Info Wereldkaart Eremitage

DeletedUser50

Guest
Gegroet strijders!

Na wat rondvraag kwam ik erachter dat mensen het wel leuk zouden vinden wanneer er een kaart wordt bijgehouden van de werelden. Nu weet ik dat sommigen dat van jullie al doen. Toch leek het me leuk om hier een apart topic aan te wijden en hier maandelijks een nieuwe kaart van de top-10 te plaatsen. Of ik dit in de toekomst nog uit ga breiden met eventuele statistieken moet nog blijken, dat hangt natuurlijk ook van de animo af. Mochten jullie nog andere ideeën hebben om dit topic te verbeteren in de toekomst, sta ik daar zeker open voor!

Hieronder de lijst met kaarten:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1212

Guest
Kaartje van de grootste stammen:

3e14f849e080099bb1889442dc5e95cd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1212

Guest
Een mens maakt fouten. Een mens vergeet wel eens iets.

Kaart is al een tijdje geleden gemaakt, is wel een dynamische kaart though...
 

DeletedUser

Guest
nice, ik sta er ook op, met mn nieuwe stammetje,

ik zal sniped is vragen of die ook bij mij in wil, dan wordt de kaart nog meer zwart.
black is the new pink
 

DeletedUser

Guest
kaart is weg??
zijn weer een paar veranderingen geweest, ik was benieuwd...
 

DeletedUser1212

Guest
De kaart staat er nog wel.. Zal weer eens een nieuwe maken
 

DeletedUser1212

Guest
Statische kaart top 12:
map_nl_nl5_be141601f3bbf3b077e7c9f520e32d77_14490982424295.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
oh oh, groundus ook op t forum, en fume.

de TLR clan komt eraan.

hoest Groundus????
 

DeletedUser398

Guest
Goed hoor,
alleen ik denk dat we beter via PM kunnen verder kletsen als je daar behoefte aan hebt anders dwalen we te ver van het topic af

Zit niet vaak op het forum onder een naam lees het altijd wel door zoveel word er namelijk niet besproken

Ken je nog niet Makarani, alleen heb je ooit wel in beeld gehad toen je een stam overstap maakte

~ Groundus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Goed hoor,
alleen ik denk dat we beter via PM kunnen verder kletsen als je daar behoefte aan hebt anders dwalen we te ver van het topic af

Zit niet vaak op het forum onder een naam lees het altijd wel door zoveel word er namelijk niet besproken

Ken je nog niet Makarani, alleen heb je ooit wel in beeld gehad toen je een stam overstap maakte

~ Groundus

Oh oh, troubles in Paradise???
 
Bovenaan