Top / Flop spelers

DeletedUser

Guest
madmax is zeker een goede speler maar hij heeft 2 kanten.
Deffen kan hij zeer goed heb een lang conflict met hem gehad en hopenlijk spoedig weer.
Aanvallen daar in tegen kan hij beter door een ander laten doen het moment dat je 200 clears stuurt en dan nog geen dorpje kan edelen gaat er iets flink mis.

Dat doen er een aantal spelers in DTW ook hoor. 90 clears op een enkel dorpje door Bandana en Koning Ovaal, geen fakes of wat dan ook. Erg makkelijk om def te concentreren als je op die manier "aanvalt". Dit is een van de latere rapportjes. 3 weken aan clears opbouwen weg met minimale schade voor de verdedigende partij.
aca34df7d5563e3390c1dfc5015bc9d8.png
 

DeletedUser891

Guest
komt het van een speler die zelf geen kerk kan pakken bij de vijand en ervoor de dorpen van zijn stamgenoten pakt?
 

DeletedUser

Guest
10 uur lopen om op 50% aan te vallen? Nee dank je, dan pak ik het inderdaad slimmer aan!
 

DeletedUser1194

Guest
Ik denk dat Ahiko of ik in tijden geen barbarendorpen hebben geedeld. Enkel om een kerkdorpje ergens te kunnen bouwen. Jullie moeten zo'n acties maar anticiperen of snel ingrijpen. Niet na 2 dagen 90 clears sturen die nog eens van veel te ver kwamen.

Ditiseentest had me nog bijna met zijn sabotages, maar clears eens de kerk weg was heb ik helaas niet gezien.
 

DeletedUser891

Guest
Het noemt dichtedelen om te vermijden dat jullie geen barbaren( ^^ kerk ^^ ) meer kunnen pakken :)

Off topic: Stein heeft wat lessen nodig voor timen van de edels( 1-6 uur na de clears xD) , thithi kan ook wat leren volgens het treintje die zeven minuten na zijn veeg aankwam
 

DeletedUser1194

Guest
Omdat ik geen zin heb om tijd in timen te steken. Daarnaast kan je zien dat er tussen mijn edels ook tijd genoeg zat om def te plaatsen.
Ik ga pas timen als het echt nodig is, van 1 a 2 dorpjes mis te lopen, lig ik niet wakker van. Van de tijd die ik extra in het spel moet steken wel.

+ Waarom zou ik ook, als de rest van zijn dorpen wel zo makkelijk ging :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1194

Guest
Oh en btw, nog niet zo lang geleden.

b99e98f72153500ead0f436b8fb530f5.png

Ik heb het zelf ook wel gedaan, maar je hoeft anderen niet te beschuldigen of je medeleden te redden als je zelf een bb edelaartje bent.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Omdat ik geen zin heb om tijd in timen te steken. Daarnaast kan je zien dat er tussen mijn edels ook tijd genoeg zat om def te plaatsen.
Ik ga pas timen als het echt nodig is, van 1 a 2 dorpjes mis te lopen, lig ik niet wakker van. Van de tijd die ik extra in het spel moet steken wel.

+ Waarom zou ik ook, als de rest van zijn dorpen wel zo makkelijk ging :D
Ja, daar zit dan wel weer wat in.. :p
 

DeletedUser891

Guest
Oh en btw, nog niet zo lang geleden.

b99e98f72153500ead0f436b8fb530f5.png

Ik heb het zelf ook wel gedaan, maar je hoeft anderen niet te beschuldigen of je medeleden te redden als je zelf een bb edelaartje bent.

xD

dat was omdat de barbaaredelaars uit Alliance mijn farm dorpen (ook in mijn provincies btw) aan het edelen waren :)

Liever zelf pakken dan de kakkerlakken dorpen laten pakken in mijn provincies :D



"Waarom zou ik ook, als de rest van zijn dorpen wel zo makkelijk ging ""

Iedereen heeft wel gehad dat op een dag niemand van de co ops online is

Ik zie wel dat er mensen veel trots zijn dat ze wat hebben gepakt van een inactieve speler :)))
 

DeletedUser1194

Guest
Dus je bent gewoon ook een barbarenedelaar, de reden maakt niet uit. Jij weet ook niet waarom anderen een reden hebben tot het edelen van een barbarendorp. Je hoeft jezelf echt niet goed proberen te praten.

Als ze niet online waren, dan kan ik toch gewoon verder edelen en blijven denken dat ze niet online komen kijken.
http://nl.tw2stats.com/world/nl4/alliance/176/members
Volgens de stats was hij wel actief, en je kan toch niet van ons verwachten dat we hem eerst even gaan sturen om te vragen of hij wel actief genoeg is om hem te gaan aanvallen. Daarnast wil ik graag bandanapete feliciteren met het halen van 100k aan barbarendorpen edelen over de laatste 3 dagen. Verdient volgens mij wel echt een applaus.

Het noemt dichtedelen om te vermijden dat jullie geen barbaren( ^^ kerk ^^ ) meer kunnen pakken :)

b0102196cab02d60752f0d2f0c18e0d8.png

Dit was meer dan een maand voor de aanval of dit geldt nog steeds als dichtedelen om te vermijden dat we geen kerdorpjes MEER kunnen pakken nog voor we er zelfs hadden ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser855

Guest
Om het verhaal maar meteen compleet en juist te maken:
Bandanapete heeft mij vorig weekend de co-op gegeven. Hij was namelijk heel het weekend weg. Toen ik de co-op zag merkte ik dat er heel veel dorpen waren met 6-7k punten waar zelfs de gs niet was uitgebouwd. Als een gek heb ik al zijn dorpen mooi liggen uitbouwen (vandaar de groei tot aan de aanval). In realiteit had Bandana mij dinsdag verteld dat hij er aan denkt om te stoppen. Ik probeer hem te overtuigen om het niet te doen maar ik hoor er 2 dagen niks meer van. Toen kwam de aanval van jullie. Mooi getimed want er zat niet echt iemand op het account. De eerste 2 dagen van de aanval was ik er zelf ook niet. Na 2 dagen zullen jullie gemerkt hebben dat ik en een andere co-op geprobeerd hebben om te deffen en snipen. Wat sindsdien best goed gegaan is. Vooral Stijndenaer heeft niks meer levens teruggehad laatste dagen.

Het jammere aan deze aanval was dat het front met jullie redelijk gestackt was. De oostkant was volledig leeg door de nap met Tiempie. Helaas betekende deze nap ineens niks meer (door gebrek aan communicatie?) en werkt hij totaal gepakt langs de oost kant. Niet te verdedigen dus.

Dat bandanapete nu alle barbarendorpen in zijn cluster edelt is meer dan logisch. Jullie zijn namelijk in 4 provincies van hem gejumpt omdat hij geen barbarenedelaar is en dus mooi alle bb-dorpen liet staan. Dit willen wij nu voorkomen.
Het klopt dat hij in het verleden (vorige maand) ook een reeks barbarendorpen heeft geëdeld). Dit was net om te voorkomen wat nu gebeurd is, helaas heeft hij hier niet in doorgezet.

Ik heb inderdaad jouw dorp gesaboteerd Thethithi, maar ik lig daar niet in de buurt dus clears van mij kon je daar toch niet verwachten? Toen ik clears wou sturen met bandana had jij al een kapel (ik was in die tussenperiode niet aanwezig).

De clears die Koning Ovaal gestuurd heeft samen met bandana op de kerkdorp van Ahiko was een gok. Er stond bij het laatste rapport 20k van elk in. Helaas met jullie 100% snellere OS zat er in no time 15x meer in.

Nuja, in het algemeen hebben jullie nog geen 40 dorpen gepakt van ons. Werd wel eens tijd vermits wij het 10-voudige van jullie al gepakt hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser855

Guest
Oja Ahiko, als je zo mooi die afbeelding van je verwezenlijking wil tonen kan ik je ook dit tonen :)
99e4fdbc24898ba41fded7816f9d8077.png


Lijst gaat ook nog even door allemaal in de nachtbonus op gestackte dorpen ;)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Voor de mensen die geen zin hebben om de poppetjes bij de dorpsnamen op te zoeken even een legenda wat bij wie hoort svp.
 
Bovenaan