Info Wereldkaart Bastille

DeletedUser633

Guest
Ja dat weet ik zeker heel goed. Maar denk niet dat jullie anders hadden gehandeld.
Maargoed, PSV de gekste, Feyenoord de beste haha..
 

DeletedUser138

Guest
Wij zijn in het begin inderdaad gefuseerd maar hebben altijd minimaal 3 vijanden gehouden. Jullie zijn gefuseerd en hebben tot dusver iedereen als BG genomen. We hadden toen der tijd een aantal stammen.

- FEW
- BoS
- -M-
- CDP
- B.L
- I2C
- EMP
- STS
- WKS
- RoR

* -M- is samen gegaan met I2C (in een veel vroeger stadium ook nog met Crusade)
* FEW (ook al gefuseerd met RaB eerder) en WKS zijn samen gegaan.
* STS en RoR zijn een soort van samen gegaan door de val van RoR.
* B.L was gefuseerd met een stam die nog verder richting het centrum lag, maar dat was ook al redelijk vroeg en ben de naam van die stam kwijt. SOF was het geloof ik, niet zeker.

Vervolgens hielden we dit over;
- FEW + WKS = KWR
- BoS
- -M- + I2C = -M-
- CDP
- B.L
- EMP
- STS + RoR = STS

* Uiteindelijk viel CDP ook door inactiviteit. 1 speler ging naar -M-, de rest werd verdeeld over KWR en B.L.
* BoS viel helaas ook, geen idee hoezo, maakt me ook vrij weinig uit maar die gingen allemaal naar KWR.
* EMP was al langer stervende en hiervan zijn enkele leden naar -M- en -D- (MB stam van -M-) gegaan.

Nu hebben we dit over;
- KWR
- -M-
- B.L
- STS

In al die tijd, heeft -M- enkel een BG gehad met EMP, no offence, maar de zwakste stam die weinig deed.
KWR heeft in die hele tijd een BG of NAP gehad met BoS, CDP, B.L en STS.

Ze hebben dus nooit vijanden gehad aangezien ze met iedereen vriendjes waren om ze uiteindelijk in de stam op te nemen. De enige stam waar ze met z'n allen op gingen was -M- omdat ze het alleen niet konden. Logisch dus ook dat -M- uiteindelijk zou vallen, we hebben goede spelers, maar die houden het ook niet vol tegen drievoud. Wij hebben ook interns, zoals de andere stammen. Enkel hebben wij ruim 100 mensen minder om deze te internen. Alle andere stammen hebben een klein front omdat ze enkel elkaar knuffelen, -M- heeft een 360 graden front.

Dus @Yuhlin en @Sindict jullie zijn enkel ''groot'' geworden door fuseren en het zijn van vriendjes met iedere andere stam behalve -M-.

Daarnaast wil ik nog even aanhalen dat jij, @Sindict , echt absoluut geen recht van spreken hebt wanneer het over goede spelers of goede stammen gaat. In de tijd dat WKS nog bestond, hadden jullie front met FEW, BoS, I2C en -M-. Jullie hadden een BG met FEW, NAP met BoS en toen -M- en I2C jullie aanbood een NAP te sluiten om gezamenlijk FEW aan te vallen, accepteerde jullie dit. Gewoon zodat jullie met iedereen vriendjes waren en het rustig konden uitzitten. Dan denken mensen natuurlijk, ah dan kunnen ze hun interns opruimen. Nou nee, die hadden ze helemaal niet. Ze waren gewoon een standaard stam die niet durfde de oorlog in te gaan maar nu wel grootheidswaanzin hebben wanneer ze eerste staan door knuffelen. Vandaar waarschijnlijk ook die geweldige ODA van de leiding van oud WKS, @danny dc en @Sindict ! Beide ruim boven de 4m punten maar raken de 7m ODA niet eens aan.

Amen

Slepzz , waar staat de fusie van Decennium met jullie ? of noem je de overkomst van 15 leden geen fusie enkel de inactieve blijven over in - D - .
ook wil ik je er even op wijzen dat je de totale OD moet nemen en delen door het aantal punten , zo krijg je al een veel duidelijker beeld van de situatie of telt de verdediging niet meer ?

Amen en uit ........
 

DeletedUser813

Guest
Ook even over RoR, deze leden (dit waren er maar een paar) zijn naar FEW gegaan en niet naar STS. De rest is gestopt of overgenomen door oud RoR leden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser664

Guest
Slepzz , waar staat de fusie van Decennium met jullie ? of noem je de overkomst van 15 leden geen fusie enkel de inactieve blijven over in - D - .
ook wil ik je er even op wijzen dat je de totale OD moet nemen en delen door het aantal punten , zo krijg je al een veel duidelijker beeld van de situatie of telt de verdediging niet meer ?

Amen en uit ........

Jeetje, zie dit net pas. Dat is inderdaad een fusie. Ook al zullen we binnen no time weer onder jullie ledenaantal zitten verwacht ik zo.

Daarnaast hoort verdedigen zeker bij het spel, maar bij ODD ben je afhankelijk van de tegenstander. Daar heb je zelf helemaal niks op in te brengen. Wanneer we praten over ODA, heb je daar zeker zelf iets op in te brengen. Dat laat zien wat voor soort speler je bent.

Wanneer we kijken naar de ODA-top, komt KWR pas kijken op plek 6 & 7. Dit volgt zich uiteindelijk pas weer op met plek 13. Tussen plek 1 en 13, heeft Millennium 8 mensen zitten. Ik denk dat dat toch wel genoeg zegt, niet? Zeker wanneer we het op plek 13 over een ODA van enkel 26m hebben. Hieruit kunnen we denk ik wel concluderen wie de stam is die initiatief neemt, aanvalt, niet lui achterover zit te internen, vriendjes is met alles wat los en vast zit en het argument ''verdedigen hoort er ook bij'' gebruikt om hun slechte ODA te verbergen.
 

DeletedUser167

Guest
Misschien in het gebied waar jij zit. Niet waar ik zit @Slepzz
Haha, dat heeft 0,0% te maken met jullie insteek xD Puur omdat hier per toeval het halve front zomaar verdwenen was en we de hele bende moesten opruimen... Gelukkig is dat weer achter de rug en weet je heel goed dat het nu al niet meer zo makkelijk gaat als eerst ;)
 

DeletedUser633

Guest
Haha, dat heeft 0,0% te maken met jullie insteek xD Puur omdat hier per toeval het halve front zomaar verdwenen was en we de hele bende moesten opruimen... Gelukkig is dat weer achter de rug en weet je heel goed dat het nu al niet meer zo makkelijk gaat als eerst ;)

Hou toch op man. Het gaat nog makkelijker dan eerst..
 

DeletedUser31

Guest
Nieuwe kaart Bastille
26-06-2016

7be02b527df141d6805fa7d6068aa339.png
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Vind het een erg ruimtelijk en open design, laat veel denkruimte over :p. Edit: bij mij was de post eerst leeg, nu ik het resultaat zie: AMAZING
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan