Verslagen Tegenstanders

DeletedUser602

Guest
Kijk naar C.Rusher, die heeft genoeg ODA liggen xD
Ik zie het erg veel voorkomen, dat over het algemeen kleinere spelers met weinig troepen als eerste eruit worden gepakt om over te nemen. Hierdoor krijg je weinig ODA. Af en toe komt er een iets grotere spelers langs, iets meer ODA, maar veel meer verliezen.
Ik heb het nu ook al tot 2 keer toe gehad, dat ik hierdoor al mijn dorpen geen OFF troepen meer heb, waardoor mijn ODA lijn gaat stagneren en er weer langer gewacht moet worden :(
 

DeletedUser816

Guest
Iets zegt me dat die ODA van je weer een mooie boost heeft gekregen :p
 

DeletedUser602

Guest
Iets zegt mij dat jij daar helemaal gelijk in hebt. Lang leve de barbarenedelaars van deze wereld de grond in stampen :)
 

DeletedUser

Guest
Wat me opviel.
Is er geen boerderij limiet?
Kan je je dorp lekker vol stacken en zo alles blocken wat er maar gestuurd wordt?

Staat niks van in de wiki bij gebouwen.
 

DeletedUser

Guest
Dat wordt nog leuk dan iets verder op in het spel als we allemaal zo rond de 50 dorpen zitten en dus voldoende OS in de stammen zit.
Kan niemand meer een dorp overnemen.
 

DeletedUser602

Guest
Waar een wil is, is een weg. Elke dorp dat OS ontvangt, betekend toch echt dat er ergens anders weer lege dorpen staan :)
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk Sander, alleen zijn die dorpen dan leeg aan de andere kant van het slachtveld.
Tegen de tijd dat jij als aanvaller die dorpen gevonden hebt ben je al lang je vegen kwijt.

Ik vind dit maar niks zo.
Dat je gewoon dus paar honderd K in een dorp kan stacken.
 

DeletedUser602

Guest
Gast, dit is in bijna alle werelden voor TW1 ook zo geweest. Wees blij dat er geen legerkampen zijn, dat werd ook al niet gewaardeerd in TW1. Heb daar met miljoenen accounts gevochten en dan moest je ook gewoon 30 clears op 1 dorp knallen...
 

DeletedUser816

Guest
wel laat ik reageren met een kort maar mooi stukje profieltekst van C.Rusher

''Waar een wil is, is een veeg''
 

DeletedUser602

Guest
En af en toe ben ik een beetje blind, dus als je naast me ligt, kun je wel eens een X-aantal clears op je dak krijgen, al is het maar met 100lc per keer ^^
 

DeletedUser

Guest
Gast, dit is in bijna alle werelden voor TW1 ook zo geweest. Wees blij dat er geen legerkampen zijn, dat werd ook al niet gewaardeerd in TW1. Heb daar met miljoenen accounts gevochten en dan moest je ook gewoon 30 clears op 1 dorp knallen...

Mag ik vragen waar deze reactie vandaan komt?

Gast???

En toevallig heeft W10 op TW1 wel een boerderij limiet.
Rest weet ik niks van.
 

DeletedUser602

Guest
Gast is een dood normaal woord. Ik kan nog steeds mijn oren niet geloven dat jij beweert dat full OFF de beste oplossing is. Vreemd genoeg ben je de enige in de gehele 'ervaren' tw community die daar zo over denkt, grappig...
 

DeletedUser

Guest
Gast is zeker een normaal woord. Hangt alleen af in welke context je het gebruikt of het denigrerend is of niet.
Maar vind het wel fijn dat je mij nu ook mee ziet in de " ervaren TW Community "
En ik weet zeker dat je in de toekomst nog wel eens gaat bedenken of het niet zo gek is wat ik hier verteld heb.
Verder doen jullie er maar mee wat jullie willen, en bovendien wordt dit forum ook gebruikt voor propaganda doeleinden in het spel.

Riko
 

DeletedUser50

Guest
Laten we niet vergeten dat het hier om meningen gaat. Het is dus niet zo dat de een gelijk heeft en de ander niet :)
 

DeletedUser602

Guest
C.Rusher ODA van 500k naar 900k in enkele dagen, netjes ^^
 
Bovenaan