Bekend [TWX-15688] Steeds vastlopen game

DeletedUser455

Guest
Ik weet het niet maar het is wel curieus dat het daar niet vastloopt en hier wel. Is toch de moeite om daar te gaan kijken.
 

DeletedUser1330

Guest
Ik weet het niet maar het is wel curieus dat het daar niet vastloopt en hier wel. Is toch de moeite om daar te gaan kijken.
Misschien ligt het aan het aantal rapporten die mensen op hun account hebben staan? Lijkt mij wel logisch aangezien je nu net begonnen bent... In het verleden heb ik ook wel iets gehoord dat rapporten je spel kunnen vertragen bij het versturen van aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
Hm dat ga ik eens proberen want ik verwijder eigenlijk nooit rapporten
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Het is zo dat elke tribal wars 2 dezelfde versie draaien, echter is de taal ander. Dit komt door de strings die gecodeerd zijn in het spel, welke wij als CM's vertalen. Het is ook zo dat sinds enkele dagen de devs wat veranderd hebben aan de servers waardoor problemen zoals deze minder zullen voorkomen, weet niet of mensen dit al hebben ervaart? Het is ook zo dat de Franse server een kleinere server als de NL markt is waardoor onze servers en dus processoren meer moeten verwerken dan een Franse server. Om dus te zeggen dat het franse TW2 beter is en minder bugs heeft als de Nederlandse TW2 vind ik ronduit vreemd.
 

DeletedUser586

Guest
Staat je scherm op 100% of je venster gesplitst? Heb uit eigen ervaring gemerkt dat dit de oorzaak is van het vastlopen. Indien je scherm (browser) op 100% staat in volledig venster gebeurt dit niet. Kan je dit eens testen?
scherm staat altijd max en met de laatste update weer erger geworden..komt ook steeds meer voor als ook je co actief is
 

DeletedUser855

Guest
Je bedoelt wanneer je co-op tergelijk op jou account bezig is wanneer jij ook bezig bent?
 

DeletedUser

Guest
Ik durf niet meer te klagen.. ben allang blij als ik nog kan inloggen:eek:
 

DeletedUser586

Guest
en zoals eenieder wel gemerkt zal hebben is dit probleem nog steeds niet opgelost en word het met elke update alleen maar erger..als het aan de taal zou liggen verklaart dat natuurlijk wel een hoop..de nederlandse taal is een van de moeilijkste op de wereld. maar vind het wel vreemd dat het probleem steeds erger word naar er meer opties in het spel gebracht worden..ik zou haast willen verzoeken om geheel terug te gaan naar het begin..geen co's niks van dat alles wat er toen in de loop van de tijd bij is gemaakt..ga dan eerst alle fouten er uit halen en begin dan stap voor stap langzaam op te bouwen naar het huidige niveau..zorg er dan wel voor dat als fouten er uit zijn dat je dan door bouwt op die versie en niet op een oudere versie waar eventueel nog fouten inzitten want dan is het dwijlen met de kraan open
 

DeletedUser1362

Guest
en zoals eenieder wel gemerkt zal hebben is dit probleem nog steeds niet opgelost en word het met elke update alleen maar erger..als het aan de taal zou liggen verklaart dat natuurlijk wel een hoop..de nederlandse taal is een van de moeilijkste op de wereld. maar vind het wel vreemd dat het probleem steeds erger word naar er meer opties in het spel gebracht worden..ik zou haast willen verzoeken om geheel terug te gaan naar het begin..geen co's niks van dat alles wat er toen in de loop van de tijd bij is gemaakt..ga dan eerst alle fouten er uit halen en begin dan stap voor stap langzaam op te bouwen naar het huidige niveau..zorg er dan wel voor dat als fouten er uit zijn dat je dan door bouwt op die versie en niet op een oudere versie waar eventueel nog fouten inzitten want dan is het dwijlen met de kraan open
Vind ik leuk!
 
Bovenaan