Bekend [TWX-15688] Steeds vastlopen game

DeletedUser

Guest
Je hebt gelijk..maar je bent zeker welkom op het AF.
Oh en voor jeuk kan je beter naar je huisarts gaan
 

DeletedUser1055

Guest
Hmm, ik vond het wel vreemd ja dat er boosters bij mij ook verdwenen waren.
Ik had het voor mijzelf in mijn achter hoofd al op mijn coop gezet maar dat zal ik nu nog even eens na vragen.
 

DeletedUser1569

Guest
Jeuk was het eerste woord wat in me opkwam, liever zou ik toch zo langzamerhand enige andere bewoordingen gebruiken ;)
 

DeletedUser455

Guest
Nee, ik ben niet altijd boos maar ik sta er wel op om kwaliteit te krijgen als ik ervoor betaald. En, voor degene die aan mijn grammatica twijfelen, probeer maar zelf zoiets te schrijven in 'n andere taal dan je moedertaal zonder fouten.
 

DeletedUser444

Guest
Hmm, ik vond het wel vreemd ja dat er boosters bij mij ook verdwenen waren.
Ik had het voor mijzelf in mijn achter hoofd al op mijn coop gezet maar dat zal ik nu nog even eens na vragen.

Ik had er enkele ingezet op jou account :rolleyes:

@Firecrackers misschien heb jij ook zo'n leuke co-op die de boosts op tijd verlengd :D? Maar inderdaad bugs i.v.m aankopen zouden een prio moeten krijgen en vergoed worden.
 

DeletedUser1569

Guest
Ik had er enkele ingezet op jou account :rolleyes:

@Firecrackers misschien heb jij ook zo'n leuke co-op die de boosts op tijd verlengd :D? Maar inderdaad bugs i.v.m aankopen zouden een prio moeten krijgen en vergoed worden.
Nope, geen sprake van. Ik heb ze namelijk zelf onder mijn neus zien verdwijnen... sjaisus, das een typisch support antwoord :p
 

DeletedUser1569

Guest
Maar idd Thor, daar gaat het mij dus om. Bugs binnen je aankopen zouden zsm opgelost moeten worden en zouden bij de prio's moeten staan. Klaarblijkelijk wordt er op sommige plekken toch anders over gedacht.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Goedenavond,
Na zo een jaar of 10 tw spelen heb ik nog nooit iets van mij laten horen op het AF maar nu begint het me echt te jeuken!
Waarom? Omdat er nogal wat verdwijnt zo her en der!
Wat? Een grondstoffen voorraad boost die stopt na 5 dagen ipv 7 dagen, 1 houtbooster volledig verdwenen, 2 houtboosters worden in 1 dorp met 1 klik ingezet, 2 leemboosters helemaal verdwenen, 4 ijzerboosters helemaal verdwenen, 1x goede oogst wordt spontaan ingezet in een random dorp terwijl ik toch echt opdracht heb gegeven voor en in een ander dorp.

Nou zie ik mooie commentaren langs komen dat je er zelf voor kiest om kronen te kopen. Inderdaad, daar heb ik voor gekozen. Wel wil ik de mensen van Inno er op wijzen dat het op dat moment een consumenten aankoop is waarvan ik mag verwachten!! dat het naar behoren werkt. Is het immers niet zo dat als ik een scooter koop en deze een defect heeft ik de kans aan de verkopende partij geef om het defect te verhelpen. Wordt dit defect echter niet verholpen dan krijg ik mijn geld terug. Ik heb de kans gegeven en met veel geduld gewacht op een antwoord. Het antwoord is tot op heden nog steeds niet retour gekomen van support net zoals mijn verdwenen boosters die ik heb gekocht. Ik ben er nu dus wel klaar mee. Ook ik eis dan ook gewoon mijn geld terug voor niet geleverde diensten.

Jammer dat het op deze manier moet maar als je op de ene plek geen reactie, respons of wat dan ook krijgt dan is dit nog de enige optie.
Dus...
Het jeukt me meer dan bovenmatig!!


Om even over het stukje van geen contact te beantwoorden. Ik kan je VERZEKEREN dat elk supportaanvraag binnen de 24 uur wordt beantwoord. Indien een supportaanvraag door een speler zelf meteen gesloten wordt kunnen wij hier echter niet op antwoorden. Het is zo dat er momenteel geen onbeantwoorde supportaanvragen zijn. Ik heb even op je naam gezocht en je laatste supportaanvraag is door mij persoonlijk beantwoord met een hele duidelijke en klarende tekst dat we dit aan het onderzoeken zijn. Wat we ook aan het doen zijn. Ik heb je dan ook gevraagd indien dit nogmaals gebeurt ons meteen te laten weten zodat we kort op de bal konden spelen. Echter hebben wij hier geen reactie op gekregen en zijn we dus volop aan het onderzoeken waar dit aan kan liggen en bij welke dit voorkomt.
 

DeletedUser1569

Guest
Om even over het stukje van geen contact te beantwoorden. Ik kan je VERZEKEREN dat elk supportaanvraag binnen de 24 uur wordt beantwoord. Indien een supportaanvraag door een speler zelf meteen gesloten wordt kunnen wij hier echter niet op antwoorden. Het is zo dat er momenteel geen onbeantwoorde supportaanvragen zijn. Ik heb even op je naam gezocht en je laatste supportaanvraag is door mij persoonlijk beantwoord met een hele duidelijke en klarende tekst dat we dit aan het onderzoeken zijn. Wat we ook aan het doen zijn. Ik heb je dan ook gevraagd indien dit nogmaals gebeurt ons meteen te laten weten zodat we kort op de bal konden spelen. Echter hebben wij hier geen reactie op gekregen en zijn we dus volop aan het onderzoeken waar dit aan kan liggen en bij welke dit voorkomt.

Niet de bal naar mij terugkaatsen graag. Mag ik je herinneren aan onderstaande reactie van jouw kant. Dat jij m zelf sluit ZONDER alles af te handelen moet je niet bij mij neerleggen.

Supportickets zijn verboden op het forum.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Het is zo dat ons systeem automatisch berichten na x aantal dagen sluit. Dit doen wij dus niet. Echter zijn supportantwoorden verboden op het forum, gaarne deze niet meer te plaatsen. Nogmaals hebben wij dit bericht niet gesloten en hebben wij je gevraagd meer informatie te geven indien dit nogmaals voorkwam. Wanneer wij niets meer horen proberen wij het te reproduceren met de informatie die we hebben.


Maar om terug te gaan en on topic, waar dit topic ook voor bestemd is. De devs zijn nog steeds bezig met het herstellen van deze fout.
 

DeletedUser1569

Guest
Het is zo dat ons systeem automatisch berichten na x aantal dagen sluit. Dit doen wij dus niet. Echter zijn supportantwoorden verboden op het forum, gaarne deze niet meer te plaatsen. Nogmaals hebben wij dit bericht niet gesloten en hebben wij je gevraagd meer informatie te geven indien dit nogmaals voorkwam. Wanneer wij niets meer horen proberen wij het te reproduceren met de informatie die we hebben.


Maar om terug te gaan en on topic, waar dit topic ook voor bestemd is. De devs zijn nog steeds bezig met het herstellen van deze fout.

Je mag verwijderen wat je wilt. Blijft het punt dat jij mij de toezegging hebt gedaan het uit te zoeken en er op terug te komen waar je ernstig nalatig in bent gebleven. Als ik sinds die tijd geen problemen meer heb gehad dan heb ik ook niets te melden en blijf ik zoals jullie van mij verwachten, netjes afwachten.
Nogmaals, JIJ hebt mij de toezegging gedaan het uit te zoeken en er op terug te komen! (lees support ticket welke je zelf hebt beantwoord)
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Je mag verwijderen wat je wilt. Blijft het punt dat jij mij de toezegging hebt gedaan het uit te zoeken en er op terug te komen waar je ernstig nalatig in bent gebleven. Als ik sinds die tijd geen problemen meer heb gehad dan heb ik ook niets te melden en blijf ik zoals jullie van mij verwachten, netjes afwachten.
Nogmaals, JIJ hebt mij de toezegging gedaan het uit te zoeken en er op terug te komen! (lees support ticket welke je zelf hebt beantwoord)
Het klopt dat er eventueel een bericht afkon dat we het nog aan het onderzoeken zijn, zoals we momenteel nog steeds aan het doen zijn. Echter heb ik nergens in het supportticket gezegd dat ik een reactie zou terugsturen. Wat ik wel gezegd heb is dat we het gaan onderzoeken en dat dit enige tijd kan duren. Met de vraag indien het nogmaals gebeurde ons meteen te verwittigen.

Nogmaals sluiten tickets zelf na x aantal dagen wanneer er geen reactie meer op komt.
 

DeletedUser

Guest
Het klopt dat er eventueel een bericht afkon dat we het nog aan het onderzoeken zijn, zoals we momenteel nog steeds aan het doen zijn. Echter heb ik nergens in het supportticket gezegd dat ik een reactie zou terugsturen. Wat ik wel gezegd heb is dat we het gaan onderzoeken en dat dit enige tijd kan duren. Met de vraag indien het nogmaals gebeurde ons meteen te verwittigen.

Nogmaals sluiten tickets zelf na x aantal dagen wanneer er geen reactie meer op komt.


Als jij de toezegging doet dat je er op terug komt ben jij degene die dat ticket kan openhouden.
Als ik naar de huisarts ga en ik word onderzocht krijg ik daar ook een antwoord toch?

Hoe moeilijk is het eigenlijk om gewoon te zeggen "sorry ik ben hem door drukte vergeten".

Sinds wanneer is het posten van support tickets trouwens verboden ? Het enige wat ik daar over terug kan vinden is het bespreken van Bans op het forum onder het mom van privacy (kan ik mij enigszins in vinden). Deze speler kiest er voor het antwoord van support te posten zijn die antwoorden prive dan ?

Ik ben het trouwens 100% eens met de stelling van Firecrackers dat het hier om een consumenten aankoop gaat en dus als zodanig behandeld dient te worden daarbij doet het er niet toe of je wel of niet vrijwillig kronen koopt het is en het blijft een aankoop. Als je bij de bakker een heel brood betaald krijg je ook geen halfje mee. Ik niet althans. En het verhaal het spel ontwikkelen kost ook geld is prima hoor maar zorg dan wel dat de betaalde items naar behoren werken en kom niet aan met het verhaal dat alles bij de spelers zelf ligt want dat is wat ik tussen de regels door terug lees.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Het is ten alle tijden verboden supportaanvragen op het forum te delen ivm privacy van ons als moderator. Het is een conversatie tussen 2 personen en zolang de andere persoon zijn goedkeuring niet geeft mag het niet gepost worden.
@noway zoals je kan lezen heb ik in de eerste zin dit gezegd. "Het klopt dat er eventueel een bericht afkon dat we het nog aan het onderzoeken zijn" Wat ik toch wel opvat als mijn excuses voor het niet terugsturen? Het is zo dat een dokter trouwens ook altijd zegt dat hij je zal contacteren wanneer hij meer weet. Dit heb ik echter niet gezegd.

Nu terug on-topic. Berichten die niet te maken hebben met extra informatie over deze bug zijn hier dus ook overbodig.
 

DeletedUser455

Guest
Vandaag op de Franse TW begonnen en het spel is niet 1 keer vastgelopen of andere mankementen gehad. Het is misschien 'n goeie idee om de 2 site te vergelijken en dan kunnen jullie waarschijnlijk veel fouten of bugs van hier verhelpen.
 

DeletedUser1247

Guest
Heb hier de laatste tijd ook nog steeds dat het spel af en toe zijn rapporten niet wil laden of berichten. Moet constant me spel opnieuw opstarten, vind het zeer vervelend worden na een 2 weken geduldig te zijn en niks erover te zeggen .
 
Bovenaan