Bekend [TWX-15973] - vastlopen mass recruiter

DeletedUser1580

Guest
in de nieuwe wereld gebruik ik nog niet de tools maar dat zal later komen, daarnet in eremitage gedraaid en het ging goed,lijkt het
 

DeletedUser1591

Guest
Heb exact hetzelfde

Onderdeel: mass recruiter
browser: Google Chrome
besturingssysteem: Windows 10
Spelwereld: Munkholmen
Omschrijving:

Als ik mijn mass recruiter gebruik dan loopt ie vast dan blijft ie grijs en blijft het laad icoontje ook stil staan, als ik dan de mass recruiter afsluit en opnieuw open bijft ie grijs. Als ik mijn tabblad refresh en opnieuw doe geeft ie aan dat hij al bezig is met mass production. Heb net al mijn groepsiconen verwijdert van mijn dorpen en alle rekruteringen stop gezet. Nieuwe waardes ingevoerd maar niets werkt, ik ben de co van 2 spelers en daarop werkt dat wel. Dus ik heb het ook al eens aangepast aan die van hem maar nog steeds niet echt een succes.
Reproductiestappen: gebruik maken van de mass recruiter
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Weet toevallig dat hij bij roburel nu weer werkt, hoe zit het bij jou thor? Nog steeds de eerder vermelde problemen?
 

DeletedUser1580

Guest
ik heb sinds vandaag weer het probleem in Orava, een selectie van niets. 1000 bijl en 50 ram. 11 dorpen
 

DeletedUser1739

Guest
Ik heb dit probleem al ongeveer 2 weken, op kleinschalige accounts waar ik een co van heb (onder de 10 dorpen) functioneerd perfect, maar zodra de speler meer dorpen krijgt word dat massa-recruteren traag en blijft die eeuwig laden.
Als je de browser refreshed dan is het process soms wel doorgekomen (De grondstoffen zijn opgebruikt en de troepen worden geproduceerd) maar daarna kun je niet je andere groepsiconene aanzetten want dan zegt die inderdaad "Massarecrutering is al bezig"
Gebruik zelf Google Chrome op Windows 7 64-bit
 

DeletedUser1580

Guest
Ik los het op door handmatig de dorpen langs te gaan. Tot dat ik de foute dorp gevonden hebt. Ik gebruik zelf Google Chrome op Windows 10 64-bit
 

DeletedUser1739

Guest
Ik los het op door handmatig de dorpen langs te gaan. Tot dat ik de foute dorp gevonden hebt. Ik gebruik zelf Google Chrome op Windows 10 64-bit
Dat werkt inderdaad gewoon wel.. Alleen gebruik ik Massarecrutering met de intentie dat ik geen tijd heb om de dorpen langs te gaan
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik los het op door handmatig de dorpen langs te gaan. Tot dat ik de foute dorp gevonden hebt. Ik gebruik zelf Google Chrome op Windows 10 64-bit
Ik zou graag wel meer willen weten over dat foute dorp, wat is daar dan aan de hand? Mijn mass recruiting werkt overal prima, dus ik probeer het te snappen ;)
 

DeletedUser1580

Guest
Ik heb de fout zelf opgenomen en naar jullie opgestuurd. In deze forum wordt het meerdere malen uitgelegd. Ga ik niet weer doen.
 
Bovenaan