Verslagen Tegenstanders

DeletedUser126

Guest
sanderv11;n17516 zei:
Ik gaat ook meedoen...!
[SPR] [/SPR]
Leuke paintskills heb je daar! Lekkere buit nonetheless :) voeg volgende keer ook eens een spoilertje in aub, danke!
 

DeletedUser602

Guest
Mijn paintskills zijn sws baas..... xD
Tiberius Claudius Nero Als ze nu eens een rapporten exporteren knop hadden gemaakt, had ik paint niet hoeven te gebruiken :p
Vond het kleine plaatje nog te doen, beter dan een full screen hier plaatsen ^^

Mijn edel doelwit, leuk dorpje.
 

DeletedUser516

Guest
Tiberius Claudius Nero;n17524 zei:
Leuke paintskills heb je daar! Lekkere buit nonetheless :) voeg volgende keer ook eens een spoilertje in aub, danke!

ik krijg die spoilers niet voor elkaar :p sorry alvast daarvoor ;)
maar ik denk vorige keer doe
plaatje
maar dat werkte niet
 

DeletedUser50

Guest
De code voor een spoiler is [spr][/ spr], maar dan zonder spatie uiteraard.
 

DeletedUser602

Guest
De uitleg daarvan is ook zeer verwarrend. Als je tekst wilt typen moet je even op dat onderstreepte A logo klikken. Dan heb je daarna helemaal op rechts een vraagteken logo staan met de tekst 'spr', want dan dus kennelijk de spoiler moet voorstellen. Alleen vreemd dat ze daar dan weer een vraagteken voor nemen xD
Maarjah, back-on-topic ^^
 

DeletedUser126

Guest
sanderv11;n17569 zei:
De uitleg daarvan is ook zeer verwarrend. Als je tekst wilt typen moet je even op dat onderstreepte A logo klikken. Dan heb je daarna helemaal op rechts een vraagteken logo staan met de tekst 'spr', want dan dus kennelijk de spoiler moet voorstellen. Alleen vreemd dat ze daar dan weer een vraagteken voor nemen xD
Maarjah, back-on-topic ^^
Feit, het is geen goed forum op dat vlak imho ;)
Leuk dorpje alvast!
 

DeletedUser602

Guest
Altijd leuk. Iemand moet toch een beetje bij C.Rusher in de buurt komen?
Tho, lukt het nog voor geen meter xD
Mijn provincie is alleen maar gevuld met slechte spelers waardoor ik kilometers moet lopen.
 

DeletedUser790

Guest
Poeh zou niet graag bij Rusher in de buurt komen lol STRESS xD
 

DeletedUser

Guest
Man9iaCapra;n17662 zei:
Poeh zou niet graag bij Rusher in de buurt komen lol STRESS xD

Hoezo dat dan? :p
Ik lig er wel graag in de buurt btw ;)

Maar ff vraagje over slachter van de dag, is dat gewoon zoveel mogelijk spelers op 1 dag aanvallen?
 

DeletedUser

Guest
Dam, hier hebben spelers 50 speeltjes, dan houd het alweer op :(
Via tuturial krijg je er weet ik hoeveel. En uitgerekend hier, houd het op bij 50speer
 

DeletedUser

Guest
Over verslagen tegenstanders gesproken, waarom heeft iedereen over het algemeen zo weinig verslagen tegenstanders?
 

DeletedUser

Guest
Bijna alle top spelers zitten in dezelfde stam, dus er is weinig weerstand van andere spelers volgens mij :(
 
Bovenaan