Info Wereldkaart Eremitage

DeletedUser1356

Guest
Toch lachen dat ADF blijkbaar haar eigen stamlevel niet omhoog kan doen en dus naar F-A moet om EoW bij te blijven ;)
 

DeletedUser

Guest
Vanuit F-A zijn er niet heel veel overgestapt naar ADF. Er blijven nog steeds mensen SAS trouw :p.
 

DeletedUser

Guest
Najah, Ez0 Kill is een goede speler. Stamkeuze heeft niets met ervarenheid te maken. Qua ligging snap ik het wel. Als hij ADF kiest, ligt hij dichterbij jullie front en meer kans op actie. Kiest hij jullie is er weinig kans op actie.
 

DeletedUser1212

Guest
Ach, als deze persoon zich wil verschuilen achter een ingame naampje moet deze persoon dat zelf weten. Hij vindt mijn speelstijl misschien noob, raar en niet zijn smaak. Dit is iets wat ik dan weer noob, raar en niet mijn smaak vind ;).
Maar goed smaken verschillen. De een heeft wel de ballen om altijd zijn ingame naampje te gebruiken, de ander heeft deze ballen niet.

Heb je gelijk in. Mijn in-game naam gebruik ik niet, klopt, dus als anderen dat noob, raar en niet zijn/haar smaak vindt, begrijp ik dat ook volledig, hier heb ik natuurlijk zelf voor gekozen. Een alias gebruiken doe ik omdat ik dat simpelweg geweldig vind, want eerlijk, dit forum zonder 'anonieme' personen zou toch ook een beetje saai zijn he haha :p
 

DeletedUser

Guest
Dit forum met anonieme personen is nou ook niet bepaald flitsend te noemen. Zijn maar weinig spelers echt actief op het forum.
 

DeletedUser1210

Guest
Zo, net wat deze wereld nodig had, wat actie! Maakt het voor de spelers in veilig gebied wellicht weer interessant.
map_nl_nl5_78d767f2baab474680e8597d411e5cee_14611951194092.png
 

DeletedUser

Guest
Kaartje klopt niet.
SAS heeft zich afgescheiden van de rest ;). SAS vecht nog steeds tegen ADF.
 

DeletedUser

Guest
TheMenace (SAS) valt ADF nog steeds aan. Dus ja ik geloof het wel ;).

Edit: En dat is ook nog de enige actieve speler in SAS.
 

DeletedUser1210

Guest
Heel laf. Als je bang bent dat eow je dorpen gaat pakken overstappen. Hoop dat je trots op je zelf bent
Heb jij wel goed naar het kaartje gekeken, vent? Wij 4 lagen zo diep in FA/ADF gebied dat EoW door de hele wereld zou moet trekken voor ze onze dorpen zouden kunnen pakken.

Wij 4 waren het niet eens met de ADF leiding, ze knuffelen graag, niet onze stijl. Mede hierdoor hebben we overstap gemaakt waardoor we nu volledig ingesloten zijn door FA/ADDF. Wij gaan liever vechtend ten onder dan knuffelend winnen. Weet niet hoe het met jou zit, maar dat is volgens mij niet laf. Ben of ik trots op mezelf ben? Zeker, we hebben niet voor de makkelijke weg gekozen.

Dus volgende keer even eerst verdiepen in de situatie wellicht voordat je met zulke onjuiste aannames komt aanwaaien.

TheMenace (SAS) valt ADF nog steeds aan. Dus ja ik geloof het wel ;).

Edit: En dat is ook nog de enige actieve speler in SAS.
Klopt, TheMenace is de enige. Ik had SAS even toegevoegd omdat de ADF leiding SAS als bondgenoot had toegevoegd, dus wij bevonden onszelf in een grijs/blauwe zee. Volgende kaartje krijgt SAS een eigen kleurtje :D
 

DeletedUser1154

Guest
Daarvoor hoef je echt niet gelijk eow te joinen hoor. Had je eigen stam gemaakt en gaan rellen dan. En een wereld open gooien dat hebben de oude F-A leden al gedaan zoals Red hell, Jah Fighter, Wolvenkaaz, Comeatmebrah en ook nog sniped van Farm
 

DeletedUser1210

Guest
Why not? EoW zag in ons een mooie kans om FA/ADF van beide kanten bezig te houden en wij hebben voordeel van de stamskills. Ik zie het probleem niet van deze win-winsituatie.
 

DeletedUser1154

Guest
Misschien van jou wel 001whitepro. Maar het was idd wel wachten op zulke personen die gelijk overstappen als ze een beetje druk voelen. Jammer dat je zo gelijk overloopt. Zal je in het dagelijks leven niet anders doen waarschijnlijk
 
Bovenaan