Info Wereldkaart Eremitage

DeletedUser1154

Guest
Die zijn bij jou nog niet ingedaald blijkbaar want als je ballen had getoond had je gebleven en het gevecht aangegaan. En niet als een nsber overgestapt en dan doen of ze de wereld open gebroken hebben
 

DeletedUser1388

Guest
Het feit dat je er zo bovenop klapt komt omdat je ADF als mindere partij ziet, dit creert dat je mensen die naar EOW gaan, ziet als vluchtelingen en zwak.

Als je ADF als volwaardige partij had gezien had je de connectie met vluchteling niet gemaakt en had je kunnen zien waarom het niet laf is.

Er is er zover ik kan zien maar een die de moed heeft opgegeven en dat ben jij.
Ik verklaar je dan ook hierbij tot "Lafste speler van wereld5"

Mocht je het nu nog niet snappen moet ik helaas verwijzen naar het plaatje hieronder:

upload_2016-4-22_7-46-19.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1210

Guest
Kaartje klopt niet.
SAS heeft zich afgescheiden van de rest ;). SAS vecht nog steeds tegen ADF.
Nou de laatste nobele strijder TheMenace heeft zich ook bij 'Elite of the East' ofwel ADF. Blijkt mijn kaartje toch te kloppen after all :p
 

DeletedUser1095

Guest
map_nl_nl5_ab0a47129bc982221e7800472966f092_14638540775045.png


Top 3 kaartje dit keer rest is niet intresant meer.
 

DeletedUser854

Guest
Je zou toch zeggen dat deze wereld over niet heel lang uitgespeeld gaat zijn..
 

DeletedUser1135

Guest
Het wordt voor deze wereld gewoon eens tijd dat er een endgame komt.
Man, endgame of niet.
Het wordt uiteindelijk gewoon bepaald door 'wie heeft de minste inactieven in zijn stam zitten'. Niks meer, niks minder.
 

DeletedUser

Guest
Als de endgame komt dan heeft iedereen weer een reden om te vechten. De veilige zones moeten dan ook helpen en daardoor meer actie.
 

DeletedUser

Guest
Man, endgame of niet.
Het wordt uiteindelijk gewoon bepaald door 'wie heeft de minste inactieven in zijn stam zitten'. Niks meer, niks minder.

als iedereen nu gewoon de ballen had, om enkel nog op zn eigen account actief te spelen, dan kun je zien wie de beste is van deze wereld.

met hoeveel echt actieven zijn we nog op deze wereld?? iemand een idee, ik gok op zon 150 bespeelde accounts, waarvan sommige grotere jongens, er wel 2 3 coops op nahouden, en dat zijn dan ook flinke accounts.

dus, met hoeveel originele accounts spelen we nu nog

75 tot 100?
wil je kans maken, om wat te doen, moet je ook nog eens in EOE of EOW zitten, anders ga je op je bek met de stamskills.

kortom, alle stammen opheffen, en ieder voor zich
 
Bovenaan