Verslagen Tegenstanders

DeletedUser397

Guest
sja niet direct iets gelezen van wereldinstellingen, dus ging ervan uit dat dat zoals Alnwick gewoon doorging met zelfde settings
 

DeletedUser

Guest
Furyan666;n17156 zei:
sja niet direct iets gelezen van wereldinstellingen, dus ging ervan uit dat dat zoals Alnwick gewoon doorging met zelfde settings

Dat mogen ze eigenlijk wel duidelijker maken zoals in TW1.
 

DeletedUser754

Guest
Met andere woorden worden het sneaky nachtelijke overnames en bange slapeloze nachten ;)
 

DeletedUser397

Guest
vindt dat een wereld zonder nachtbonus wel de co-op functie nog meer nodig heeft dan werelden met nachtbonus, dus hopelijk maken ze daar eindelijk ook eens werk van... want een paar slapeloze nachten zo nu en dan kan wel, maar geen weken of zelf maanden aan een stuk...
 

DeletedUser516

Guest
Furyan666;n17193 zei:
vindt dat een wereld zonder nachtbonus wel de co-op functie nog meer nodig heeft dan werelden met nachtbonus, dus hopelijk maken ze daar eindelijk ook eens werk van... want een paar slapeloze nachten zo nu en dan kan wel, maar geen weken of zelf maanden aan een stuk...

heb bijna 10 jaar met een co speler gespeeld en hier op TW2 ineens zonder , dat is ff wennen idd maar graag werelden zonder nachtbonussen want er zijn mensen die ook snachts werken :p en wat moet je dan anders doen :p
 

DeletedUser397

Guest
bingokiller;n17216 zei:
heb bijna 10 jaar met een co speler gespeeld en hier op TW2 ineens zonder , dat is ff wennen idd maar graag werelden zonder nachtbonussen want er zijn mensen die ook snachts werken :p en wat moet je dan anders doen :p
Een averechtse wereld? Ipv nachtbonus, dagbonus :p over nacht kan dan vrij aangevallen worden, maar in de loop van de dag dan 7u dagverdedigingsbonus :p
 

DeletedUser516

Guest
Furyan666;n17219 zei:
Een averechtse wereld? Ipv nachtbonus, dagbonus :p over nacht kan dan vrij aangevallen worden, maar in de loop van de dag dan 7u dagverdedigingsbonus :p

hahaha ja dat kan ook :D
 

DeletedUser767

Guest
Valkorn;n16899 zei:
Dat zou niet logische zijn, hoe zou je dan verklaren dat geheimzinnig al 1100 eenheden heeft verslagen.


ps.... beetje laat :D ... gewoon de spikes in de bb opruimen ;) meer is het niet ;)
 

DeletedUser615

Guest
Furyan666;n17219 zei:
Een averechtse wereld? Ipv nachtbonus, dagbonus :p over nacht kan dan vrij aangevallen worden, maar in de loop van de dag dan 7u dagverdedigingsbonus :p


Dat zou geweldig zijn, ik ben voor! :D Ik ben iemand die laat gaat slapen en laat opstaat. (student zijn, jeweetwel)
 

DeletedUser397

Guest
Celphix;n17423 zei:
Dat zou geweldig zijn, ik ben voor! :D Ik ben iemand die laat gaat slapen en laat opstaat. (student zijn, jeweetwel)
En niet altijd naar de les gaat? (student zijn, ikweetwel)
 

DeletedUser

Guest
Geheimzinnig;n17416 zei:
ps.... beetje laat :D ... gewoon de spikes in de bb opruimen ;) meer is het niet ;)


Maakt niet uit :p Maar dan had je er best wel veel in de buurt o_O
 

DeletedUser602

Guest
Het valt me op dat hier maar verbazingwekkend weinig rapportjes worden geplaatst :p
 

DeletedUser602

Guest
Zijn en blijven mooie rapportjes :)
Ik heb zelf binnenkort eindelijk eens een mooi rapport hier neer te kunnen zetten...
 
Bovenaan