Bekend [TWX-15688] Steeds vastlopen game

DeletedUser586

Guest
Het spel loopt sinds de invoering van servertime op wereld 2 steeds vast..krijg ook steeds meldingen van verbindingsproblemen..is er weer zo'n verbindingsprobleem geweest daan kan ik geen troepen meer maaken geen berichten lezen en?of wissen.na verversen van de browser zijn gemarkeerde berichten wel verdwenen die weg moesten en troepen wel gebouwd die in de bouw waren gezet ten tijde dat probleem optrad..dit is niet te reproduseren daar het samenhangt met de verbindingsproblemen.
wat wel is opgevallen is dat er tussen GMT-tijd en servertijd bijna 2 seconden zitten wat misschien dit probleem verklaart.
maak gebruik van windows 10 met google browser..voor invoering van servertime liep het spel de laatste weken naar behoren
gaarne spoedige oplossing..dit is uitermate lastig en irritant
 

DeletedUser1523

Guest
Ik heb dit ook regelmatig. Ik heb meerdere werelden tegelijk open en als ik maar een wereld bekijk is het wel minder. Hopelijk vinden ze snel een oplossing :)
 

DeletedUser444

Guest
Ja inderdaad veel timeouts de laatste dagen/weken.

Die paar seconden tijdsverschil tussen de servertijd en GMT hebben er echter niks mee te maken. Want je kan toch ook gewoon op de amerikaanse servers spelen als je wilt en dan heb je uren tijdsverschil. Nee die timeouts zijn er altijd al geweest en ik heb zo het gevoel dat het soms beter of erger wordt naar gelang de updates :D
 

DeletedUser897

Guest
Met de huidige versie erg veel last hiervan, geeft na pagina refresh pas de recruits e.d. aan. Soms ook met OS'en nu, stuk vervelender want dat is vaak aan een marge van tijd gebonden en dan is elke keer refreshen om te zien of OS daadwerkelijk vertrokken is erg vervelend.
 

DeletedUser

Guest
Doodziek word je er idd van timen was al een drama nu moet je het helemaal maar gokken. 1.65 is het ook niet. Maar troost je 1.66 gaat het ook niet oplossen.
 

DeletedUser

Guest
Man man man het word met de dag erger wat een irritant spelletje is het aan het worden. Elke 5 minuten moeten verversen omdat de bende weer eens vast loopt. Mss een grotere server neerzetten . Maar goed dat inno een spelletje is en geen overheids instelling. Echt Bagger op het moment ..Het stoppen bijna waard.
 

DeletedUser855

Guest
GOEIE DAGSCHOTEL
Hoe de fuck moet het mogelijk zijn dat dit probleem op het vastlopen nou nog steeds niet is opgelost @Kr33log DOE ER WAT AAN! Bij het versturen van DEF handmatig loopt het spel vast. Ook bij het aanpassen van presets loopt het spel vast. Vind ik echt niet kunnen STOUT!

Staat je scherm op 100% of je venster gesplitst? Heb uit eigen ervaring gemerkt dat dit de oorzaak is van het vastlopen. Indien je scherm (browser) op 100% staat in volledig venster gebeurt dit niet. Kan je dit eens testen?
 

DeletedUser1523

Guest
Het heeft niet lang geduurd of we komen deze nog eens tegen
cbd3727cb3a3f17744ddbcfc38e442c1.png
..
 

DeletedUser

Guest
Staat je scherm op 100% of je venster gesplitst? Heb uit eigen ervaring gemerkt dat dit de oorzaak is van het vastlopen. Indien je scherm (browser) op 100% staat in volledig venster gebeurt dit niet. Kan je dit eens testen?

Gebeurd in alle formaten. Chrome opera maakt niets uit. volgens mij had ik ook al aangegeven dat 1.66 het niet ging oplossen.
 

DeletedUser855

Guest
Dat schermpje van verbindingsproblemen krijg ik zelf ook. Dit komt 1 seconde en is dan weer weg. Daar heb ik niet echt last van. De andere zaken lijken mij vooral visuele zaken? Als in je refresht en het is weer in orde? Ik heb het gevoel dat dit iets met de serverklok te maken heeft.

We bundelen in ieder geval alle bugs en de devs (die in Duitsland zitten) krijgen deze toegestuurd. Helaas is het soms een pietlullig stukje code dat aangepast moet worden maar eenmaal je dit vindt...
Het enige wat ik nu kan aanraden is regelmatig je cookies en caches verwijderen en af en toe je browser refreshen. Hopelijk lost Innogames het snel op.
 
Bovenaan