Bekend [TWX-15973] - vastlopen mass recruiter

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dit probleem zou opgelost moeten zijn met de volgende update, indien niet het geval is mogen jullie dat hier melden :)
 

DeletedUser1580

Guest
chek ... 2 dagen om 1 bijl te maken2017-01-15 08_15_21-Microsoft Edge.jpgwerd me aangegeven dat er geen genoeg grondstoffen er waren, toen ging ik dus 1 bijl produceren met dit als resultaat .... ook onderdeel van de bug lijkt me. wordt dit ook opgelost morgen?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Heb je toevallig ook de pagina ververst en gekeken of dat veranderingen met zich mee bracht?
 

DeletedUser1580

Guest
yup , verversen hielp niet.
ik cancel de bijl en daarna kwam een andere opdracht in de wachtrij tevoorschijn
 

DeletedUser1580

Guest
niet uitgerekend maar denk het wel. het was wel na een massa opdracht ....
 

DeletedUser1580

Guest
moet helaas beleven dat de update de probleem bij mij niet geholpen heeft ....
 

DeletedUser648

Guest
http://prntscr.com/dwfqjm

Yep blijft maar doorgaan en er worden geen troepen aangemaakt.
Doe je refresh dan kan je wanneer de dorpen zijn ingeladen gelijk weer op recruiten klikken maar dan krijg je de melding dat Mass Recruit al bezig is.
 

DeletedUser1319

Guest
Massa recruitering werkt helaas niet meer zoals het zal moeten.

Als ik massa recruitering doe ik al mijn dorpen slaat die sommige dorpen gewoon over. Ik kies voor 3000 GC in alle dorpen en nadat het recruiteren klaar is zijn er nog dorpen die wel GC kunnen maken en ook ijzer hebben maar waar de kazerne niet aan staat. Ik moet deze dorpen dan nog handmatig doen en dat lijkt me niet de bedoeling met massa recruitering.

Daarnaast loopt het spel vast als je voor bijvoorbeeld 2000 speer, 2000 zwaard en 2000 boog kiest in al je dorpen. Het lijkt erop dat het spel zoveel troepen ineens recruiteren niet aan kan. Het massa recruitering circeltje blijft dan maar doorgaan en als je f5 gebruikt krijg je de melding dat massa recruitering reeds bezig is.
 

DeletedUser444

Guest
Dit is inderdaad het probleem bij veel mensen...
Zou normaal gefixed moeten zijn in de update vandaag maar helaas.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Vervelend om te horen dat er weer problemen zijn.

Als ik massa recruitering doe ik al mijn dorpen slaat die sommige dorpen gewoon over. Ik kies voor 3000 GC in alle dorpen en nadat het recruiteren klaar is zijn er nog dorpen die wel GC kunnen maken en ook ijzer hebben maar waar de kazerne niet aan staat. Ik moet deze dorpen dan nog handmatig doen en dat lijkt me niet de bedoeling met massa recruitering.

De melding dat hij dorpen zou overslaan is volgens mij nieuw.
Weet je zeker dat alle filters juist staan en het geen probleem is van de kazerne / andere gs?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1616

Guest
Huh? Waar heb je het over Betty? Ik doe dit en het werkt prima, nooit problemen mee gehad, meerdere Pc's. Het ligt waarsschijnlijk aan; Boerderij, te weinig grondstoffen, Te laag kazerne. Ze zitten in een ander filter?

Ohja. Misschien bedoel je dit; Als je "alles" ze selecteert selecteer je alleen die pagina, dus die 25, op de tweede/derde pagina wordt niet gepakt nee. Hiervoor is de knop "activeer het in huidige filter" rechts naast de "activeer de geselecteerde". Dus ik weet niet of je de pagina selecteert ipv alle dorpen in huidige filter. Want dan is het niet de fout van het spel.

En moet je geen Katapulten maken? Kun je nog wat platbranden ipv verdedigingstroepen ^.^
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Vervelend dat dit probleem dus nog steeds aanwezig is, bedankt voor jullie meldingen! Ik zal dit meteen even doorsturen.
 

DeletedUser1616

Guest
Owja. En ben je er zeker van dat er geen 3000 GP in die dorpen staat al? Inbound en outbound. Want dan recruteert die ook niet nee. Meeste dorpen zitten nog niet vol met 3000 gp. Dus het kan zijn dat ze al hen limiet hebben bereikt, dan moet je hem naar 10.000 zetten. Heb je het probleem niet meer.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Kunnen jullie testen of het probleem nog steeds aanwezig is na een ctrl + f5? Gebruik ook zeker de ctrl
 
Bovenaan