Bekend [TWX-15973] - vastlopen mass recruiter

DeletedUser1099

Guest
Titel: vastlopen van de mass recuiter

Onderdeel: mass recruiter
browser: Google Chrome
besturingssysteem: Windows
Spelwereld: Leeds castle
Omschrijving:

Het probleem: telkens wanneer ik de mass recuiter zijn werk wil laten doen komt er een fout melding dat de mass action al bezig is. maar doet helemaal niets. er wordt niet gerekruteerd.

Reproductiestappen: gebruik maken van de mass recruiter
Screenshot: Titel: http://prntscr.com/dj2agb
 

DeletedUser1580

Guest
ik heb het ook onder edge en firefox getest, resultaat blijft hetzelfde
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Hebben jullie dit probleem als je op bepaalde filters sorteert? of in alle gevallen? en werk het wel als je zelf de cijfers invult?
 

DeletedUser1099

Guest
bij mijn coop is het resultaat ook hetzelfde het blijft hangen
 

DeletedUser1580

Guest
cookies geschoond, herstarten. andere browser. niets helpt
als de sessie actief is komt er een zandloper alsof die bezig is. en dat blijft zo tot dat je de scherm sluit. probeer je het opnieuw en dan krijg je weer de melding
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Enorm vervelend dat jullie deze problemen ondervinden, we hebben dit al doorgeschakeld aan Inno dus er word aan een fix gewerkt. Excuses voor het ongemak dat jullie hiermee ondervinden.
 

DeletedUser597

Guest
Ik heb hier precies hetzelfde probleem. Ik kan alleen nog via de normale rekruteer scherm troepen maken.
Bij mij is het gisteren ontstaan. dit is zeer irritant als je in veel dorpen troepen moet maken.
Het is account afhankelijk want als ik met dezelfde PC inlog bij mijn coop kan ik het wel.
 

DeletedUser1639

Guest
Ik heb ook precies hetzelfde... best lastig als je veel dorpen hebt... hoop dat het snel opgelost is!
 

DeletedUser1580

Guest
inderdaad accounts afhankelijk, bij sommige coops heb ik het niet
 

DeletedUser1580

Guest
ook een narigheid die wss met de bug te maken heeft. er komt de melding dat er niet genoeg grondstoffen is in sommige dorpen als ik de prest voor rekrutering gebruik. als ik er daarna na de kazerne met de hand ingeef, geen probleem.
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    826,6 KB · Weergaven: 7

DeletedUser1580

Guest
vrijwel niet te doen zo om al mijn dorpen in een dag door te lopen. .....
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Het is heel vervelend dat jullie dit ervaren. Probeer echter aan te geven welke verschillen / acties er anders zijn op het moment dat er de melding verschijnt of juist niet meer :)
 

DeletedUser1580

Guest
als ik meer dan 120 dorpen in de selectie heeft staan loopt het vast .... lijkt het
 
Bovenaan