2e dorp

DeletedUser

Guest
Aangezien dit de eerste wereld is waar iedereen een 2de dorp krijgt ben ik wel benieuwd wie denkt dat dit grote veranderingen gaat brengen in de start tactiek van spelers en hoe dit het verloop van het spel kan gaan beinvloeden?
 

DeletedUser

Guest
Minder BB dorpen per provincie = BB edelaars worden minder snel sterker = Fair play spelers sterker = fair play wereld? en minder farm voor iedereen natuurlijk
 

DeletedUser

Guest
Heb nog niets als een 2e dorp opdrachten gekregen, heb op de beta wel ontdekt dat als je die vrouw te vaak "poket" ze boos wordt en rode ogen krijgt
 

DeletedUser

Guest
king-ceetje;n16478 zei:
Heb nog niets als een 2e dorp opdrachten gekregen, heb op de beta wel ontdekt dat als je die vrouw te vaak "poket" ze boos wordt en rode ogen krijgt

lol geniaal :'P
 

DeletedUser

Guest
nee ik heb het 2e dorp nog niet maar heb de opdracht al wel
 

DeletedUser

Guest
-splinter-;n16491 zei:
nee ik heb het 2e dorp nog niet maar heb de opdracht al wel



Bedoelde ook de opdracht hoor na een dag moet je rusten, dus ik bedoelde sowiezo de opdrachten
 

DeletedUser

Guest
king-ceetje;n16494 zei:
Bedoelde ook de opdracht hoor na een dag moet je rusten, dus ik bedoelde sowiezo de opdrachten

ooh hihi (zal ook wel knap zijn nu al dat dorp hebben terwijl je 13 uur moet wachten bij 1 opdr en de server is nog niet eens zo lang online)
 

DeletedUser

Guest
-splinter-;n16495 zei:
ooh hihi (zal ook wel knap zijn nu al dat dorp hebben terwijl je 13 uur moet wachten bij 1 opdr en de server is nog niet eens zo lang online)
Ja inderdaad of je moet een hacker zijn
 

DeletedUser

Guest
-splinter-;n16512 zei:
ja dan niet he

???????????????? ________________________????????????
Hoezo? ................./ @@@@@@@@@@@@\ .................
 
Bovenaan