Toppers en floppers

DeletedUser1935

Guest
Muhahahahaha, ben net een beest val de zwakke aan wanneer het kan :), en bs death je was bb dorpen aan het edelen vlak voor je ban, je weet dat mensen dat kunnen opzoeken :). Je noemt mij niet eens ff een dikke noob enzo, gemeen zeg je durft het anders wel achter me rug te zeggen hahaha.

vlak voor mijn ban heb ik captor of sin geedeld en ik weet dat mensen dat kunnen opzoeken knul , ze kunnen ook opzoeken dat je 3/4de van je dorpen geinternd hebt of van captor of sin hebt (die ik gecleard heb)

De enige reden waarom je mij met gevechtspunten inhaalt is omdat ik vrijwel geen weerstand krijg door de mensen die ik aanval
en al 20 dagen door EFC met rust word gelaten xd
bij de volgende aanvallenreeks op mij loop je weer ineens een paar miljoen achter
 

DeletedUser1202

Guest
bij de volgende aanvallenreeks op mij loop je weer ineens een paar miljoen achter
Denkje dat ik stil zit?

ze kunnen ook opzoeken dat je 3/4de van je dorpen geinternd hebt of van captor of sin hebt (die ik gecleard heb)

Wanneer heb ik gezegd dat het niet zo was? heb meer punten en heb meer aanval punten, met jouw logica ben ik dus beter dan jouw.

De enige reden waarom je mij met gevechtspunten inhaalt is omdat ik vrijwel geen weerstand krijg door de mensen die ik aanval
en al 20 dagen door EFC met rust word gelaten xd

Dus je doet al 20 dagen niets, en dan zeg je dat ik niets doe wahaha. al jouw dorpen zijn bb of gratis dorpjes.
vlak voor mijn ban heb ik captor of sin geedeld en ik weet dat mensen dat kunnen opzoeken knul

Knul? lol jij bent de persoon die zich als mammies boy gedraagt en over de rooie gaat als het niet naar je zin is wahahaha please.
 

DeletedUser1935

Guest
Denkje dat ik stil zit?

Ik heb een hele tijd verplicht stilgezeten omdat ik een goeie speler voor men deur heb die me het constant lastig maakte , en die speler is zeker niet ZinGir , ik had niet de luxe zoals jou om een hele speler te internen ;)

Wanneer heb ik gezegd dat het niet zo was? heb meer punten en heb meer aanval punten, met jouw logica ben ik dus beter dan jouw.

Je hebt meer aanvalspunten om 1 simpele reden , jij zit in EFC jij hebt 20% productie en 10% extra aanvalskracht , je hebt meer dorpen (door intern) maw is het jou heel makkelijk gemaakt , ik kom maar net pas terug op gang
Jij word niet aangevallen door spelers met 160 dorpen ;)
met 30-40 clears tegelijk , ik wel , dus ik heb minder tijd om off op te bouwen

Punten vechten niet btw , maar neem aan dat je dat wel weet


Dus je doet al 20 dagen niets, en dan zeg je dat ik niets doe wahaha. al jouw dorpen zijn bb of gratis dorpjes.

Al mijn dorpjes zijn gratis? dat kan je anders netjes gaan opzoeken hoor , laatste dorpen zijn allemaal van spelers

Knul? lol jij bent de persoon die zich als mammies boy gedraagt en over de rooie gaat als het niet naar je zin is wahahaha please.
En ga je weer beginnen over mijn moeder terwijl dat je al 10x is gezegd dat ze overleden is , toont aan hoe volwassen je bent ;)
 

DeletedUser1202

Guest
En ga je weer beginnen over mijn moeder terwijl dat je al 10x is gezegd dat ze overleden is , toont aan hoe volwassen je bent ;)

toont aan hoeveel je snapt, gaat niet om je moeder maar wat jij bent.
En de rest allemaal excuses om je incompetentie goed te praten
 

DeletedUser1935

Guest
toont aan hoeveel je snapt, gaat niet om je moeder maar wat jij bent.
En de rest allemaal excuses om je incompetentie goed te praten

Dan waarom betrek je telkens mijn moeder erbij?
De argumenten die ik post lijken mij wel accurate en correct te zijn als je er niet inhoudelijk op kan reageren

Maw je hebt niks meer te zeggen erop :)
dus deze discussie is voorbij?
 

DeletedUser1202

Guest
Dan waarom betrek je telkens mijn moeder erbij?
De argumenten die ik post lijken mij wel accurate en correct te zijn als je er niet inhoudelijk op kan reageren

Betrek niemand behalve jouw.

Nee is mij niet makkelijk gemaakt, b-d is een waardige tegenstander, paar dorpjes extra maakt het miss iets dragelijker. alles wat jij doet is de simpele dorpen pakken heb je zelf gezegd dus je tegen reactie
Al mijn dorpjes zijn gratis? dat kan je anders netjes gaan opzoeken hoor , laatste dorpen zijn allemaal van spelers
Bs want je zij zelf dat je bijna geen tegenstand heb.

er is geen discussie, je moet je gelijk hebben alleen dat kan niet dit keer. want bij sommige dingen durf je zelfs geen antwoord op te geven want je weet dat we gelijk hebben ;).

Als er 1 flopper is dan is het death zijn gedrag wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
Betrek niemand behalve jouw.

Nee is mij niet makkelijk gemaakt, b-d is een waardige tegenstander, paar dorpjes extra maakt het miss iets dragelijker. alles wat jij doet is de simpele dorpen pakken heb je zelf gezegd dus je tegen reactie
Al mijn dorpjes zijn gratis? dat kan je anders netjes gaan opzoeken hoor , laatste dorpen zijn allemaal van spelers
Bs want je zij zelf dat je bijna geen tegenstand heb.

er is geen discussie, je moet je gelijk hebben alleen dat kan niet dit keer. want bij sommige dingen durf je zelfs geen antwoord op te geven want je weet dat we gelijk hebben ;).

Als er 1 flopper is dan is het death zijn gedrag wel.

Ik krijg geen tegenstand omdat ik het gewoon slimmer speel als jou ;)
ik kan gewoon verder mijn clears en def blijven uitbouwen terwijl EFC spelers voor mij cleared die ik dan kan overnemen xd

Waarom zou ik mijn off verspillen als jullie het lekker voor mij doen lol

Ik kan gewoon verder gaan met in elk dorp troepen produceren en de dorpjes die ik overneem op te vullen op een dag tijd

tegen dan zijn er weer meer dorpjes die leegstaan voor me
Ik zie wel degelijk het woord mammie in je bericht , dus indirect betrek je wel iemand anders erbij clown
 

DeletedUser1202

Guest
Hey het wellus nietus spelletje is weer begonnen! Lachen!

@deathscythe96 & @zingir Goed bezig boys, komop nog meer modder :)


Lol jij snapt em ;).

Ik krijg geen tegenstand omdat ik het gewoon slimmer speel als jou ;)
ik kan gewoon verder mijn clears en def blijven uitbouwen terwijl EFC spelers voor mij cleared die ik dan kan overnemen xd

Waarom zou ik mijn off verspillen als jullie het lekker voor mij doen lol

Slimmer? je pakt de restjes op wat overblijft en noemt jezelf goed meer niet.

Ik kan gewoon verder gaan met in elk dorp troepen produceren en de dorpjes die ik overneem op te vullen op een dag tijd

*Claps* je doet wat iedereen doet goedzo.

Ik zie wel degelijk het woord mammie in je bericht , dus indirect betrek je wel iemand anders erbij clown

Hahahahahahahaha. en weer er om heen draaien he XD, wat komt er strx weer dreigen met een ban? :D
 

DeletedUser1935

Guest
Lol jij snapt em ;).



Slimmer? je pakt de restjes op wat overblijft en noemt jezelf goed meer niet.
De restjes ? dorpen met commanderij , boer 30 en AH noem ik geen restjes ;) Als jullie je clears op iemand anders doodlopen , en ik daarna dat dorpje gratis kan overpakken is dat idd slimmer ;)
Want dan doet mijn vijand het werk voor me + verliest zijn clears , terwijl ik gewoon de dorpen kan overnemen en weer verder kan met troepen produceren ;)



*Claps* je doet wat iedereen doet goedzo.
Dus degene die de dorps voor me cleart , en dus het werk voor me doet doet hetzelfde als ik , profiteren van de vijand zijn clearwerk? weird
in deze situatie doet deze persoon niet hetzelfde , vervolgens betekend dat dat niet iedereen hetzelfde doet




Hahahahahahahaha. en weer er om heen draaien he XD, wat komt er strx weer dreigen met een ban? :D
Wat ik daar zeg is een feit en draait om niks heen , gebruik je het woord mammie erin of niet? Ik hoef niet te dreigen met een ban als de mods dit ongepast vinden zullen zij zelf wel actie ondernemen ;)
Maar mss moet je eens vragen aan je zogenaamde vriend die mod is of er nog tickets zijn gestuurd door mij , dat kon jij toch ;)
 

DeletedUser1202

Guest
Wat ik daar zeg is een feit en draait om niks heen , gebruik je het woord mammie erin of niet? Ik hoef niet te dreigen met een ban als de mods dit ongepast vinden zullen zij zelf wel actie ondernemen ;)
Maar mss moet je eens vragen aan je zogenaamde vriend die mod is of er nog tickets zijn gestuurd door mij , dat kon jij toch ;)

LOL ik wist niet eens dat hij mod was tot 3/4 weken geleden XD in die tijd was je niet echt iets aan het doen behalve stoken en achter mensen hun rug leugentjes ophangen.
Ja de restjes pak je want zo vaak doe je dat niet je heb maar 29 ofzo. meeste daarvan zijn nog bb dorpen.

En jij heb je mammie nu al 3 keer als schild gebruikt en niet ik, gaf alleen aan wat ik van jouw gedrag vond.
 

DeletedUser1935

Guest
LOL ik wist niet eens dat hij mod was tot 3/4 weken geleden XD in die tijd was je niet echt iets aan het doen behalve stoken en achter mensen hun rug leugentjes ophangen.
Ja de restjes pak je want zo vaak doe je dat niet je heb maar 29 ofzo. meeste daarvan zijn nog bb dorpen.

En jij heb je mammie nu al 3 keer als schild gebruikt en niet ik, gaf alleen aan wat ik van jouw gedrag vond.

Uit welk deel van mijn gedrag leid jij dan af dat ik een moederskindje (het juiste woord) ben
En eigenlijk zit je daar al fout , meer als de helft van de dorpen die ik nu bezit zijn geen BB ;)

Vind het grappig dat jij erover ligt te bleiten terwijl ik pier niet constant hoor bleiten over wat ik doe , en hij is de speler die bij mij in de buurt ligt , ik ben het vaker oneens geweest met pier , maar het verschil tussen pier en veel leden van EFC is dat hij zich niet als een klein kindje gedraagt

Waarvoor nog eens
Pierlalaa ( aka Sandokans) Topspeler ;)
 

DeletedUser1517

Guest
Ah finally, die goeie oude tijden van het moddergooien zijn terug :) Hiervoor kom ik naar het forum!
 

DeletedUser1935

Guest
Ah finally, die goeie oude tijden van het moddergooien zijn terug :) Hiervoor kom ik naar het forum!

Is het echt moddergooien als de ene feiten opnoemt en de andere er niet inhoudelijk op reageert?
+ in men laatste bericht doe ik juist het tegenovergestelde
en dan zeggen dat je me niet zoekt op het forum ;) schattig

Je speelt niet eens op deze wereld , dus vraag me af wat je hier te zoeken hebt anders ;)
 

DeletedUser1202

Guest
Vind het grappig dat jij erover ligt te bleiten terwijl ik pier niet constant hoor bleiten over wat ik doe , en hij is de speler die bij mij in de buurt ligt , ik ben het vaker oneens geweest met pier , maar het verschil tussen pier en veel leden van EFC is dat hij zich niet als een klein kindje gedraagt

??? waarover? dat jij iedereen zwart loopt te maken achter hun rug omdat je het niet face to face wil doen? dat je bij alles en iedereen een grote mond heb? geef dan is een keer antwoord daarop kan je niet he. dacht ik al.

Ik noem jouw fouten op omdat je een grootsheid waanzin heb, je bent het beste van alles maar bewijs spreekt je tegen.
De rest van de mensen doen de moeite gewoon niet meer, ze vinden je het niet waard om tegen te praten.
Beetje geintjes en je flipt hem al, dat moet genoeg zeggen.

En weetje wat slim is? iemand die je niet kent een tegenstander uit laten schakelen die ik zelf nog niet aan kon, en dan die persoon die hielp half te edelen.

En voordat je weer een leuke reactie heb, nee ik heb eerst ff rond gekeken wie wat over jouw wist. binnen 2 dagen wist ik dat ik je voor me karretje kon spannen, inspelen op je ego en tada!
En dan nog zeggen dat wat was het 4 mensen zouden uit de stam gaan en met jouw mee gaan toch? wie dan? oh das waar niemand ging met je mee.
Toen zat je in EVC, co-op van wat 8/9 mensen? al hun def naar jouw, en dan stoer praten omdat ze 5/6/7 clears dood liepen en je dorp als nog afpakte. sterk hoor def van bijna 10 mensen naar jouw dorpen om 1 speler te stoppen wat niet eens lukte.

Je noemde ze vrienden, maar je heb ze gewoon gebruikt als oud vuil, ik doe het bij mensen die het verdienen, en zeker niet bij vrienden!
Sterker nog als 1 van hun echt een probleem zouden hebben zou ik alles naar hun sturen! maar dat zou jij nooit doen want meneer denkt dat hij god is.

Dus zeg het me maar hoe grappig ik ben, ik kan tenminste tegen een geintje.

Laatste bericht wat ik aan je vuil maak btw. blijft toch op het zelfde neer komen je draait in het rond om maar geen antwoord te geven op bepaalde dingen, en je zelf tegen spreken.
 

DeletedUser1517

Guest
Is het echt moddergooien als de ene feiten opnoemt en de andere er niet inhoudelijk op reageert?
+ in men laatste bericht doe ik juist het tegenovergestelde
en dan zeggen dat je me niet zoekt op het forum ;) schattig

Je speelt niet eens op deze wereld , dus vraag me af wat je hier te zoeken hebt anders ;)
En meteen zo aanvallend, love it! :hart
En dat terwijl ik deze keer nog zo neutraal ben en geen partij kies. Nee, ik zoek je niet op, maar ik kijk gewoon naar wie het forum vol schreeuwt en voorlopig ben jij dat :p Kusjes NLC xxx
 

DeletedUser1647

Guest
Hoe veel ik ook van een goed modder gevecht houd zal ik jullie toch graag willen verzoeken deze discussie te stoppen hier op het forum. Ik denk dat iedereen heeft kunnen zeggen wat die wou zeggen, maar het word nu te persoonlijk en zit geen draad meer in.
 
Bovenaan