Info Wereldkaart Bastille

DeletedUser50

Guest
Gegroet strijders!

Na wat rondvraag kwam ik erachter dat mensen het wel leuk zouden vinden wanneer er een kaart wordt bijgehouden van de werelden. Nu weet ik dat sommigen dat van jullie al doen. Toch leek het me leuk om hier een apart topic aan te wijden en hier maandelijks een nieuwe kaart van de top-10 te plaatsen. Of ik dit in de toekomst nog uit ga breiden met eventuele statistieken moet nog blijken, dat hangt natuurlijk ook van de animo af. Mochten jullie nog andere ideeën hebben om dit topic te verbeteren in de toekomst, sta ik daar zeker open voor!

Hieronder de lijst met kaarten:
22-01-2015
13-02-2015
15-03-2015
07-04-2015
08-06-2015
14-06-2015
04-07-2015
17-07-2015
12-08-2015
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50

Guest
Klopt, ik hoop ook dat hij dat wil blijven doen voor deze wereld. Zijn kaarten zijn toch net wat spectaculairder dan die van mij :)
 

DeletedUser50

Guest
Ook een nieuwe kaart van mijn kant, te vinden in de gewijzigde openingspost.

De top-10 bestaat deze maand uit dezelfde 10 stammen als vorige maand. Echter zijn er wel wat veranderingen in de volgorde. FEW lijkt wat klappen te hebben gehad (+10mln ODD) en moest van plaats ruilen met CDP. Hierdoor komt CDP nu 2e te staan en schuift FEW door naar plek nummer 3. Qua aantal punten komt de top-3 nu wel dichter bij elkaar te liggen dan voorheen. Toch wist FEW ook wat klappen uit te delen waardoor hun ODA met 17mln steeg. Helaas werden ze ook hierin verslagen door CDP, dat een stijging van 18mln in ODA had.
Oh ja: RDF wist ondanks een daling van 9 leden nog knap hun 10e plaats te behouden. Ze hebben nu nog maar 118 leden.

Klik hier of kijk in de openingspost voor de nieuwe kaart.
 

DeletedUser973

Guest
ik vind het jammer dat jullie alleen de top 10 doen aangezien mijn stam er net buiten licht
 

DeletedUser31

Guest
Hierbij de nieuwe kaart van Bastille!

ADbXmrI.png
 

DeletedUser620

Guest
De speler in dat zwarte eilandje rechtsboven speelt solo? :p
CDP is wat uit elkaar aan het vallen en Lord Fj heeft besloten uit CDP te stappen en een eigen stam met sportfreakie te beginnen... Maar of ze daar nu heel positief in staan, de stamnaam is namelijk 'A Good Tribe to Die Hard".
 

DeletedUser1249

Guest
Enig idee wanneer de nieuwe kaart online komt, Ben eens benieuwd. er is de laatste maand toch veel beweging geweest
 
Bovenaan