Info Wereldkaart Bastille

DeletedUser31

Guest
Haha @Yuhlin , dat jij daar over durft te beginnen terwijl je weet dat -M- nog altijd indirect de nr 1 is van Bastille :D
 

DeletedUser31

Guest
47b859187024ef64a7a2deeae6ee34b8
 

DeletedUser167

Guest
Haha ja. Al dat rode zijn werkelijk ook nog eens allemaal Bondgenoten van elkaar... Ik vindt het behoorlijk knap hoe -M- dit doet :D
 

DeletedUser693

Guest
Ik blijf de wijze van redeneren van mensen van -M- toch altijd mooi vinden.
Ooit was -M- veruit de grootste met de grootste bondgenoten en dergelijke. Jullie hadden zoongeveer de helft van deze wereld in handen en er waren meer kampen.
Toen kwam KWR wij hebben stammen samengebracht zijn samen gaan werken en hebben de macht van -M- gebroken.
We zijn nog niet met alles bondgenoot maar ja we hebben 2 grote bondgenoten die ooit niet zo groot waren en die zich in deze wereld hebben bewezen.

En is het dan zo knap hoe M het doet? nee dat is het niet, jullie verliezen nog steeds terein en zullen blijven verliezen. -M- is niet meer de nummer 1 ook niet indirect. Ooit hadden jullie ook meer leden als dat wij hadden hebben wij toen ooit geroepen jullie hebben zoveel leden dus het is geen vergelijken. Nee dat deden andere stammen die we nu niet meer kennen.

De kaartjes en het aantal dorpen maken nog altijd wie het grootste is dat hebben jullie ook altijd gevonden dus nu niet zo doen nu jullie een kleinere speler zijn geworden wiens inbreng steeds minder word.
 

DeletedUser167

Guest
Toen kwam KWR wij hebben stammen samengebracht zijn samen gaan werken en hebben de macht van -M- gebroken.
We zijn nog niet met alles bondgenoot maar ja we hebben 2 grote bondgenoten die ooit niet zo groot waren en die zich in deze wereld hebben bewezen.

Lol... Er blijven geen andere normale stammen over buiten deze andere 2 grote stammen. Toevallig is CSU dan nog de grootste van de andere en laat dat nu ook toevallig een BG van jullie zijn :3 Daarbij geef je zelf toe dat de kracht van KWR gebaseerd is op bondgenoten en rekrutering, terwijl bij ons toevallig vrijwel alle leden al vanaf het begin van deze wereld verbonden zijn aan -M- ;)
We gaan het zien Sindict wie er aan het langste eind trekt ;)
 

DeletedUser633

Guest
Lol... Er blijven geen andere normale stammen over buiten deze andere 2 grote stammen. Toevallig is CSU dan nog de grootste van de andere en laat dat nu ook toevallig een BG van jullie zijn :3 Daarbij geef je zelf toe dat de kracht van KWR gebaseerd is op bondgenoten en rekrutering, terwijl bij ons toevallig vrijwel alle leden al vanaf het begin van deze wereld verbonden zijn aan -M- ;)
We gaan het zien Sindict wie er aan het langste eind trekt ;)
Jullie zijn toch ook op een gegeven moment gefuseerd?
 

DeletedUser664

Guest
Wij zijn in het begin inderdaad gefuseerd maar hebben altijd minimaal 3 vijanden gehouden. Jullie zijn gefuseerd en hebben tot dusver iedereen als BG genomen. We hadden toen der tijd een aantal stammen.

- FEW
- BoS
- -M-
- CDP
- B.L
- I2C
- EMP
- STS
- WKS
- RoR

* -M- is samen gegaan met I2C (in een veel vroeger stadium ook nog met Crusade)
* FEW (ook al gefuseerd met RaB eerder) en WKS zijn samen gegaan.
* STS en RoR zijn een soort van samen gegaan door de val van RoR.
* B.L was gefuseerd met een stam die nog verder richting het centrum lag, maar dat was ook al redelijk vroeg en ben de naam van die stam kwijt. SOF was het geloof ik, niet zeker.

Vervolgens hielden we dit over;
- FEW + WKS = KWR
- BoS
- -M- + I2C = -M-
- CDP
- B.L
- EMP
- STS + RoR = STS

* Uiteindelijk viel CDP ook door inactiviteit. 1 speler ging naar -M-, de rest werd verdeeld over KWR en B.L.
* BoS viel helaas ook, geen idee hoezo, maakt me ook vrij weinig uit maar die gingen allemaal naar KWR.
* EMP was al langer stervende en hiervan zijn enkele leden naar -M- en -D- (MB stam van -M-) gegaan.

Nu hebben we dit over;
- KWR
- -M-
- B.L
- STS

In al die tijd, heeft -M- enkel een BG gehad met EMP, no offence, maar de zwakste stam die weinig deed.
KWR heeft in die hele tijd een BG of NAP gehad met BoS, CDP, B.L en STS.

Ze hebben dus nooit vijanden gehad aangezien ze met iedereen vriendjes waren om ze uiteindelijk in de stam op te nemen. De enige stam waar ze met z'n allen op gingen was -M- omdat ze het alleen niet konden. Logisch dus ook dat -M- uiteindelijk zou vallen, we hebben goede spelers, maar die houden het ook niet vol tegen drievoud. Wij hebben ook interns, zoals de andere stammen. Enkel hebben wij ruim 100 mensen minder om deze te internen. Alle andere stammen hebben een klein front omdat ze enkel elkaar knuffelen, -M- heeft een 360 graden front.

Dus @Yuhlin en @Sindict jullie zijn enkel ''groot'' geworden door fuseren en het zijn van vriendjes met iedere andere stam behalve -M-.

Daarnaast wil ik nog even aanhalen dat jij, @Sindict , echt absoluut geen recht van spreken hebt wanneer het over goede spelers of goede stammen gaat. In de tijd dat WKS nog bestond, hadden jullie front met FEW, BoS, I2C en -M-. Jullie hadden een BG met FEW, NAP met BoS en toen -M- en I2C jullie aanbood een NAP te sluiten om gezamenlijk FEW aan te vallen, accepteerde jullie dit. Gewoon zodat jullie met iedereen vriendjes waren en het rustig konden uitzitten. Dan denken mensen natuurlijk, ah dan kunnen ze hun interns opruimen. Nou nee, die hadden ze helemaal niet. Ze waren gewoon een standaard stam die niet durfde de oorlog in te gaan maar nu wel grootheidswaanzin hebben wanneer ze eerste staan door knuffelen. Vandaar waarschijnlijk ook die geweldige ODA van de leiding van oud WKS, @danny dc en @Sindict ! Beide ruim boven de 4m punten maar raken de 7m ODA niet eens aan.

Amen
 

DeletedUser633

Guest
Dus M4rty moet niet zeggen dat vrijwel alle leden vanaf het begin bij jullie zijn als je 2x ben gefuseerd.

Maar voor KWR kon -M- al niet grond veroveren in het westen.
 

DeletedUser167

Guest
Dus M4rty moet niet zeggen dat vrijwel alle leden vanaf het begin bij jullie zijn als je 2x ben gefuseerd.

Maar voor KWR kon -M- al niet grond veroveren in het westen.
Lol... Ik vind je een beste kerel Yuhlin maar deze opmerking slaat echt nergens op :p
Tuurlijk zijn niet al onze leden de leden die vanaf het begin in -M- zaten.. Het gaat erom dat wij binnen de stam nog steeds een oude kern hebben die al vanaf de start in -M-/CRU zaten. Ook is er binnen onze stam nooit veel veranderd op het gebied van leidinggevende, hebben we nooit oorlogen uit de weg gelopen, zijn we altijd redelijk geweest tegen vriend en vijand en strijden wij nu nog steeds voor hetgeen waar we al vanaf November 2014 voor strijden...
Het enige waar jullie sterk uit geworden zijn is niet het opleiden van spelers en het sterk maken van de eigen stam van binnenuit, nee jullie hebben enkel de hele wereld bij elkaar geïmporteerd waardoor jullie nu een hevige overhand hebben en dat is niet heel gek ook met 150 tegen 50...

Tevens moet ik @Slepzz een compliment geven voor zijn bericht want de keiharde feiten worden goed naar voren gebracht :)
 

DeletedUser664

Guest
Dus M4rty moet niet zeggen dat vrijwel alle leden vanaf het begin bij jullie zijn als je 2x ben gefuseerd.

Maar voor KWR kon -M- al niet grond veroveren in het westen.

Geen woorden verdraaien. Hij zei vanaf het begin aan ons verbonden zijn. Niet dat ze vanaf het begin bij ons zijn.
 

DeletedUser633

Guest
@M4rty Je zegt het wel heel makkelijk hoor. Ik kan niet spreken over andere kanten van jullie front, maar aan de kant waar wij zitten is het toch altijd wel gelijk geweest. Qua aantal spelers en qua punten. Maar als ik al mijn rapporten kan kijken en dan kan zien hoeveel aanvallen er binnen zijn gekomen en weg zijn gestuurd dan is het toch wel eenrichtingsverkeer. En ik ben niet de enige.

Dus je kan zeggen dat wij de overhand hebben met veel leden, maar is dat een excuus voor mij of voor jou zelf? Dat is hetzelfde als dat Ajax nu gaat zeggen 'we hebben er alles aan gedaan' haha

Nog gefeliciteerd M4rty! Feestje aan t bouwen?
 

DeletedUser167

Guest
Yuhlin... Volgens mij zijn wij degene die te kampen hebben met veel gestopte spelers... En dan heb ik het niet over spelers die stoppen en meehelpen met het internen, nee met mensen waar je nooit meer iets van hoor.
En je weet zelf heel goed wat er speelt en vinden het nog altijd erg jammer dat juist tegenover iemand die zoiets meemaakt er zo wordt opgetreden. Nee, niets doen van jullie kant is geen optie. Dat begrijp ik prima. Maar zeg dan niet dat het eenrichtingsverkeer is want dat is iets waar wij in dit geval dan beide niets aan kunnen doen.

En ja, feest heb ik zeker gevierd ;) Jij ook denk? ^^
 
Bovenaan