eerste + 2 munten voor de tweede quasi edel, die dan na dees gratis dorp valt?
 

DeletedUser516

Guest
Furyan666;n16780 zei:
doet me op iets denken: hoe zit dat met goudmunten???
moeten we dan direct 3 munten slaan om dan pas een edel te kunnen maken? 1 munt voor de eerste + 2 munten voor de tweede quasi edel, die dan na dees gratis dorp valt?

al jij dat eens effe uitvind :p
 

DeletedUser397

Guest
bingokiller;n16784 zei:
al jij dat eens effe uitvind :p
als het echt zo zou werken: ik dacht het niet hoor :p
dan skip ik mss wel dat dorpje en heb met slechts 1 munt en edel direct en ietwat degelijker dorp uitgebouwd eens het zover is
dus mss dat een Modje hier even navraag over kan doen en de feedback doorspelen? Relax misschien?
 

DeletedUser602

Guest
Had ik eigenlijk nog niet eens gedacht.
Ik mag hopen dat zij er wel aan hebben gedacht :D
Maar opzich, je 2e dorp heeft 5 dagen achterstand op je 1e dorp. Met dat 2e dorp heb je relatief gezien al een mega voorsprong wanneer je op beide dorpen een adelshoeve hebt met redelijke grondstofproductie.
 

DeletedUser

Guest
sanderv11;n16794 zei:
Had ik eigenlijk nog niet eens gedacht.
Ik mag hopen dat zij er wel aan hebben gedacht :D
Maar opzich, je 2e dorp heeft 5 dagen achterstand op je 1e dorp. Met dat 2e dorp heb je relatief gezien al een mega voorsprong wanneer je op beide dorpen een adelshoeve hebt met redelijke grondstofproductie.

Als je inderdaad niet inlevert op adelshoeve gebied en dus ineens meer goudmunten moet slaan in je 1e dorp om een aardig 2e dorp te edelen, dan is het nog zeker te overwegen. Dus antwoord van Relax maar even afwachten. Hopen dat hij duidelijkheid hierin kan geven.
 

DeletedUser

Guest
2de dorp wordt pas op maandag vrijgespeeld omdat de laatste opdracht het wachten is tot 6 uur 's ochtends hé.
 

DeletedUser6

Guest
Je krijgt na het voltooien van het 2e dorp 2 munten cadeau. 1 voor het dorp, en 1 om verder te werken naar je 2e edel. Hierdoor kost de eerste edelman die je produceert alsnog maar één munt. Zo ver was er al vooruit gedacht hoor ;)
 

DeletedUser397

Guest
Relax;n16837 zei:
Je krijgt na het voltooien van het 2e dorp 2 munten cadeau. 1 voor het dorp, en 1 om verder te werken naar je 2e edel. Hierdoor kost de eerste edelman die je produceert alsnog maar één munt. Zo ver was er al vooruit gedacht hoor ;)
Top :p dus valt er niets te verliezen bij dat gratis 2e dorp te aanvaarden
 

DeletedUser767

Guest
Dat maakt het toch wel weer een interessant tijd verdrijf... vooral het saaie begin ;-) :D
 

DeletedUser6

Guest
Je 2e edel kost dan wel 3 munten, maarja je hebt dan wel al een nieuw dorpje ofc.
 

DeletedUser397

Guest
Relax;n16846 zei:
Je 2e edel kost dan wel 3 munten, maarja je hebt dan wel al een nieuw dorpje ofc.
ja en doordat we de eerste 2 munten gratis krijgen is er dus maar 1 extra munt nodig om een edel te maken, net zoals het anders ook zou zijn
 

DeletedUser602

Guest
Prima opgelost, het wordt dus in ieder geval wel eerst goed ge-alpha-test door Inno zelf xD

Ik vind wel dat grafisch gezien het 2e dorp niet echt mooi is ofzo.
Aan het begin dan staat er al vrij snel één klein gebouwtje, om vervolgens na 2 dagen bouwen zo'n beetje niks erbij te krijgen om vandaag ineens een hoofdgebouw te hebben.
In de tekst staat dan: eerste verdieping en daarna tweede verdieping bouwen, maar grafisch is dit niet zichtbaar helaas.
 

DeletedUser6

Guest
sanderv11;n16861 zei:
Prima opgelost, het wordt dus in ieder geval wel eerst goed ge-alpha-test door Inno zelf xD

Ik vind wel dat grafisch gezien het 2e dorp niet echt mooi is ofzo.
Aan het begin dan staat er al vrij snel één klein gebouwtje, om vervolgens na 2 dagen bouwen zo'n beetje niks erbij te krijgen om vandaag ineens een hoofdgebouw te hebben.
In de tekst staat dan: eerste verdieping en daarna tweede verdieping bouwen, maar grafisch is dit niet zichtbaar helaas.

Jij had liever gezien dat men meer tijd besteedde aan het grafisch invullen van het 2e dorp ipv andere fixes etc. ? :p
 

DeletedUser

Guest
Relax;n16862 zei:
Jij had liever gezien dat men meer tijd besteedde aan het grafisch invullen van het 2e dorp ipv andere fixes etc. ? :p

Doe maar later, fix alles eerst xD
 

DeletedUser

Guest
Geheimzinnig;n16841 zei:
Dat maakt het toch wel weer een interessant tijd verdrijf... vooral het saaie begin ;-) :D

Als het dan echt te saai wordt, dan klik je toch een aantal keren op het gezicht van die schone jonkvrouw bij het 2e dorp. Moet je dan die bloed doorlopen ogen eens zien vlammen. Is het gelijk niet saai meer.......:p
 
Bovenaan