Info Wereldkaart Bastille

DeletedUser31

Guest
Tenminste nog een wereld met een mooi aantal spelers, ben benieuwd hoe het hier nog zit met de activiteit na al die jaren :) Als M geen BG's of NAPS heeft, gaan die het (nog) lastig krijgen
STS & KWR tegen -M-. Is al 2 jaar zo hetzelfde :p Dus lastig hebben we het altijd al haha. Deze wereld heeft nog wel een jaartje of 54 nodig met dit tempo
 

DeletedUser1517

Guest
STS & KWR tegen -M-. Is al 2 jaar zo hetzelfde :p Dus lastig hebben we het altijd al haha. Deze wereld heeft nog wel een jaartje of 54 nodig met dit tempo
Dan doet -M- het helemaal niet slecht, dat verdiend op zijn minst 10 respectpunten :p Nee, maar echt chapeau!!
 

Peeters

Ervaren Lid
Bastille op dit moment:
baa6b94b104c37b7f5d7c0c6418f754c



zie dat af .... al die dorpjes :p das nog eens een wereld :p ...

wie heeft trouwens al die bb s geedeld :eek:
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Uiteindelijk zie je op elke wereld dat fanatieke interners/bb-edelaars hoog eindigen, als ze de mazzel hebben niet bij een vijand in de buurt te zitten.
 

DeletedUser31

Guest
Samson is voornamelijk groot geworden door internen, of hij ook een bb-edelaar is weet ik niet.

@NLC132 thank. :)

Hier de Gevechtspunten van Bastille ;) Zegt genoeg lijkt me? ^^
v7ms9UGKRhin2CdmdSx0OA.png

Dubbel zoveel ODA als KWR en STS bij elkaar.
Kijken we naar defensieve punten ODD, hebben we 3 keer zoveel gevechtpunten als KWR en STS bij elkaar...

En dat terwijl zij ook nog eens 3 keer zoveel mensen hebben bij elkaar
 

DeletedUser503

Guest
Ik ben zelf geinterned door spelers van -M- toen ik 18 dorpjes had xP wie speelt er eigenlijk nog allemaal? Ik weet nog dat ik en sango ongeveer even snel groeiden in het beginne (van 2 naar 18 dorpjes)
 

DeletedUser31

Guest
Ik ben zelf geinterned door spelers van -M- toen ik 18 dorpjes had xP wie speelt er eigenlijk nog allemaal? Ik weet nog dat ik en sango ongeveer even snel groeiden in het beginne (van 2 naar 18 dorpjes)
Klopt, dat kan ik mij nog herinneren. Is alweer zo lang geleden haha
Moet je even op TW tools kijken :)
 

DeletedUser670

Guest
De ODA zegt genoeg. Bij KWR en STS zitten maar een paar aanvallende spelers. Bij M zitten veel meer aanvallende spelers. Op de 1 of andere manier lukt het M toch niet om de wereld te domineren
 

DeletedUser31

Guest
De ODA zegt genoeg. Bij KWR en STS zitten maar een paar aanvallende spelers. Bij M zitten veel meer aanvallende spelers. Op de 1 of andere manier lukt het M toch niet om de wereld te domineren
Daar moet ik je gelijk in geven. Maar ik denk dat je ook begrijpt dat de ligging van -M- en het aantal minder spelers daar de reden van is :)
 

DeletedUser670

Guest
M wordt nu langzaam ingesloten, maar dat is niet altijd zo geweest.
 

DeletedUser31

Guest
q7Zpvh1.png

Niet altijd nee haha maar wel al zo'n twee jaar zoals je hier kunt zien. :p Toen lagen we al tussen B.L, STS en KWR in.
 

DeletedUser1836

Guest
Wel vreemd dat spelers van -M- binnen support actief zijn. en dat bij hun wel geaccepteerd wordt dat hun met progje mogen werken.
 

DeletedUser31

Guest
Haha lol

Namen?? :)

[Edit]
En toen was het stil
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan