Info Wereldkaart Eremitage

DeletedUser1212

Guest
Ik hou van Underdogs.. Denk nog steeds dat ROF en FAC de wereld gaan overheersen :D
 

DeletedUser1055

Guest
Ach @RabbidRobin , Laat ze toch lekker lullen over de geschiedenis van de wereld :p
Is ook een deel over de wereldkaart, De achtergrond hoe deze tot stand is gekomen!
 

DeletedUser1210

Guest
Thanks for the map! FA en SAS mogen volgende weer wel dezelfde kleur haha
 

DeletedUser1210

Guest
[
2080cdeebe9a310c4312ef96b2bed4bf
 

DeletedUser

Guest
Hey hey, geen vertrouwen meer in je onderdanen xan?
Mijn 'onderdanen' die nog over zijn, zijn: WoehaWazza, TheMenace, the snakedoctor en Mountain Lord in SAS. En in F-A zitten nog FJSP, Ez0 Kill, Rema92, aap101, ditiseentest, joojojoo, tripaul2 en King Piet..

Ik weet dat er 5 sowieso stoppen, 3 twijfelen of ze nog doorgaan. Blijven er nog 4 'onderdanen' over. En ik denk niet dat 4 spelers een vuist kunnen maken tegen EOW en/of ADF.

Daarnaast hebben ADF en EOW de afspraak met elkaar dat zij elkaar pas aan gaan vallen als F-A/SAS is uitgeroeid, dus ja.
 

DeletedUser

Guest
Als EOW nu eindelijk eens ballen toont maken ze grote sprongen naar bijvoorbeeld mijn dorpen. Betekent wel dat ze zullen moeten vechten... EOW kan qua ligging zonder twijfel het meeste profiteren van de nieuwe BB's van de stoppende spelers.
 

DeletedUser

Guest
Mijn 'onderdanen' die nog over zijn, zijn: WoehaWazza, TheMenace, the snakedoctor en Mountain Lord in SAS. En in F-A zitten nog FJSP, Ez0 Kill, Rema92, aap101, ditiseentest, joojojoo, tripaul2 en King Piet..

Ik weet dat er 5 sowieso stoppen, 3 twijfelen of ze nog doorgaan. Blijven er nog 4 'onderdanen' over. En ik denk niet dat 4 spelers een vuist kunnen maken tegen EOW en/of ADF.

Daarnaast hebben ADF en EOW de afspraak met elkaar dat zij elkaar pas aan gaan vallen als F-A/SAS is uitgeroeid, dus ja.
Krijg net het volgende door:
Mountain Lord = barbaar
TheMenace = SAS
WoehaWazza = SAS
the snakedoctor = SAS
FJSP = stamloos
Ez0 Kill = gevlucht naar ADF
Rema92 = gevlucht naar ADF
aap101 = gevlucht naar ADF
ditiseentest = F-A
joojojoo = barbaar
tripaul2 = barbaar
King Piet.. = F-A

Sorry de informatie op TW2Tools is niet accuraat xD.
 

DeletedUser1212

Guest
Krijg net het volgende door:
Mountain Lord = barbaar
TheMenace = SAS
WoehaWazza = SAS
the snakedoctor = SAS
FJSP = stamloos
Ez0 Kill = gevlucht naar ADF
Rema92 = gevlucht naar ADF
aap101 = gevlucht naar ADF
ditiseentest = F-A
joojojoo = barbaar
tripaul2 = barbaar
King Piet.. = F-A

Sorry de informatie op TW2Tools is niet accuraat xD.

Volgens mij was jij één van eerste van SAS die gevlucht is, dacht ik niet? Vluchten naar ADF of vluchten naar barbaar.. Vind het één niet beter dan het andere..
 
Bovenaan