Bekend [TWX-15973] - vastlopen mass recruiter

DeletedUser648

Guest
Kun je ook proberen of ctrl + f5 een andere reactie oplevert?

Ok heb opnieuw geprobeerd te recruiten gebeurde weer niks, toen ctrl + f5 ingedrukt en toen waren er wel een paar troepen in productie.
Echter als ik dan weer op mass recruit druk krijg ik weer de melding, mass action is already in progress.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Zouden jullie het onderstaande schema willen invullen, hoe meer informatie wij hebben des te beter.

Browser: (vb Firefox32.0 /Google Chrome / Internet Explorer / ...)
Besturingssysteem: (vb Windows, Mac)
Spelwereld: (vb Alnwick)

Reproductiestappen: (bv. Welke troepen wil je rekruteren, hoe groot is je account, bij alle dorpen of bij bepaalde groepen)
 

DeletedUser1580

Guest
browser maakt niet uit, diverse al geprobeerd.
Windows 10 Version 1607 voor x64-systemen .
wereld eremitage.
821 dorpen
massa aanval troepen productie blijft hangen.
regelmatig foutieve weergave van grondstoffen of eenhedenwachtrij als ik het handmatig ga produceren.

mijn bescheiden mening is dat de probleem zit in de telling van de grondstoffen en het bijhouden van de eenhedenwachtrij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1580

Guest
ik maak aanvals troepen via verzamelplaats nadat de massa heb geprobeerd. bij zeker 1/4 van de dorpen de melding gekregen dat er te weinig grondstoffen aanwezig zijn. ik sla dan munten, en daarna kan ik weer de verzamelplaats gebruiken. Ik zal later andersom doen, dus eerste via verzamelplaats.
btw bij sommige dorpen werkt niets dus die moet ik dan overslaan.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Kun je ook specifiek aangeven welke eenheden je op dat moment hebt geselcteerd? (Bv alleen cavaleristen en daarna alleen boogschutters oid)
 

DeletedUser1580

Guest
bij de verzamelplaats is in eerste instantie afhankelijk van hoeveel gs er aanwezig is maar als ik na de melding 1bijl of cav wil recruteren krijg ik de hetzelfde melding. de enige wat dan help is munten slaan en als munten slaan niet werkt is biedt soms doneren uitkomst, en een enkel x moet ik dan de dorp overslaan.

bij massa bij de aanvals troepen waar het mis gaat heb ik in de regel 3000 bijl, 1200 cav 1500 boog op paard, 500 ram en 2000 berseker.
dit heb ik trouwens ook ik ingesteld in de verzamelplaats als preset.
ik heb geprobeerd om variatie te doen maar het maak niet uit de massa loopt altijd vast. hij raakt in een soort loop. ik zie de teller aflopen en na enkele seconden begint ie op te lopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser444

Guest
Browser: Google Chrome 55.0, nieuwste versie
Besturingssysteem: Windows
#Dorpen: 1293
Reproductiestappen:
  1. Open massa rekruter.
  2. Selecteer de specifieke groep.
  3. Rekruteer in alle dorpen (binnen de gekozen groep.
---------------------------------------------------------------------------

Bij mij loopt het enkel vast bij mijn ram dorpen en bij mijn andere 6 dorps groepen gaat rekruteren prima.
f50e06832cbb4c9ba3f28258810221b7.png
 

DeletedUser1580

Guest
vandaag als eerste via de verzamelplaats gerekruteerd. Probleem blijft. wat mij wel opvalt is de volgende:
je hebt 2 soorten pop-ups die aangeven dat er te weinig gs is. eentje in het midden van de scherm en de andere rechts onder. Die van rechts onder komt lijkt het meestal als er iets niet klopt in de telling van gs of foutje in de wachtrij ...
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Is het mogelijk om hiervan een video te maken? Zo is het voor de devs duidelijker waar het juist fout gaat.
 

DeletedUser1580

Guest
ja hoor, ik kan ze alleen niet uploaden. kan ik ze mailen?
 

DeletedUser444

Guest
Tis er niet beter op geworden sinds de laatste update...
Voordien liep het vast bij één dorpsgroep en nu bij 4 groepen :oops:
 
Bovenaan