Bekend [TWX-15688] Steeds vastlopen game

DeletedUser1055

Guest
En wat nou als het is dat het spel te zwaar is door eventuele rotzooi?
niet dat ik verstand heb van codes.
 

DeletedUser

Guest
Nou ik ga maar meedoen met klagen want ik word helemaal meshogge van alle bugs die zich letterlijk om de paar minuten voordoen.
Heb meer maals het blauwe scherm des doods. Gister had ik zowaar een dorp in vijandelijke provincie weten te pakken dus ik zet mijn kapel erin.. toen kwam die klote pop up en wat denk je? kapel foetsie stond in een dorp in mijn save gebied :') dus moest toen maar een kerk kronen.
Scouts die ik verzend waarvan een kwart niet eens aankomen... edels die ik aanzet maar dan er gewoon niet zijn of incompleet.
En dan nog niet te beginnen dat continue hij vast loopt en nee daar doel ik niet die pop up mee.. maar gewoon letterlijk dat het blanco word qua gegevens.
En jahoor een minuut later ik wil een aanval sturen in een provincie waar ik al geloof hebt... geeft ie aan dat ik maar 10% aanvalskracht heb :confused: wat dus niet kan paar sec later zie ik hem refreshen en geeft ie het goed aan om dan meteen weer vast te lopen, dus kon niet zenden arghhhhh.

Luister @Kr33log ik ben net naar de kapper geweest en heb een fantastisch mooi kapsel nou en alle grijze haren zijn weggewerkt maar als die nu opeens verschijnen krijg je de rekening ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser444

Guest
Over die blauwe scherm bug wil ik nog wat toevoegen. Heeft iemand gemerkt dat andere dingen soms in het blauw geselecteerd zijn? Zoals bv: je eenheden in je dorp (de getallen) of dorpsinformatie. Dit zonder je effectief dingen hebt geselecteerd met je muis. Als ik het nog is voor heb zal ik een screenshot uploaden ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja gezellig.. drankje erbij

Beter gaan ze ingame de boel migreren vanplaats het af waar toch haast niemand gebruik van maakt.
 

DeletedUser444

Guest
Hier nog een mooi voorbeeld van de kaart bugs :D

43eb950306e04a06838c343cff9f75fb.png
 

DeletedUser1538

Guest
Wordt er nog wat aan gewerkt met de klachten door TW2?? Want krijg al weken problemen mbt vastlopen, haperingen, onleesbaar berichten, enz..

Ik hoor al klachten om mij heen dat spelers zeur worden van dit gedoe, heeft niets met cache te maken want heb ik al opgeruimd :p

Dus... mods... graag opheldering o_O
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Hier wordt nog dagelijks naar gekeken, het is zo dat het dev team hier volop mee bezig is en deze dus zo snel mogelijk zal herstellen. Echter kan ik nog geen datum zeggen wanneer dit verholpen zal zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hier wordt nog dagelijks naar gekeken, het is zo dat het dev team hier volop mee bezig is en deze dus zo snel mogelijk zal herstellen. Echter kan ik nog geen datum zeggen wanneer dit verholpen zal zijn.

Kijk dit is wat ik bedoelde Top.
Wat je niet weet kan je geen tijd aan hangen.
 

DeletedUser455

Guest
Ik ben bang dat er niks zal opgelost worden, dat is zo al vanaf het begin en hadden ze dat kunnen oplossen dan was het al lang gebeurt. Maar, ondertussen wordt wel kronen gevraagd voor alles en nog wat in deze spel maar je moet wel alle bugs en mankementen accepteren. Ik vind wel dat er 'n fameuse vergoeding mag komen van de server en van de firma die zoveel verdiend aan alle die kronen die worden aangekocht door ons!!
 

DeletedUser1247

Guest
En wat nou als het is dat het spel te zwaar is door eventuele rotzooi?
niet dat ik verstand heb van codes.

Nee dat zeker niet, TW2 is naar mijn mening object georiënteerd geprogrammeerd dit zorgt voor minder codeer werk maar het is moeilijker en meer denkwerk. Het kan van alles wezen een fout in het programmeer werk met een recent toegevoegde functie waardoor het spel crasht.

Het kan zijn dat de database problemen heeft en zijn data niet meer kan ophalen en invoeren, wat leid tot verlies van berichten het niet kunnen ophalen en ect ect.

Of de server heeft last van bottleneck performance.

Ik ben bang dat er niks zal opgelost worden, dat is zo al vanaf het begin en hadden ze dat kunnen oplossen dan was het al lang gebeurt. Maar, ondertussen wordt wel kronen gevraagd voor alles en nog wat in deze spel maar je moet wel alle bugs en mankementen accepteren. Ik vind wel dat er 'n fameuse vergoeding mag komen van de server en van de firma die zoveel verdiend aan alle die kronen die worden aangekocht door ons!!

Nu kan je natuurlijk boos zijn en tribalwars 2 en zijn kronen gaan afkraken maar daar bereik je gewoon niks mee. Het beste wat je kunt doen is gewoon gedetailleerd in een ticket uitleggen wat er precies is gebeurd, wat er aan de hand is ect. Zo kan het dev team een schets maken van de situatie en mogelijk beter achterhalen wat er aan de hand is.

En dan tot slot weet jij totaal niet wat het kost om "deze" spel te maken, te onderhouden en verder te ontwikkelen. Dus praat niet over een firma die veel verdiend want daar heb jij totaal geen inzicht in en als ze het wel doen hebben ze dat ook verdiend, want ik vind en blijf het een mooi spel vinden ongeacht wat kleine probleempjes.

Just my 2 cents, veel plezier met boos zijn !
 

DeletedUser455

Guest
Kronen kopen is niet verplicht he ;)
Zo'n reactie krijg je dan! Nee, dat klopt, kronen kopen is niet verplicht maar zonder hen die kronen kopen zou deze spel niet mogelijk zijn dus, ik vind dat degene die wel kronen kopen mogen ook verwachten dat het produkt dat ze kopen wel 100% in orde is. Is dat niet het geval dan mogen de mensen die deze spel sponsoriseren wel protesteren en 'n schade vergoeding vragen.

Ongeacht wat kleine problemen!!!!! Mijn voeten, deze spel zit vol met problemen! Als je dat niet zie dan kan je beter dringend 'n afspraak maken
bij je oogarts want dat is dringend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser444

Guest
Kronen kopen is niet verplicht he ;)
ik vind dat degene die wel kronen kopen mogen ook verwachten dat het produkt dat ze kopen wel 100% in orde is.

Almost impossible, de meeste games zijn nooit 100% bugvrij. Het is een proces van trial & error.

@dopeking

125 miljoen euro winst ongeveer dit jaar volgens nieuwsartikelen. Maar dat terzijde...
Mooi dat jij tevreden bent met het spel, maar dat wil niet zeggen dat anderen hun ongenoegen niet mogen uiten. Tenslotte was jij degene die een aantal maanden terug ook bakken kritiek had op bepaalde zaken. Respect voor elkaars standpunt dus kan geen kwaad :D
 

DeletedUser1330

Guest
Kronen kopen is niet verplicht he ;)
Zo'n reactie krijg je dan! Nee, dat klopt, kronen kopen is niet verplicht maar zonder hen die kronen kopen zou deze spel niet mogelijk zijn dus, ik vind dat degene die wel kronen kopen mogen ook verwachten dat het produkt dat ze kopen wel 100% in orde is. Is dat niet het geval dan mogen de mensen die deze spel sponsoriseren wel protesteren en 'n schade vergoeding vragen.
Ik heb in mijn hele TW2 carriere nooit kronen gekocht en gebruik ze dus ook niet en toch heb ik redelijke resultaten gehad op W7... Je hebt niet perse kronen nodig als je genoeg ervaring hebt.
 

DeletedUser1559

Guest
Ongeacht wat kleine problemen!!!!! Mijn voeten, deze spel zit vol met problemen! Als je dat niet zie dan kan je beter dringend 'n afspraak maken
bij je oogarts want dat is dringend.
Van deze zinsopbouw en grammatica krijg ik inderdaad pijnlijke ogen... Op naar de oogarts dan maar.
 

DeletedUser1247

Guest
Kronen kopen is niet verplicht he ;)
Zo'n reactie krijg je dan! Nee, dat klopt, kronen kopen is niet verplicht maar zonder hen die kronen kopen zou deze spel niet mogelijk zijn dus, ik vind dat degene die wel kronen kopen mogen ook verwachten dat het produkt dat ze kopen wel 100% in orde is. Is dat niet het geval dan mogen de mensen die deze spel sponsoriseren wel protesteren en 'n schade vergoeding vragen.


Jij snapt duidelijk de omvang van dit product niet, geen 1 spel komt zonder fouten dat is gewoon onmogelijk; niet voor consoles, pc, browser en mobiel. Samsung maakt telefoons die spontaan in de fik vliegen dit is dan ook een miljarden bedrijf. Kijk eens naar nieuwe games hoeveel patches er komen als snel naar release, dermate het spel vordert blijven er fouten bestaan en nieuwe komen. Het spel 100 % fout vrij maken is onmogelijk dus die discussie kunnen we wel uit het leven roepen.

@Kr33log heeft aangegeven dat ze er mee bezig zijn dus het is even afwachten. Het is niet zo dat je aan een boom schudt en de fout komt er uitvallen. Het kan soms maanden/weken duren om zo'n fout te vinden. Natuurlijk ben ik voor een vergoeding maar dan moet eerst het probleem worden verholpen.



EN @...thor...

ja ik heb een tweetal dingen voorgesteld in het ideeen en suggesties topic waar de community het niet mee eens was.
 

DeletedUser

Guest
haha wow zowaar een logische leesbare post van dopeking ... jij hebt een like verdient

@WijzeChinees jij bent altijd boos lijkt het
 

DeletedUser1569

Guest
Goedenavond,
Na zo een jaar of 10 tw spelen heb ik nog nooit iets van mij laten horen op het AF maar nu begint het me echt te jeuken!
Waarom? Omdat er nogal wat verdwijnt zo her en der!
Wat? Een grondstoffen voorraad boost die stopt na 5 dagen ipv 7 dagen, 1 houtbooster volledig verdwenen, 2 houtboosters worden in 1 dorp met 1 klik ingezet, 2 leemboosters helemaal verdwenen, 4 ijzerboosters helemaal verdwenen, 1x goede oogst wordt spontaan ingezet in een random dorp terwijl ik toch echt opdracht heb gegeven voor en in een ander dorp.

Nou zie ik mooie commentaren langs komen dat je er zelf voor kiest om kronen te kopen. Inderdaad, daar heb ik voor gekozen. Wel wil ik de mensen van Inno er op wijzen dat het op dat moment een consumenten aankoop is waarvan ik mag verwachten!! dat het naar behoren werkt. Is het immers niet zo dat als ik een scooter koop en deze een defect heeft ik de kans aan de verkopende partij geef om het defect te verhelpen. Wordt dit defect echter niet verholpen dan krijg ik mijn geld terug. Ik heb de kans gegeven en met veel geduld gewacht op een antwoord. Het antwoord is tot op heden nog steeds niet retour gekomen van support net zoals mijn verdwenen boosters die ik heb gekocht. Ik ben er nu dus wel klaar mee. Ook ik eis dan ook gewoon mijn geld terug voor niet geleverde diensten.

Jammer dat het op deze manier moet maar als je op de ene plek geen reactie, respons of wat dan ook krijgt dan is dit nog de enige optie.
Dus...
Het jeukt me meer dan bovenmatig!!
 
Bovenaan